------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
فعال سازی و تبدیل اینترنت گوشی سیمکارت ایرانسل به 3G + آموزش تنظیمات10 راه ایمن ماندن از سرقت اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی نظير اينستاگرامنرم افزار اندروید تشخیص اسکناس تقلبی برای گوشی موبایل + دانلوددانلود فرم ثبت نام یارانه 93 و مدارک لازم برای طرح هدفمندی یارانه ها10 پيشرفت بزرگ تكنولوژی تا به امروز! + تصاویر لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ ۶ راهکار پیشنهادی برای راه اندازی لپ تاپمعرفی برترین قطعات و لوازم جانبی گوشی موبایل Samsung Galaxy S5 جدیدترین بهای تبلت در بازار + جدولکامل‌ترین مقایسه و بررسی بین سیستم‌عامل‌های گوشی هوشمندسرویس‌های اینترنتی فیلتر شده رفع فیلتر می‌شوند؟دلیل نام گذاری Windows 10 از زبان کمپانی Microsoft حل مشکل کند شدن گوگل کروم و Google Now در دستگاه های اندرویدی موزیلا فایرفاکس 29 با رابط کاربری جدید + به همراه آموزش آپدیت کردنبررسی تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت در کشور +جدول لیست قیمت ADSLبهترین باتری از آن کدام تبلت است؟
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



آموزش نکاتی برای استفاده بهتر از حافظه های فلش (USB Flash)

تاريخ : یکشنبه 18 خرداد 1393 زمان : 18:40

روزبه سیستم بازدید: 517 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی ,

 نکاتی برای استفاده بهتر از حافظه های فلش (USB Flash)

استفاده از هر ابزار الکترونیکی آداب خاص خود را می‌طلبد و کارت‌های حافظه و فلش مموری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این خبر شما را با  نکاتی برای استفاده از این ابزارها آشنا خواهیم کرد. ادامه مطلب...

 

1.       تعویض یا شارژ باتری ابزارهای میزبان پس از دریافت هشدار: خالی شدن شارژ باتری از جمله متداول‌ترین مشکلاتی است که باعث فقدان عکس یا داده‌های ذخیره‌شده روی ابزارهای ذخیره سازی فلش می‌شود. اگر در حین فرایند رایت داده روی ابزار ذخیره سازی، باتری سیستم شما خالی شود، علاوه بر مخدوش شدن داده‌های در حال رایت شدن، به خود ابزار ذخیره‌سازی شما نیز آسیب وارد می‌شود. برای مثال اگر جدول تخصیص فایل (FAT) شما ناقص بماند و فایل آن دچار آسیب شود، احتمالا قسمتی از فایل‌های ذخیره‌شده ممکن است که حتی همه آن فایل قابل دسترسی نباشند.

2.       حافظه فلش خود را به صورت کامل از ابزار میزبان جدا نمایید: پیش از جدا کردن ابزار ذخیره‌سازی خود از دوربین دیجیتال یا دیگر ابزارهای میزبان مطمئن شوید که فرایندهای خواندن یا رایت شما تمام شده است چراکه در غیر اینصورت احتمال آسیب رسیدن به اطلاعات ذخیره شده روی آن بسیار بالا خواهد بود. در اغلب دوربین‌های دیجیتال، زمانی که داده‌ها در حال رایت شدن روی کارت حافظه هستند، چراغ کوچکی شروع به چشمک زدن می‌کند و بهتر است که منتظر بمانید تا فرایند رایت به اتمام برسد. چنانچه ابزار ذخیره سازی شما از نوع فلش مموری است و به سیستم ویندوزی شما متصل شده، لازم است که ابتدا از طریق آیکون (Safely Remove Hardware) آن را به صورت ایمن از سیستم جدا نمایید. کامپیوترها معمولا داده‌ها را روی حافظه کش ذخیره می‌کنند و به همین دلیل ممکن است که فرایند رایت روی فلش USB شما با تأخیر انجام شود، به همین دلیل حداقل دو دقیقه پس از رایت داده‌ها منتظر بمانید و سپس این کار را انجام دهید.

3.       کارت‌های حافظه را در داخل محفظه آنها قرار دهید و درپوش آن را ببندید: سقوط ابزارهای ذخیره‌سازی می‌تواند از جمله دلایل وارد آمدن آسیب به آنها باشد. زمانی که از این کارت‌ها استفاده نمی‌کنید بهتر است که آنها را در داخل محفظه پلاستیکی شفافی قرار دهید که همراه با آنها در اختیارتان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مغناطیس ساکن هم می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به حافظه‌های فلش شود. به همین دلیل در روزهای غیربارانی، یک فرد می‌تواند به اندازه کافی الکتریسیته ساکن ایجاد نماید که با لمس دستگیره درب یا دیگر اشیاء فلزی باعث ایجاد جرقه شود.

4.       ابزارهای ذخیره‌سازی فلش خود را با فشار به پورت متصل نکنید: کارت‌های حافظه و ابزارهای ذخیره‌سازی فلش تک‌جهتی هستند. این بدان معناست که باید ابزار ذخیره‌سازی خود را تنها از یک جهت وارد نمایید و اگر این کار امکان پذیر نیست، سعی نکنید که با نیرو آن را به پورت متصل نمایید چراکه منجر به وارد آمدن آسیب به سوکت آن می‌شوید.

5.       همواره از داده‌های خود بکاپ بگیرید: به خاطر موارد بالا و همچنین عوامل دیگر احتمالا آسیب رسیدن به اطلاعات شما یا فقدان آنها همواره وجود دارد. از این رو بهترین راهکار این است که همواره از اطلاعات مهم خود بکاپ دریافت نمایید.


6. برای وصل کردن فلش به کیس از پورت‌های جلوی کیس استفاده نکنید. اولا این پورت‌ها از چهار رشته سیم برای اتصال به مادربرد استفاده می‌کنند و بیشتر اوقات این سیم‌ها به درستی وصل نشده‌اند و همچنین از کیفیت پایینی برخوردارند و از نظر ولتاژ و کیفیت مانند پورت‌های پشت کیس نیستند و در بسیاری از موارد باعث سوختن فلش می‌شوند.

7. قبل از اتصال حافظه‌هاي فلش به تلویزیون، رسیور، سینمای خانوادگی و... دستگاه را خاموش کرده و سپس این حافظه فلش را به دستگاه وصل کنید.

8. از اتصال دائمی فلش به سیستم خودداری کنید و بعد از اتمام کار انرا جدا کنید.

9. درصورت نمایش پیغام هنگام Safely to Remove کردن مطمئن شوید که هیچ فایلی روی حافظه باز نیست و تمامی برنامه‌ها و فایل‌هایی که از روی فلش اجرا شده‌اند بسته است.

10. درصورتی‌که هنگام کار با فلش، متوجه داغ شدن بیش از اندازه آن می‌شوید، پاور سیستم خود را چک کنید.

11. درصورت ویروسی شدن فلش و Write Protect شدن آن با استفاده از برنامه‌هاي ریکاوری آن را پاکسازی کنید.

12. از وارد آوردن ضربه و فشار به فلش‌های خود خودداری کنید. همچنین فلش خود را در معرض گرما قرار ندهید.



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری