------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



بررسی اختصاصی و کامل از ویژگی جالب واقعیت افزوده در روزنامه همشهری!

تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 زمان : 17:33

روزبه سیستم بازدید: 510 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , دانلود ,

بررسی اختصاصی ویژگی جالب واقعیت افزوده در روزنامه همشهری!

روزنامه همشهری یک اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و ios منتشر کرده است که با دانلود و نصب آن بر روی تلفن همراه یا تبلت و گرفتن دوربین دستگاه در مقابل علامت (هـ) بر روی روزنامه، می‌توانید حتی فیلم را نیز در روزنامه مشاهده کنید. ادامه مطلب...

 

از زمانی که میرزا محمد صالح شیرازی اولین روزنامه را با عنوان کاغذ اخبار در ایران منتشر کرد، تا کنون روزنامه‌ها تغییر چندانی به خود ندیده بودند؛ رنگی شدن صفحات و افزایش گستره و سرعت انتشار دو تحول اصلی در این تاریخ نسبتا طولانی به شمار می‌آید. اما روزنامه همشهری برگی تازه در تاریخ روزنامه‌ها ورق زد. با ما همراه باشید تا به طور کامل ویژگی واقعیت افزوده روزنامه همشهری را که شاید تبلیغات آن را در تلویزیون دیده باشید، بررسی کنیم.

روزنامه همشهری، تبلت یا تلفن هوشمند و اینترنت تنها موارد مورد نیاز برای یک تجربه جدید از مطالعه روزنامه است. روزنامه همشهری یک اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و ios منتشر کرده است که با دانلود و نصب آن بر روی تلفن همراه یا تبلت و گرفتن دوربین دستگاه در مقابل علامت (هـ) بر روی روزنامه، می‌توانید حتی فیلم را نیز در روزنامه مشاهده کنید.

hamshahri-video

این ویژگی اکنون بر روی صفحات اصلی روزنامه وجود دارد اما قرار است که برای ضمیمه‌ها و سایر صفحات نیز با به روزرسانی جدید این قابلیت افزوده شود.

خب، بیایید کار با این اپلیکیشن را تجربه کنیم. با اجرای اپلیکیشن و لود دو مرحله‌ای (در هنگام اولین اجرا)، دوربین دستگاه به کار می‌افتد و از شما درخواست می‌شود که دوربین را در مقابل علامت (هـ) موجود بر روی بخش‌هایی از روزنامه بگیرید. اگر نرم افزار نتوانست که این علامت را مشاهده کند، در گوشه سمت چپ تصویر، دکمه فوکوس را لمس کنید تا بخش مورد نظر توسط اپلیکیشن شناسایی شود. پس از شناسایی گوشی شروع به دانلود اطلاعات مورد نیاز می‌کند که سرعت دانلود بستگی به پهنای باند شما دارد. بعد از دانلود، دوربین گوشی را دوباره در مقابل علامت مورد نظر بگیرید و تصویر اضافه شده در صفحه نمایش را لمس کنید.

hamshahri-video-learning-1

hamshahri-video-learning

ویژگی دیگر این نرم افزار قابلیت دسترسی به برخی از روزنامه‌های منتشر شده قبلی است. یعنی شما می توانید روزنامه‌های دو ماه قبل را نیز مطالعه کنید.

همشهری قابلیت‌های دیگری را نیز علاوه بر مشاهده فیلم بر روی نرم افزار قرار داده است. نظر شما در مورد گوش دادن به صدای شهرام ناظری بر روی روزنامه چیست؟ در روزنامه‌ای که ما این بررسی را انجام دادیم شعری از حافظ قرار داده شده بود با کمک نرم افزار موجود بر روی گوشی می‌توان به آن گوش فرا داد.

hamshahri-hafez

اگر شما در تهران و اطراف آن زندگی نمی‌کنید، به طور حتم با دریاچه چیتگر فاصله زیادی دارید. اما با این نرم افزار و روزنامه می‌توانید به صورت 360 درجه به مشاهده این دریاچه بپردازید. البته در نسخه‌های بعدی این روزنامه به طور حتم مکان‌های دیگری نیز به صورت 360 درجه قابل مشاهده خواهند بود.

hamshahri-360

همشهری در یکی از صفحات این روزنامه، عملکرد واقعیت افزوده را در این اپلیکیشن به این صورت شرح می دهد:

دوربین، تصویر رو‌ به ‌رویش را با تغییر رنگ‌بندی و پیدا کردن خطوط آن ساده می‌کند تا به الگوی منحصر به فرد تصویر برسد، سپس پردازنده دستگاه الگو را با الگو‌های روزنامه‌ای که می خوانید مطابقت می‌دهد و با پیدا کردن نزدیک ترین الگو تشخیص می‌دهد که کدام صفحه یا عکس روزنامه در برابر شماست. سپس پردازنده محتوای مرتبط مثل فیلم را از اینترنت دانلود می‌کند و بعد از آن موبایل با تشخیص روزنامه در برابر شما آن را تبدیل به یک صحنه نمایش می کند.
ساختار ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما هرچیز که باشد بسیار لذت بخش است (البته با یک پهنای باند عالی، لذت بخش‌تر نیز می‌شود).

بخش تنظیمات نرم افزار نیز ابزار‌های زیادی برای تنظیم ندارد؛ تنها یک بخش برای تنظیم میزان حافظه مورد استفاده، قرار داده شده است.

hamshahri-settings

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در طول تست که به نیمه شب نزدیک می‌شدیم با یک اتفاق جالب برخورد کریدم، با گرفتن گوشی در مقابل قسمت حافظ، آهنگ دیگری پخش شد و حتی در بخش 360 درجه نیز مکان دیگری شروع به اجرا شدن کرد. این بدان معنی است که کد گذاری برای بخش‌ها در هر روزنامه به صورت مجزا نیست و در هر نسخه جدید همان کد‌ها با به روزرسانی محتوایی استفاده می‌شوند (چون در نیمه شب کم کم نزدیک به انتشار روزنامه جدید از همشهری می‌شویم، اطلاعات نیز بر روی نرم افزار تغییر کرد).

در کل عملکرد اپلیکیشن خوب و مشکلات بسیار کم و قابل چشم پوشی بود. این روزنامه علاوه بر محتوایش، لذت خاصی را به کاربر القا می‌کند و شاید ایده‌ای برای افزایش مطالعه روزنامه‌ها باشد.

و در انتها کلیپی با عنوان "با فناوری جدید از امروز همشهری را بشنوید و ببینید"

 

منبع: آی تی رسان



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری