------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



بهترین تبلت های سال 2013

تاريخ : دوشنبه 09 دی 1392 زمان : 20:06

روزبه سیستم بازدید: 655 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات ,

 

بهترین تبلت های سال 2013

 

سال 2013 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا ۱۰ محصول برتر در این سال را لیست کنیم. به نظر شما کدامیک برتر است؟ ادامه مطلب . . .

 

 

آمازون کیندل فایر HDX 8.9

kindle-fire--HDX-8

شرکت آمازون که با تبلت‌های سری کیندل خود شروعی رویایی در بازار تبلت‌ها داشت، این بار تصمیم به ساخت نمونه‌هایی قدرتمند و با کیفیت گرفته تا به کمک آن‌ها، همچنان در بازار به پیش براند. کیندل فایر HDX نسخه 8.9، از یک نمایشگر با همین سایز و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌گیرد که با کمک چیپست اسنپدراگون ۸۰۰، لحظاتی رویایی را برای کاربر خویش رقم خواهد زد.

اپل آی‌پد ایر

apple-ipad-air-review

یکی از بهترین تبلت‌های سال ۲۰۱۳ را باید آی‌پد ایر اپل دانست، محصولی که نسبت به نسخه‌های پیشین در طراحی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است و به نوعی می‌توان سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین تبلت 9.7 اینچی بازار دانست. این دستگاه که حتی قادر هستید آن را با یک دست نیز نگاه دارید، تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت داشته و از نسل نوین پردازنده ۶۴ بیتی در آن استفاده شده است.

اپل آی‌پد مینی 2

ipad-mini

خوشبختانه نسخه دوم آی‌پد مینی نسبت به مدل اولیه دچار تغییرات شگرفی شده که افزایش وضوح تصویر نمایشگر به ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را باید یکی از نمونه‌های بارز آن دانست که سبب شده تا برای اندازه 7.9 اینچی، به چگالی پیکسلی ۳۲۴ در هر اینچ برسید. این تبلت نیز از نسل نوین پردازنده‌های 64 بیتی اپل بهره می‌گیرد و با استفاده از دوربین ۵ مگاپیکسلی، توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را نیز داراست.

ایسوس ممو پد FHD 10

asus-memo-pad-fhd-10

کمپانی ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر روی محصولات تبلتی خود دارد و تنوع زیادی را هم می‌توان در بین کالاهای این برند مشاهده کرد. ممو پد FHD 10، یکی از تبلت‌های جدید ایسوس است که از ویژگی‌های بارزی همچون نمایشگر فول اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم و باتری پر توان ۶۷۶۰ میلی‌آمپری بهره می‌گیرد. همچون بسیاری از تبلت‌های ایسوس که به پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند، این دستگاه نیز از دو هسته اتم Z25660 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

ال‌جی جی پد 8.3

lg_gpad_8_3_tablet_01

دومین تبلت تولیدی ال‌جی تا به امروز، توانست به سرعت برای خود نامی دست و پا کرده و تبدیل به یکی از بهترین‌های بازار شود. این دستگاه که از نمایشگری با کیفیت و با ابعاد 8.3 اینچ بهره می‌گیرد، بسیار خوش دست بوده و می‌توان آن را با یک دست نیز به راحتی نگاه داشت. یکی از ویژگی‌های بارز جی‌پد، قیمت بسیار خوب آن است که سبب می‌شود تا کاربران زیادی جذب آن شوند. طراحی زیبا و اسپیکرهای استریو، از دیگر مشخصات این تبلت محبوب هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 10.1 (2014)

galaxy-note10

نسخه جدید از سری مشهور نوت 10.1 سامسونگ را باید یکی از برترین تبلت‌های بازار دانست، جایی که به لطف مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند، تبدیل به یکی از قدرتمندترین‌ها شده است. نمایشگر 10.1 اینچی از وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی بهره می‌گیرد و پردازنده توانمند اسنپدراگون ۸۰۰ دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر کدام از ۴ هسته کریت 400 است و رم ۳ گیگابایتی، اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها را امکان پذیر می‌سازد. باتری 8220 میلی‌آمپری و دوربین 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ویژه این تبلت مجهز به قلم استایلوس، هستند.

سونی اکسپریا تبلت Z

Xperia-Tablet-Z

با اینکه سونی در رده تبلت‌ها، محصولات زیادی را عرضه نمی‌کند، اما با ارایه کالاهایی خاص، سعی دارد تا با همان یک نمونه هم موفقیت‌های زیادی را کسب کند. تبلت Z ویژگی‌های بسیاری را در خود جمع آوری کرده و نمایشگر با کیفیت 10.1 اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول سونی بایستی به قابلیت ضد آب بودن اشاره کرد و دوربین ۸ مگاپیکسلی، توانایی ضبط تصاویر فول اچ‌دی را داراست.

مایکروسافت سرفیس 2

microsoft-pro-2

با آنکه سری نخست تبلت‌های سرفیس مایکروسافت، موفقیت‌های زیادی را نصیب این کمپانی نکرد، اما این شرکت در سری دوم سعی نمود تا با پوشش ایرادات، محصولی قدرتمند را روانه بازار کند. سرفیس ۲ با بهره‌گیری از ویندوز 8.1 نسخه RT، تحربه آشنایی را برای کاربران خودش رقم می‌زند. این تبلت 10.6 اینچی که وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد، جزء معدود کالاهایی است که از چیپست‌های قدرتمند تگرا 4 انویدیا بهره می‌گیرد و چهار هسته کورتکس A15 با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی دارد.

نکسوس 7 (2013)

Nexus_7_(2013)

موفقیت‌های سری اول نکسوس 7 به قدری زیاد بود که گوگل برای تولید دومین کالای خود باز به سراغ ایسوس رفت. این تبلت بسیار خوش قیمت که نمایشگری ۷ اینچی دارد، وضوح تصویر فول اچ‌دی را این بار برای محصول خویش برگزیده تا چگالی پیکسلی آن تا رقم تحسین برانگیز ۳۲۳ در هر اینچ بالا برود. استفاده از آخرین نسخه اندروید و به روز بودن همیشگی این دستگاه، از ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به سایر رقبای اندرویدی کاملا متمایز می‌کند و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابابتی در بازار موجود است.

نوکیا لومیا 2520

NUSA-Lumia-2520-PP-Hero1-jpg

اولین تبلت تولیدی نوکیا دارای مشخصات بسیار خوبی است تا به همراه رنگ‌بندی‌های زیبا، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. این تبلت 10.1 اینچی که وضوح تصویر فول اچ‌دی دارد، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 بوده و تجربه روانی از کار کردن را برای کاربر خویش رقم می‌زند. دوربین آن از لنز کارل زایس با وضوح 6.7 مگاپیکسلی بهره گرفته و توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را نیز دارد. باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپری نیز توان بسیار خوبی را در کار کردن با لومیا 2520 فراهم می‌آورد.

 

 

منبع: آی تی رسان

 

... لطفا نظر دهید ...

به نظر شما کدام یک برتر است؟

 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری