------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



بررسی ویژگی‌های نسل جدید كنسول‌های بازی سونی پلی‌استیشن 4

تاريخ : سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 زمان : 13:31

روزبه سیستم بازدید: 707 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات ,

 

 

roozbeh-system.ir

 

كنسول‌های بازی پلی‌استیشن جهان در مقایسه با اولین محصول تولید شده، بی‌اندازه دستخوش تغییر شده است. هفت سال پیش زمانی كه پلی‌استیشن3 (PS 3) به بازار آمد از تلفن‌های همراه هوشمند (smartphone)، رایانه‌های لوحه‌ای (tablet)، تبلت فون‌ها (phablet)، تلویزیون‌های هوشمند (smart TV)، مینی‌رایانه‌های اندرویدی گوگل تی‌وی (android boxes) و كنسول جدید بازی Steam Box اثری نبود. همراه با همه این‌تحولات، امسال شهر نیویورك آمریكا بیستم فوریه شاهد پرده‌برداری رسمی سونی از PS4 بود. در اینجا قصد داریم همراه شما ویژگی‌ها و قابلیت‌های كنسول بازی PlayStation 4 را بررسی كنیم. ادامه مطلب . . .

 



 

 

‌مشخصات

1‌ـ‌ CPU: پردازنده هشت هسته‌ای (core) 6‌/‌1 گیگاهرتزی AMD، از نوع پلتفرم Jaguar شركت AMD كه در نوع خودش پرسرعت‌ترین است.

2‌ـ ‌گرافیك: یك واحد قیاسی گرافیكی شخصی‌سازی شده GUP-ensue است تا به آسانی از عهده كارهای واقعگرایانه برآید. GPU آن از نوع رادئون و از سری كارت‌های 7850 شركت AMD كه 18 واحد GCN را شامل می‌شود. هریك از 18 خوشه پردازشی این GPU تعداد 64 هسته را در خود جا داده است. این سخت‌افزار گرافیكی قدرت پردازشی موازی بسیار عظیمی را فراهم می‌كند كه با نیروی پردازشی 84‌/‌1 ترافلاپ (TFLOPS) می‌تواند از عهده عمده كارهای محوله PS4 برآید. سونی ادعا می‌كند این گرافیك حتی از خود CPU جاگوار و GPU به كار برده شده در كنسول بعدی مایكروسافت Xbox 720 نیز پرقدرت‌تر است و در آن حتی از قابلیت‌های پردازشی GPU مانند GPU raw power نیز بهره برده كه در انجام وظایف عمومی پردازش رایانه‌ای در پرزرق و برق‌تر جلوه‌ دادن بازی‌ها كاربرد دارد.

3‌ـ ‌حافظه RAM: رم آن شامل چهار یا هشت گیگابایت از نوع DDR5 و 512 مگابایت حافظه رزرو برای سیستم‌عامل (OS) است.

4- PS Instant On: این حافظه سرعتی فوق‌العاده به PS4 بخشیده و سونی ادعا می‌كند اگر در میانه بازی سیستم را خاموش و دوباره روشن كنید، طی60 ثانیه ادامه بازی را از همان‌جایی كه متوقفش كرده بودید، از سر می‌گیرد.

4‌ـ‌ دسته كنترلی (DualShock 4): مانند دسته DualShock دارای همان joypad جالب بوده و یك touchpad نیز بین دو دستگیره این دسته بازی تعبیه شده است.

‌Synergy with PlayStation Vita: درست مانند دسته GamePad وی یو (Wii U) كنسول شركت نینتندو، بازیخورها می‌توانند كنسول دستی شركت سونی پلی‌استیشن ویتا (Vita) را نیز به عنوان دسته كنترل بازی به كار ببرند كه این كار، سونی را از تولید یك دسته جداگانه لمسی صفحه نمایش‌دار مانند آنچه كنسول نینتندو دارد، بی‌نیاز می‌كند. در كل، دسته كنترلی PS4 همه چیزهای دیگری را كه دسته PS3 اصلی مانند rumble، حسگرهای حركتی (motion sensor) و... دارد، در خود جای داده است.

‌PlayStation 4 Eye: این دوربین بتازگی توسعه یافته و از دو دوربین با حساسیت بالا كه به یك لنز زاویه باز مجهز است، بهره می‌برد. این دوربین با رزولوشن 1280 در 800 پیكسل قادر است تصویر بازیكن را برش داده و پس‌زمینه و پیش‌زمینه تصویر را برای هر كاربر، شخصی‌سازی و قابل دستكاری كند. از قابلیت‌های دیگر آن تشخیص چهره و استفاده از حركات بدن و صدا در بازی را می‌توان برشمرد.

‌PlayStation move : دسته بازی حسی ـ حركتی پلی‌استیشن موو نقش مهمی در اكوسیستم PS4 ایفا می‌كند و قرار است بهینه‌سازی‌های زیادی در آن صورت بگیرد.

‌Backwards compability: این كنسول از قابلیت انطباق و اجرای بازی‌های نسل پیشین پلی‌استیشن (PS3) بهره‌مند نیست.

‌خروجی صفحه نمایش (screen output)

همراه با برگزاری نمایشگاه CES امسال و رونمایی از تلویزیون‌ها و دوربین‌های سونی با قابلیت 4K ، زمزمه‌هایی مبنی بر این‌كه PS4 از كیفیت 4K پشتیبانی خواهد كرد، شنیده شد كارشناسان پیش‌بینی‌ می‌كردند سونی همان روالی را كه برای PS3 به انجام رساند و با آن پرچمدار سازگاری و به كارگیری ازBlu-Ray شد با PS4 و 4K به اجرا گذارد، اما درواقع این كنسول توانایی پخش ویدئوی فرا HD را دارد، اما قادر به افزایش مقیاس كیفیت (upscale) آن به 4K یا اجرای بازی‌ها در حد رزولوشن 4K نیست.

‌ بازی‌ها

این یك حوزه حیاتی برای سونی است. این شركت هنوز در صدر فهرست بهترین بازی‌ها قرار دارد. انتظار كاربران این است كه سونی ابتدا حداقل نسخه جدید بازی‌های Gran Turismo 6 ،Uncharted یا Killzone (البته زمانی PS3 را راهی بازار كرد كه فقط بازی‌هایی چونRidge Racer 7، Resistance یا Fall of Man را آماده داشت) را به عنوان برگ برنده رو كند.

در مراحل بعدی روی عناوین برجسته‌ای چون Assassian's Creed ،Star wars 1313، GTA V یا روی نگارش‌های بهینه‌سازی شده توسط شركت Ubisoft از بازی‌های Watchdogs یا Metal Gear Solid كار كند. البته بعید نیست مایكروسافت و سونی بر سر این بازی‌‌ها درگیر جنگ و دعوا شوند.

‌‌خدمات آنلاین

سونی برای ایجاد انگیزه خرید كنسول جدیدش در كاربران عادی و بازیخور‌ها به شبكه‌ای پویاتر نیاز دارد. سال گذشته این شركت سرویس بازی ابری (cloud gaming) 380 میلیون دلاری Gaikai را خرید، بنابراین انتظار می‌رود سونی قصد عرضه خدمات استریم محتوای رسانه‌ای بازی و فیلم را داشته باشد. این موضوع شاید در هماهنگی با نوع به روز از سرویس بر پایه عضویت ابتكاری PlayStation plus صورت پذیرد، كه در ازای پرداخت ماهانه امكان دسترسی كاربران را به بازی‌ها، فیلم‌ها و موزیك ویدئوها فراهم می‌كند.

به هر حال كنسول بازی جدید برای این كار باید نوعی مشاركت را با یك سرویس عرضه ویدئو براساس تقاضا (video-on-demand) پایه‌گذاری كند. بی‌شك این مهم نیازمند ائتلافی بین سیستم شبكه اجتماعی با صفحه نمایش‌ گجت‌ دیگر شما ـ كه شاید همان تلفن‌های همراه هوشمند یا تبلت‌هایتان باشد ـ است. كنسول وی یو و فناوری SmartGlass مایكروسافت نیز این كار را انجام می‌دهد كه دلیل‌اش فراگیری ارائه خدمات اینچنینی است. موضوع مهم در این میان سرعت دانلود و بازی، دردسرساز نبودن دانلود patch‌ها، انجام بازی آنلاین به‌سهولت ارائه و اجرای این‌كه خدمات استانداردی مانند چت صوتی و ویدئویی از طریق bios است كه می‌تواند جلب رضایت كاربران را فراهم آورد.

رقبای تازه‌وارد

سونی مدت‌هاست درگیر رقابت با مایكروسافت است، اما بتازگی بازیگرهای جدیدی نیز پا به میدان این بازی گذاشته‌اند. كنسول‌های بازی اندرویدی چون انویدیا Ouya، Gamestick، Project Shield و فرمی از Valve Steam Box امسال به صورت قابل ملاحظه‌ای علاقه كاربران را به خود جلب كرده‌اند. بزرگ‌ترین چالش برای سونی سرعت گسترش رقبا در بازار مصرف و علاقه روزافزون مخاطبان به آنهاست. با این حال صاحب‌نظرها بر این عقیده‌اند كه بعید است سونی به سوی یك پلتفرم منبع باز برود؛ اما آنچه مسلم است این كه به طور قطع از پدیدآورندگان و توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های بازی‌های سریع و ارزانی چون استیم درس خواهد گرفت.

‌ـ ‌تاریخ عرضه به بازار: اواخر 2013 یا اوایل 2014

‌ـ‌ قیمت جهانی: 255 تا 299 یورو

 

 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری