------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان؟مدیر توئیتر به روحانی: چه زمانی مردم ایران می‌توانند توئیت‌های شما را بخوانند؟ لیست تمام کدهای ussd بانک ها ؛ USSD یک روش جدید عملیات بانکداری مترجم آنلاین متون برای رایانه + دانلود Ace Translatorویژگی های جدید سیستم عامل آیفونمعرفی بازی فوق‌العاده جذاب و ایرانی ۴۱۱۴۸ (تنها در ساختمان!) + لینک دانلودمحبوبیت در اینستاگرام؟ چند راه ساده برای افزایش فالور و دنبال کننده!جدول کدهای تلفن ثابت استان ها؛ تعرفه های جدید مخابرات اعلام شد مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از حیوانات Animals HD Wallpapers چگونه تمام "پیامک‌ها"ی خود را روی "جی میل" ذخیره کنیم؟! + آموزشهر آنچه از آیفون 6 و ساعت هوشمند iWatch باید بدانیم + معرفی و تصاویر با گوشی اندرویدی خود، چندین زبان را یاد بگیرید!آموزش بازیابی و ریکاوری عکس‌های پاک شده از مموری کارت + دانلود Recuva بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS مدیریت تمامی ایمیل ها با SolMail All-in-One mail + دانلود نرم افزار اندروید
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



دانلود مجموعه افزونه‌های رایگان و کاربردی فایرفاکس! + لینک مستقیم

تاريخ : پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 زمان : 21:13

روزبه سیستم بازدید: 881 روزبه سیستم دسته بندی: دانلود ,

دانلود مجموعه افزونه‌های رایگان و کاربردی فایرفاکس! + لینک مستقیم

در این مطلب به معرفی ۳۰افزونه رایگان و کاربردی در رابطه با مرورگر محبوب فایرفاکس (FireFox Addon) می‌پردازیم که امیدواریم برای شما کاربران عزیز، مفید واقع شود. ادامه مطلب . . .

 

موزیلا فایرفاکس، از اولین مرورگرهایی بود که در ابتدای کار در رقابت با اینترنت اکسپلورر توانست با ارائه تجربه‌ای سریع‌تر و ایمن‌تر به شناخت بیشتری در میان کاربران برسد. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت مربوط به این مرورگر به سیستم افزونه‌های پرقدرت آن باز می‌گردد که با ایجاد تجربه‌ای امن‌تر، امکاناتی بیشتر و انتخاب‌های گوناگون لذت وب‌گردی را برای شما دوچندان می‌کند.

 

۱ . Click & Clean

click&clean

با این افزونه قادر خواهیدبود بسیار سریع و آسان کش و اطلاعات مرورشده در مرورگر خود را پاک کرده یا اعمال دیگری هم‌چون بستن زبانه‌های مختلف را انجام دهید. به آسانی روی آیکون برنامه کلیک کرده و بصورت خودکار یا دستی، اعمال موردنظر را انجام دهید.

لینک و توضیحات | نسخه ۴٫۱

 

2 . Bluhell Firewall

Bluhell نام یکی از افزونه‌های سرویس‌های قدرتمند در عین حال سبک و کم‌حجم برای جلوگیری از تبلیغات آزاردهنده وب‌سایت‌هاست که بر خلاف سایر نمونه‌ها که بر لیست‌های بلندبالا برای بلاک کردن تبلیغات تکیه می‌کنند، این افزونه با پنج کد مختلف روی تبلیغات کنترل داشته و از نمایش آن‌ها جلوگیری می‌کند. برای استفاده از آن نیز به تنظیمات خاصی نیاز نیست و با یک کلید روشن/خاموش برای شما کار خواهدکرد.

لینک و توضیحات | نسخه ۲٫۱

 

3 . Disconnect

Disconnect

افزونه دیسکانکت به شما اجازه می‌دهد که تبلیغات مختلف، آمارگیری‌ها و سرویس‌هایی که به صورت مداوم شما را توسط کوکی‌ها و… دنبال می‌کنند شناسایی کرده و با استفاده از ویژگی‌هایی که در اختیار شما می‌گذارد، برای آن‌ها لیست سیاه یا سفید درست کنید!

لینک و توضیحات | نسخه ۳٫۱۱٫۰

 

4 . Reload Plus

Reload-plus

افزونه Reloadپلاس با افزودن یک منو جداگانه به قسمت بازگذاری صفحات در فایرفاکس، این امکان را برایتان میسر خواهدکرد که با راست کلیک بر روی علامت یا با ترکیبات کلیدی مختلف، کش صفحه را بارگذاری کنید، تصاویر لودنشده را بارگذاری کنید یا در انواع مختلف صفحات را بارگذاری کنید.

لینک و توضیحات | نسخه ۴٫۳٫۰

 

5 . Thumbnail Zoom plus

thumbnail-zooplus

افزونه‌ای ساده اما کاربردی که نحوه کارش بدین گونه است که هنگام بردن نشان‌گر موس روی تصاویر مختلف، نسخه‌ای فول‌سایز از آن بر روی صفحه نشان می‌دهد که در مواقع زیادی می‌تواند کاربردی باشد و از وب‌سایت‌های بسیاری نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار هر تصاویر هم یک آیکون ذخیره نیز موجود است که با انتخاب آن، مستقیماً تصاویر را ذخیره خواهیدکرد.

لینک و توضیحات | نسخه ۲٫۷

 

6 . S3.Google Translator

S3.google-translate

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد اهل ترجمه متون مختلف هستید و دائم مجبور هستید به فرهنگ لغات یا سایت‌های مترجم آنلاین مراجعه کنید، این افزونه برایتان فوق‌العاده کاربردی خواهدبود. بطوری که می‌توانید بصورتی بسیار سریع و لحظه‌ای متون را کپی کرده یا مستقیم از همان‌جا آن را ترجمه کنید. از زبان‌های زیادی از جمله فارسی نیز، پشتیبانی می‌گردد.

لینک و توضیحات | نسخه ۲٫۱۴

 

7 . Turn Off the Lights

Turn-of-the-Lights

اگر در فعالیت اینترنتی روزانه خود، زمان زیادی را صرف تماشای ویدیوهای مختلف می‌کنید این افزونه کمک بسیاری به شما خواهدکرد، بصورتی که با به نحوی خاموش کردن چراغ‌ها و مشکی کردن پس‌زمینه و سایر محتوای خارج از ویدیو، علاوه بر مراقبت بیشتر از چشم شما در مصرف باتری دستگاه نیز صرفه‌جویی خواهدکرد. امکانات جداگانه نیز در تنظیمات آن موجود است.

لینک و توضیحات | نسخه ۲٫۳٫۰٫۳۰

 

8 . Feedly

Feedly

احتمالاً با سرویس RSS فیدلی، آشنا باشید. یک سرویس عالی برای جایگزین نمونه قبلی گوگل که با ذخیره منابع و دسته‌بندی آن‌ها، برای کسانی که خیلی حوصله یا وقت گشت و گذار انتخاب یکی‌یکی در سایت‌های مختلف را ندارند! تنظیمات مختلف و وسیع آن نیز اجازه شخصی‌سازی زیادی را به شما، خواهدداد.

لینک و توضیحات | نسخه ۱۶٫۰٫۵۲۸

 

9 . Fast Dial

Fast-dial

Fast Dial یک نمونه شاید بتوان گفت Speed dial پیش‌فرض سایر مرورگرهاست که با امکاناتی نسبتاً بیشتر، مرورگری سریع‌تری را برای شما رقم می‌زند. این افزونه بصورت خودکار تب‌هایی که زیاد بازدید می‌کنید را دسته‌بندی کرده یا می‌توان بصورت دستی نیز آن‌ها را ویرایش کرد. علاوه بر این، تعیین آیکون‌های اختصاصی و پس‌زمینه‌های دلخواه از دیگر ویژگی‌های این افزونه است.

لینک و توضیحات | نسخه ۴٫۱۱

 

10 . Diigo

DiiGO

دیگو یکی از پرطرفدارترین افزونه‌های آنلاین مخصوص به تعیین بوک‌مارک‌ها، خواندن صفحات، تحقیقات متعدد و به اشتراک‌گذاری صفحات است که با امکانات خاص خود، این کار برا برای کاربران بسیار آسان و لذت‌بخش می‌کند.  این افزونه به شما اجازه می‌دهد بوک‌مارک تعیین کنید، تمام صفحه را ذخیره کرده، قسمت‌های مشخصی را هایلایت کنید یا یادداشت‌هایی را حتی بر روی آن، به جا بگذارید. با توجه به ابری بودن این سرویس، در هر نقطه‌ای که باشید با ورود به حسابتان تمامی محتویات را در دسترس خواهیدداشت.

لینک و توضیحات | نسخه ۵٫۱٫۰٫۳۸

 

11. All-in-one Sidebar

AiOS

افزونه AiOS مواردی هم‌چون صفحه دانلودها، تاریخچه صفحات، بوک‌مارک‌ها و… را به یک نوار جداگانه در کنار صفحه آورده و بجای اجرا در پنجره‌های مختلف، آن‌ها را به صورت کوچک‌شده و جمع و جور در کنار صفحه اجرا می‌کند. هم‌چنین قابلیت نمایش یک صفحه سایت دیگر در حالت مولتی-پنل هم وجود دارد که کاربردی بنظر می‌رسد.

لینک و توضیحات | نسخه ۰٫۷٫۲۱

 

12. Lazarus: Form Recovery

Lazarus

تا به حال همگی در این موقعیت قرار داشتیم، لحظه‌ای که بدلیل اشکالات فنی کامپیوتر هنگ کرده یا یک بچه بازیگوش برق را از کامپیوتر کشیده و تمامی اطلاعات شما به باد فنا می‌رود! حداقل لحظه‌ای که دلتان می‌خواهد با سر وارد کامپیوتر شوید…! خب دیگر لازم نیست، البته حداقل برای افراد نویسنده تحت وب! با افزونه Lazarus هم‌اکنون دیگر هر متنی که در مرورگر خود و سایت‌های مختلف تایپ می‌کنید، ذخیره شده و می‌توانید بعدتر آن‌ها را ریکاوری کنید و از اینکه اطلاعاتتان را از دست بدهید، بیمی نخواهیدداشت. بجز منو راست کلیک موجود، بخشی هم برای گشت‌و‌گذار در دیتابیس برنامه می‌باشد که تا حدود نزدیک به یک ماه پیش از متون تایپ‌شده را در خود نگه‌داری می‌کند. پس این افزونه باارزش را از دست ندهید.

لینک و توضیحات | نسخه ۲٫۳

 

13. Flashblock

فلش‌بلاک همان کاری را می‌کند که از اسمش پیداست! بلاک کردن فلش! سایت‌های زیادی هستند که به صورت سنگینی بر روی محتوای فلش تکیه کرده و شاید کمی از وقت و سرعت شم بکاهند یا اگر حداقل می‌خواهید بصورت کلی، مصرف کمتری در ترافیک و سرعت بالاتری در مرور صفحات داشته‌باشید نصب این افزونه، هرگز خالی از لطف نخواهدبود.

لینک و توضیحات | نسخه ۱٫۵٫۱۷

 

14. Web of Trust

WOT

می‌خواهید بدانید سایت‌هایی که روزانه آن‌ها را چک کرده یا با آن‌ها برخورد می‌کنید، به چه میزان قابل‌اطمینان یا ایمن هستند؟ افزونه WOT این کار را برای شما خواهدکرد! با توجه به سیستم ارزیابی مرحله‌ای توسط کاربران، سایت‌ها توسط تعداد زیادی از کاربران ارزیابی و نمره‌دهی شده و اگر پایگاه خاصی از نظر امنیتی مناسب نبوده یا حتی برای کودکان محتوای نامناسب داشته‌باشد، می‌توانید از آن مطلع شوید.

لینک و توضیحات | نسخه ۲۰۱۳۱۱۱۸

 

15. LastPass

LastPass

در سایت‌ها، انجمن‌ها یا سرویس‌های زیادی ثبت‌نام کردید و برای هر کدام هم مشخصات و رمز به خصوصی گذاشته‌اید اما از یادآوری همیشگی آن‌ها خسته شدید یا می‌ترسید که شاید آن‌ها را فراموش کنید! افزونه LastPass اما با مدیریت رمزها و مشخصات حساب‌های کاربری شما در سایت‌های مختلف با یک کلیک، به خوبی آن‌ها را دسته‌بندی کرده و به عنوان سرویسی مطمئن برای شما کار خواهدکرد. طبق گفته خود برنامه هیچ‌گونه دسترسی به رمزهای شما از طرف سازنده امکان‌پذیر نخواهدبود.

لینک و توضیحات | نسخه ۳٫۱٫۱

 

16. XMarks

XMarks

انتقال، ذخیره یا پشتیبان‌گیری از بوک‌مارک‌ها کاریست که با ایکس‌مارکس به میزان بسیاری آسان خواهدگشت! این افزونه با یک کلیک تمام بوک‌مارک‌ها حتی سایر اطلاعات هم‌چون تاریخچه مرورگر را پشتیبان گرفته و با سرویس آنلاین خود هم‌گام‌سازی می‌کند و از مرورگرهای فایرفاکس در کنار کروم، IE و سافاری نیز پشتیبانی می‌گردد.

لینک و توضیحات | نسخه ۴٫۲٫۱

 

17. AutoPager

Auto-Pager

درباره موضوع خاصی جستجو می‌کنید و قطعاً، موارد زیادی پیش آمده که از کلیک کردن بر روی دکمه “صفحه بعد” خسته می‌شوید! اما این افزونه هر بار که به آخر صفحه می‌رسید به صورت خودکار صفحه بعد را لود کرده و در پایین همان صفحه نشان شما می‌دهد! یک افزونه ساده و کاربردی برای تسریع جستجوی مقالات!

لینک و توضیحات | نسخه ۰٫۸٫۰٫۱۰

 

18. FasterFox

FasterFox

با این افزونه می‌توان گفت در یک کلام سریع‌تر به مرور وب بپردازید! این افزونه با ذخیره کش برخی سایت‌ها و تنظیمات HTTP و اعمال تنظیمات متعدد، علاوه بر جلوگیری از بالا آمدن پنجره‌های پاپ‌آپ! حالتی نیز در افزونه وجود دارد که از پهنای باند بی‌استفاده شبکه برای لود و کش کردن لینک‌های مختلف استفاده می‌کند و البته اگر برایتان کار نمی‌کند، بهتر است آن حالت را خاموش کنید.

لینک و توضیحات | نسخه ۳٫۹٫۸۵

 

19. FireShot

FireShot

افزونه‌ای فوق‌العاده کاربردی، مجهز و سریع برای تهیه اسکرین‌شات و تصاویر از صفحات وب! علاوه بر این، بر خلاف برنامه‌های پیش‌فرض تهیه اسکرین شات با این برنامه می‌توانید کل صفحه را نیز ذخیره کرده، حتی صفحات بسیار بلندبالا! و اگر هم نیاز دارید با امکانات مختلف ویرایش‌هایی روی آن انجام بدهید. امکان ذخیره تصاویر در فرمت‌های JPG و PNG نیز موجود می‌باشد.

لینک و توضیحات | نسخه ۰٫۹۸٫۵۱

 

20. Clippings

clippings

زیاد اهل کپی کردن متون هستید و نمی‌خواهید مدام آن‌ها را در بخشی جداگانه ذخیره کنید؟ با کپی کردن متن‌ها از منوی کلیک‌راست صفحه، می‌توانید در این برنامه آن‌ها را حتی پوشه‌بندی هم کرده و بعداً در صورت نیاز، آن‌ها را به کار گیرید.

لینک و توضیحات | نسخه ۴٫۱

 

منبع: دریچه



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری