------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



10 راه ایمن ماندن از سرقت اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی نظير اينستاگرام

تاريخ : دوشنبه 16 شهریور 1394 زمان : 18:53

روزبه سیستم بازدید: 650 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی ,

10 راه ایمن ماندن از سرقت اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی نظير اينستاگرام

در فضایی که به راحتی می‌توان به اطلاعات شخصی دیگران دسترسی پیدا کرد راه کارهایی برای ایمن ماندن از سارقان اطلاعات وجود دارد. با مطالعه این مقاله با راهکارهایی برای ایمن ماندن از سرقت اطلاعاتان در اینترنت و شبکه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و تلگرام آشنا شوید! ادامه مطلب...

 

حدود ده سال پیش، شما با خیال راحت می‌توانستید درخواست‌های دوستی را قبول کنید. اما امروزه، حتی برای به اشتراک‌گذاری یک عکس باید کمی بیشتر درباره آن فکر کنید.

در اینجا شما می‌توانید با انجام دادن این ۱۰ روش ساده، علاوه بر اینکه می‌توانید تجربه خوبی را از حضور در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی‌تان جلوگیری کنید.

۱. یک ایمیل جدید درست کنید.

از هیچ یک از مواردی که باعث شناختن هویت شما می‌شود (از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد یا کد پستی) در آدرس ایمیل جدید یا پروفایل تان استفاده نکنید.

با استفاده از این آدرس ایمیل جدید، صفحات رسانه‌ای اجتماعی را ایجاد کنید و فقط افرادی را که واقعا به آنها اعتماد دارید اضافه کنید. همچنین از گذاشتن عکس‌های شخصی که به شناسایی شما کمک می‌کند اجتناب کنید.

۲. از رمز عبورهای قوی استفاده کنید
پسوردهایتان را برای اکانت‌هایی که دارید به روزرسانی کنید و مطمئن شوید که برای هر کدام از اکانت‌هایی که دارید پسورد قوی استفاده کرده‌اید.

برای ساختن یک پسورد قوی می‌توانید از ترکیب حروف (حداقل یک حرف بزرگ) و عدد استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که می‌توانید از کاراکتر‌های خاص (از جمله @ # $ % !) نیز استفاده کنید. از رمز عبورهایی که به راحتی قابل حدس زدن هستند به هیچ وجه استفاده نکنید.

۳. تنظیمات حریم خصوصی خودتان را ارتقاء دهید
هر رسانه‌ اجتماعی، گزینه‌ای برای تنظیمات دارد که در آن به شما اجازه می‌دهد امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید.

بنابراین با استفاده از آن شما می‌توانید فقط به دوستانتان یا افراد خاصی اجازه بدهید که پست‌های شما و اطلاعات شخصی‌تان را ببینند. هیچ وقت تصور نکنید که تنظیمات پیش‌فرض، به صورت محرمانه تنظیم شده است.

۴. از شناسه‌های مکان‌یابی استفاده نکنید
تنظیمات مکان‌یابی را خاموش کنید و هرگز اطلاعات مکانی را که در آن می‌خواهید باشید (مثلا هنگام خارج شدن از شهر برای تعطیلات) را به اشتراک نگذارید.

حتی مشخصات مکانی که معمولاً برای خرید کردن به آنجا می‌روید را با دیگران در میان نگذارید. این کار باعث می‌شود که مردم کارهای روزمره‌ای را که انجام می‌دهید پیدا کنند و درنتیجه می‌توانند مکانی را که شما قرار است به آنجا بروید پیش‌بینی کنند.

۵. افرادی را که به عنوان دوست قبول می کنید، با دقت انتخاب کنید

مطمئن شوید افرادی که شما را به عنوان دوستی اضافه می‌کنند را می شناسید. قبل از اینکه درخواست دوستی را قبول کنید یک پیام خصوصی برای آن شخص بفرستید و از او چیزی را درخواست کنید که به شما در شناساندن هویتش کمک می‌کند.

حتی اگر شما فرض کنید که می‌توانید او را از روی عکس یا نام تشخیص دهید، در این صورت برای شما راحت‌تر خواهد بود که بفهمید این فرد همان شخصی است که می‌شناسید یا اینکه نقش او را بازی می‌کند ( این روش، یکی از روش‌های مرسوم برای جعل هویت است).

۶. اطلاعات شخصی‌تان را به اشتراک نگذارید

منظور از این اطلاعات، مواردی همچون شماره‌های بیمه اجتماعی، تاریخ تولد، شماره تلفن واطلاعات بانکی است.

سارقین هویت می‌توانند از این اطلاعات شما استفاده کنند. اگر فردی از لحاظ قانونی به این اطلاعات شما نیاز داشته باشد، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند با استفاده از آنها با شما تماس بگیرد.

۷. ارسال کردن ، دوباره ارسال کردن، لایک کردن

هیچ چیزی بر روی اینترنت به طور کامل امن نیست. هر کسی می‌تواند آنچه را که شما پست کرده‌اید ذخیره کند و یا اینکه آن را با دیگران به اشتراک بگذارد.

پس به خاطر داشته باشید چیزی را که می‌خواهید ارسال کنید با دقت بیشتری انتخاب کنید. همیشه فرض کنید چیزی را که ارسال می‌کنید باقی خواهد ماند و حذف نمی‌شود.

هیچ وقت چیزی را درمورد خودتان،خانواده تان یا دوستان‌تان، که خود شما یا آنها دوست ندارند عمومی شود را ارسال نکنید.

همیشه از ارسال چیزهایی که لحظه‌ای به ذهنتان خطور می‌کند اجتناب کنید، و اینکه از ارسال چیزی که باعث پشیمانی و تأسف خوردن شما می‌شود خودداری کنید.

۸. از عکس‌ها و آبروی‌تان محافظت کنید

اگر شخصی چیزی را ارسال کرده است که شما آن را دوست ندارید به آنها اجازه بدهید که بدانند این برای شما ناخوشایند است و از آنها درخواست کنید که آن را بردارد.

به صورت منظم بخش "عکس‌هایی مربوط به خود" را چک کنید و ببینید که چه کسی آن را ارسال کرده است، همچین دیوار (wall) خودتان را بررسی کنید و چیزهایی که در آن برچسب خورده‌اید را ببینید.

اگر فردی از حذف کردن چیزی که برای شما ناخوشایند است امتناع می‌کند، پس ضروری است تا او را بلاک کنید و یا اینکه آن را گزارش (report) کنید.

۹. مراقب چیزی که بر روی آن کلیک می‌کنید باشید

اگر بر روی لینک‌هایی که از محتوای آن خبر ندارید کلیک کنید، آگاه باشید که هکرها می‌توانند با استفاده از این روش وارد اکانت شما شوند و یا اینکه می‌توانند ویروسی را از طریق آن پخش کنند.

اگر فردی چیزی را برای شما ارسال کرد و این فایل غیر طبیعی به نظر برسد و یا اینکه برای شما ناآشنا باشد، یک پیام برای آنها ارسال کنید و از آنها در مورد این فایل توضیح بخواهید و به آنها این فرصت را بدهید که فکر کنند که شما می‌دانستید آنها قصد هک کردن شما را داشتند.

۱۰. شناخت کامل از کاری که می‌خواهید انجام دهید را داشته باشید
اگر شما توسط کسی اذیت شدید، مکالمه یا پست آزارگر را ذخیره کنید و یا از آن یک عکس (اسکرین شات) بگیرد و آن را به سایت مربوطه و یا هر شخصی که با چنین موقعیت‌هایی سرو کار داشته باشد (مانند وکیل، مشاور، و یا مددکار اجتماعی) گزارش دهید.

توانمند‌سازی به معنی این است که واقعیت‌ها را بدانید و آنچه را که برای شما بهترین است، انتخاب کنید.

اگر شما احساس خوبی از رسانه‌های اجتماعی ندارید، این برای شما بهتر است و خود را تحت‌فشار قرار ندهید که در هر سایتی ثبت‌نام کنید.

اگر احتیاج به کمک دارید تا بدانید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است با یک مشاور حرفه‌ای صحبت کنید.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری