------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



معرفی بازی فوق‌العاده جذاب و ایرانی ۴۱۱۴۸ (تنها در ساختمان!) + لینک دانلود

تاريخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 زمان : 20:59

روزبه سیستم بازدید: 830 روزبه سیستم دسته بندی: دانلود , بازی ,

بازی فوق‌العاده جذاب و ایرانی ۴۱۱۴۸ (تنها در ساختمان!) + لینک دانلود

در این مقاله قصد معرفی و بررسی یک بازی ایرانی را داریم که مطمئنا مشابه این بازی را تا به الان بسیار کم دیده‌اید، این بازی ۴۱۱۴۸ نام دارد!!! شاید اولین سوال این است که چرا نام این بازی به این صورت است؟! ادامه مطلب...

 

خوشبختانه صنعت گیم در طول چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوب و چشم‌گیری داشته، طوری که در حال حاظر حدود چند صد هزار بازی در گیم شاپ های گوناگون برای خرید و دانلود وجود دارد و این مسئله باعث خوشحالی گیمر ها شده‌ است. اما بهتر است سری به صنعت گیم کشور خودمان ایران بزنیم و ببینیم که ایران در این چند سال و با پبشرفت تکنولوژی چه کارهایی انجام داده است. اگر کمی تحقیق و مطالعه بکنیم به پیشرفت صنعت گیم در ایران نیز پی خواهیم برد، زیرا ایران در این چند سال اخیر توانسته بازی های بسیار زیبا و جذابی نظیر گرشاسپ بسازد، شاید این بازی ها نتواند با بعضی از بازی های خارجی رقابت کند ولی بازهم جای شکر باقی است که توانسته ایم در این زمینه پیشرفت زیادی داشته باشیم.

41148 (3)

حال ما در این مقاله قصد معرفی و بررسی یک بازی ایرانی را داریم که مطمئینن مشابه این بازی را تا به الان بسیار کم دیده‌اید، این بازی ۴۱۱۴۸ نام دارد!!! شاید اولین چیزی که با دیدن نام این به ذهنتان می‌آید این است که چرا نام این بازی به این صورت است؟! خب باید بگوییم که خود ماهم اطلاعات دقیقی در مورد نام این بازی نداریم و طبق گفته سازنده بازی عدد ۴۱۱۴۸ سعی دارد به چیز خاصی اشاره کند که در ایپزود دوم و ایپزود های بعدی به تدریج به آن پی خواهیم برد.

41148 (1)

بازی ۴۱۱۴۸ توسط یک فرد ایرانی برای دو سیستم عامل اندروید و ویندوز‌ ساخته شده است، که در این چند وقت اخیر سرو صدای زیادی به پا کرده و مورد توجه بسیاری از گیمر های ایرانی قرار گرفته. و اما مسئله دیگر این است که بازی ۴۱۱۴۸ به صورت سریالی عرضه می‌گردد و تا به الان فقط یک ایپزود از آن ساخته شده. طبق گفته سازنده بازی ایپزود های دیگر در طی روزهای آینده ساخته و عرضه میگردد و همینطور این بازی حدود ۱۰ ایپزود دارد که امکان دارد ایپزود های بعدی مانند ایپزود اول رایگان نباشد!  ما در حال حاظر منتظر ایپزود جدید این بازی هستیم، و به محض عرضه شدن سعی می‌کنیم که یک مقاله هم از ایپزود جدید این بازی برای شما عزیزان تهیه کنیم.

 

داستان بازی

۴۱۱۴۸  یک بازی در سبک ماجرا جویی و ترسناک است و بخاطر جذابیت بالایی که دارد تا به الان توانسته با بازی های رده بالای پلتفورم نیز رقابت کند.

41148 (1)

ابتدا در شروع بازی کارکتر بازی یک خواب عجیب می‌بیند و پس از بیدار شدن از خواب خود را در یک ساختمان متروکه و یا چیزی شبیه به آن میابد، و به علت نا مشخصی چیزی از گذشته یادش نمی‌آید! اما در اطراف چیزهای عجیبی وجود دارد که هم به جذابیت بازی اضافه می‌کند و هم باعث سردرگمی شما و کاراکتر اصلی بازی می‌شود، چیزاهایی مانند: چند جسد، یک مجسمه شکسته، چندین اتاق که در آنها قفل است، دیوار های ریخته و شکسته و….

حال کار اصلی شما در بازی این است که کاراکتر اصلی بازی را از آن ساختمان نجات دهید و با استفاده از نبوغ خود معمای این بازی را حل کنید.

 

گیم پلی

یکی از اصلی ترین نقاط قوت این بازی گیم پلی آن است، زیرا گیم پلی بسیار خوب و کاملی دارد و طبق گفته سازنده بازی حساسیت بسیار زیادی بر روی این قسمت به کار رفته است. بازی ۴۱۱۴۸ برای افراد زیر ۱۲ سال مناسب نمی‌باشد زیرا صحنه هایی دارد که شاید با روحیه همه سازگاری نداشته باشد و در دراز مدت در روحیه افراد تاثیر منفی بگذارد. موتور گرافیکی این بازی Unity3d است که کیفیت و گرافیک بسیار خوب و راضی کننده‌ای دارد. و اما مسئله خوشحال کننده این است که سازنده بازی به فکر افراد کم صبر و بی حوصله نیز بوده است، زیرا در بازی قسمتی وجود دارد که گیمر را به خوبی راهنمایی می‌کند، و کاربر با خواندن آن دستورالعمل به راحتی و بدون دردسر می‌تواند ایپزود اول این بازی را به پایان برساند. ولی پیشنهاد می‌کنیم که از این آموزش استفاده نکنید، زیرا زیبایی این بازی به معماهایی است که در بازی وجود دارد و با خواندن آموزش متوجه چگونگی حل همه معماها خواهید شد و بازی دیگر جذابیتی برایتان نخواهد داشت.

41148 (2)

کاری که شما باید برای پایان رساندن ایپزود اول انجام دهید این است که یک رمز را پیدا کنید، که با استفاده از آن رمز در خروجی این ساختمان را باز کنید. رمز مورد نیاز عدد “۶۶۶″ است، ولی فهمیدن این رمز به شما هیچ کمکی نمی‌کند زیرا شما باید کاری کنید که کارکتر اصلی بازی در بازی به این عدد پی ببرد و خودش این عدد را پیدا کند، در غیر این صورت دانستن این رمز برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.

و اما مسئله دیگری که امکان دارد ذهن شمارا را درگیر کند این است که چگونه باعث حرکت کارکتر در محیط بازی بشوید، خب باید بگوییم که اگر می‌خواهید کارکتر اصلی بازی را حرکت بدهید کافی است برروی صفحه اسمارت فون خود ضربه بزنید، و در صورت تمایل به دویدن کارکتر می‌بایست دو بار پشت سر هم به صفحه نمایش اسمارت فون خود ضربه بزنید، و در صورت تمایل به برداشتن یک شی کافی است که آن را لمس کنید.

41148 (2)

صداگذاری

اما یکی دیگر از نقاط قوت این بازی قسمت صداگذاری آن است، زیرا این قسمت بسیار خوب و عالی است و به خوبی باعث راضیت کاربر می‌شود. در قسمت صداگذاری این بازی همه چیز کامل و عالی است و موسیقی هایی که انتخاب شده بسیار مناسب با سبک و محیط بازی است و تاثیر بسیار زیادی بر روی جذابیت و هیجان بازی دارد.

و اما مسئله دیگر که دور از ذهن نیز نبود این است که شما نمیتوانید موسیقی این بازی را عوض کنید، و حتی گزینه ای برای قطع کردن موسیقی این بازی نیز وجود ندارد! ولی این مسئله را نمی‌توان یک نقطه ضعف دانست زیرا ۵۰ درصد زیبایی بازی های اینچنینی بخاطر موسیقی آنها است.

در کل قسمت صداگذاری این بازی کاملا عالی است و هیچ نقطه ضعفی ندارد.

نتیجه گیری

همانطور که در ابتدا گفتیم بازی ۴۱۱۴۸ یک بازی بسیار زیبا و هیجانی در سبک ماجراجویی و ترسناک است، که توسط یک فرد ایرانی ساخته شده است. این بازی به قدری جذاب است که موفق به رقابت با بازی های رده بالای پلتفورم شده است و این مسئله برای ایرانی می‌تواند باعث خوشحالی باشد. نکته دیگر در مورد بازی نحوه سریالی بودن آن است که تا به الان فقط یکی ایپزود از آن عرضه شده است. از ویژگی های مثبت این بازی می‌توان به هیجان و جذابیت بالا، گیم پلی عالی، صداگذاری بسیار خوب اشاره کرد.

41148 (3)

پیشنهاد ما به شما این است که هرچه زود تر این بازی را برروی اسمارت فون خود نصب کنید و با استفاده از نبوغ خود آن را به پایان برسانید و همانند ما منتظر ایپزود های دیگر این بازی باشید. آیا شما موفق خواهید شد که حافظه کارکتر اصلی بازی را به آن برگردانید و پی به شخصیت اصلی آن ببرید؟!

41148 (4)

 

badge-g

معرفی بازی ۴۱۱۴۸ در برنامه به روز شبکه ۳



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری