------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



10 ویژگی گلکسی اس 5 که انتظار داریم داشته باشد!

تاريخ : چهارشنبه 08 آبان 1392 زمان : 18:15

روزبه سیستم بازدید: 686 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات ,

 

galaxy s Samsung

 

 هنوز سال 2013 است و داریم از پرچمدار آتی سامسونگ که قرار است سال بعد معرفی شود حرف می‌زنیم. احتمالا این خاصیت گلکسی اس‌های سامسونگ است که هر بار با آمدنشان کلی ما را ذوق زده کرده‌اند. این اس آخری هم که دیگر به قول معروف ترکانده است. در مطلبی که پیش رو دارید 10 تا از ویژگی‌هایی که الان انتظار داریم پرچمدار آتی سامسونگ با خود داشته باشد، برای شما آورده‌ایم. ادامه مطلب . . . 

 

ممکن است برخی از این ویژگی‌ها نسبت به برخی دیگر احتمال بیشتری برای موجودیت داشته باشند. البته ما که خوشحال می‌شویم اگر تمامی این ویژگی‌ها را در گلکسی اس بعدی ببینیم.


1: صفحه نمایشی با زیر لایه پلاستیکی: اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید یک صفحه نمایش با زیر لایه پلاستیکی است. بله این همان فن آوری است که به سامسونگ اجازه داده است صفحات خمیده یا انعطاف پذیر تولید کند. البته احتمال اینکه اس 5 را با یک صفحه خمیده ببینیم خیلی کم است، اما از آنجایی که این صفحات دوام بیشتری دارند، انتظار داریم در ساخت صفحه نمایش این پرچمدار از این فن آوری استفاده شود. در ضمن با استفاده از این فن آوری صفحه نمایش می‌تواند باریکتر ساخته شود.


2: اسکنر اثر انگشت: تب و تاب اسکنر اثر انگشت گذاشتن روی اسمارت فون‌های جدید هر روز داغ‌تر می‌شود. احتمال هم می‌رود که سامسونگ از این قافله عقب نماند. البته قرار دادن یک اسکنر روی یک تلفن اندرویدی یکم پیچیدگی دارد، زیرا باید گوگل را هم در نظر گرفت. گوگل باید تمامی اطلاعات گرفته شده از اسکنر را با پلی استور هماهنگ کند تا بتواند به کارایی لازم دست یابد. زیاد هم غیر ممکن نیست، دیر یا زود اتفاق می افتد.


3:دوربینی با رزولوشن بالا و زوم Lossless: اخیرا از این فن آوری زیاد می‌شنویم. با وجود دوربین‌هایی با رزولوشن بالا، سازندگان می‌توانند قابلیت‌های زوم 2x-3x را به تلفنهای‌شان بیاورند. دوربین 13 مگاپیکسلی اس 4 توانایی چنین کاری را نداشت. اما اگر برای اس 5 یک دوربین 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود، به کار گیری زوم Lossless نیزامکان پذیر خواهد بود.


4:ضبط فول اچ دی با سرعت 60 فریم در ثانیه و OIS: چیپست در نظر گرفته شده برای اس 5، سریعتر از گذشته خواهد بود، پس انتظار داریم که سامسونگ قابلیت ضبط فول اچ دی را نیز به این اسمارتفون اضافه کند. درباره  تثبیت کننده اپتیکال تصویر هم، بیشتر رقبای این اسمارتفون در حال حاضر دارای این ویژگی هستند، پس به احتمال زیاد اس 5 نیز مجهز به آن خواهد شد.


5:بدنه با کیفیت: دیگر زمان آن رسیده است که سامسونگ هم برای پرچمدارانش بدنه‌ای در خور آنها بسازد. حداقل انتظاری که داریم یک قاب تمام فلز برای این پرچمدار است.


6:همیشه آماده گرفتن دستورات صوتی: نمی‌توان انکار کرد که Google Now در حال حاضر یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های درون اسمارتفون‌های اندرویدی است، اما فعلا تنها راه کار کردن با آن باز کردن این برنامه و سپس صحبت کردن است. موتورولا برای این مورد راه حلی پیدا کرده است و در چیپست X8 خود یک پردازنده زبان قرار داده است که باعث می‌شود این ویژگی همیشه فعال باشد، پس انتظار داریم سامسونگ هم در پرچم دار آینده خود چنین کند.


7:تولید دقیقتر رنگها: انتظار داریم در صفحه نمایش اس 5 رنگهای طبیعی‌تری ببینیم. مثلا ایرادی که به صفحه نمایش اس 4 وارد بود، تولید تصاویری بود که بیشتر به رنگ سبز یا آبی دیده می‌شدند. حالا ساتوره شدن بیش از حد رنگها بماند، پس دیگر زمان آن رسیده است که سامسونگ رنگهای طبیعی‌‌تری برای دیدگان کاربران خود تهیه ببیند.


8:خوانایی بهتر در محیط باز: مورد ضعیف دیگری که صفحه نمایش اس 4 آن را به دوش می‌کشید، خوانایی کم آن در زیر نور آفتاب بود. به طور کل AMOLEDها نسبت به LCDها از روشنایی کمتری برخوردارند، بنابراین خوانایی آنها زیر نور آفتاب نیز پایینتر از ال سی دی‌ها است. خوشبختانه در نوت 3 این کاستی تا حد امکان جبران شده بود و نسبت به اس 4، خوانایی صفحه نمایش بیشتر است، پس انتظار اینکه اس 5 از هر دوی اینها بهتر باشد، انتظار بیجایی نیست.


9:اسپیکرهای استریو با کیفیت بالاتر و قدرتمندتر: اینکه تا چه حد احتمال دارد این انتظار ما به حقیقت بپیوندد، زیاد نیست، زیرا به طور سنتی سامسونگ به اسپیکرهای اسمارتفونهای خود توجه زیادی نمی‌کند. اسپیکرهای اس 4 واقعا خوب و با کیفیت بودند، اما انتظار داریم که سامسونگ برای پخش برخی از افکتها یک اسپیکر دیگر هم در بدنه قرار دهد(مثل اسپیکرهای بوم ساوند اچ تی سی وان)البته احتمالش خیلی پایین است، زیرا سامسونگ علاقه زیادی به باریک بودن و سبک وزن بودن دارد.


10:تاچ ویز جدید: اس 3 بود که با اینرتفیس Nature UX به بازار آمد و تحولی بنیادین در اینترفیس اندروید به وجود آورد. از آن پس هر تغییری که بوده است، جزیی بوده و اینترفیس به طور کل تغییری نکرده است. انتظاری که داریم این است که اس 5 نیز با یک تغییر اینچنینی به بازار بیاید و کمی دست به سرو روی این رابط کاربری کشیده شود.


انتظار شما از پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟ آیا به این اسمارتفون خوشبین هستید؟

 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری