------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف

تاريخ : دوشنبه 11 بهمن 1395 زمان : 20:46

روزبه سیستم بازدید: 700 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی ,

روزبه سیستم

شما هرگز قادر نيستيد فايل هاي پي دي اف را به سادگي اسناد مايکروسافت آفيس ويرايش نماييد. اما نگران نباشيد؛ اگر نياز مبرم به ويرايش فايل هاي پي دي اف داريد در اين مطلب قصد داريم 5 ابزار رايگان بزرگ براي ويرايش فايل PDF را به شما معرفي کنيم. ادامه مطلب...

 

به طور کلي فايل هاي پي دي اف يکي از رايج ترين انواع فايل ها در هنگام استفاده از رايانه هستند. اگر نياز به توليد يک کار چاپي با کيفيت بالا داريد، مي خواهيد سندي ايجاد نماييد که به صورت آنلاين در دسترس باشد، خواهان آرشيو داده هاي قديمي هستيد و يا قصد ترکيب فرمت هاي گوناگون (متن، تصاوير، جداول و...) را داريد، اين فرصت خوبي است که از فرمت پي دي اف استفاده کنيد.
اما مسئله ي مهمي که در رابطه با اين نوع فايل ها وجود دارد ويرايش آن هاست. هرگز قادر نيستيد فايل هاي پي دي اف را به سادگي اسناد مايکروسافت آفيس ويرايش نماييد. اما نگران نباشيد؛ اگر نياز مبرم به ويرايش فايل هاي پي دي اف داريد در اين مطلب قصد داريم 5 ابزار رايگان بزرگ براي ويرايش فايل هاي پي دي اف را به شما معرفي کنيم.


1- PDF Booklet

ويژگي کليدي: ايجاد دفترچه پي دي افPDF Booklet به شما اجازه مي دهد تا از فايل هاي پي دي اف موجود يک دفترچه ايجاد کنيد. اگر سندي داريد که به علت پشتيباني نکردن چاپگرتان از اسکن هم زمان چند صفحه، به صورت فايل هاي جداگانه ذخيره شده است اين مورد مي تواند براي شما بسيار مفيد واقع شود. کافيست طرح دفترچه را انتخاب و ترتيب صفحات را درست نماييد.
سپس اپليکيشن به صورت خودکار موارد ياد شده را با هم تطبيق مي دهد. پس از آن تنها کاري که بايد انجام دهيد، چاپ سند و دسته کردن آن به صورت منظم است. همچنين در صورتي که تنظيمات خودکار نتيجه ي مطلوب را در اختيار شما قرار نداد، قادر هستيد براي رسيدن به نتيجه ي بهتر از تنظيمات دستي چرخش، زوم و معکوس کردن استفاده نماييد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف
علاوه بر اين مي توانيد از اپليکشن مذکور براي دفترچه هاي موجود نيز استفاده کنيد. اين قابليت به شما اجازه مي دهد تا صفحات را از نو مرتب نماييد و طرح آن را تغيير دهيد. قادر هستيد پيش از نهايي شدن کار خود پيش نمايشي از تغييرات اعمال شده را مشاهده کنيد. به محض فشردن گزينه ي Go فايل پي دي اف ايجاد شده و مي توانيد آن را در پي دي اف خوان اين نرم افزار ببينيد.


2- iLovePDF

ويژگي کليدي: اعمال تنظيمات در قالب بنديبا پي دي اف خوان خود چه کاري مي خواهيد انجام دهيد؟ ادغام فايل هاي جداگانه؟ تبديل فايل هاي پي دي اف به فرمت هاي ديگر؟ يا اضافه کردن واترمارک؟ اپليکيشن وب iLovePDF پاسخ سوال هاي شماست. اين سرويس قادر است تقريباً تمامي امور مهم شما را اداره کند:

  • ادغام فايل هاي متعدد پي دي اف
  • تقسيم فايل هاي پي دي اف به چندين فايل کوچکتر
  • فشرده سازي فايل هاي پي دي اف براي آرشيو کردن
  • تبديل فايل هاي پي دي اف به ورد، اکسل، پاور پوينت و فايل هايي با فرمت JPEG (و بالعکس)
  • اضافه کردن واترمارک
  • اضافه کردن شماره صفحه
  • باز کردن فايل هاي پي دي اف محافظت شده
  • چرخش فايل ها

معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف


اگر نياز داريد که بسياري از فايل هاي پي دي اف خود را به فرمت هاي مختلف مايکروسافت آفيس تبديل کنيد شايد بخواهيد که به جاي استفاده از برنامه ي تحت وب iLovePDF، نسخه ي دسکتاپ آن را خريداري نماييد. براي خريد ارزان ترين بسته ي اين اپليکيشن که تنها براي فايل هاي ورد کاربرد دارد بايد 39.95 دلار بپردازيد.


3- YACReader

ويژگي کليدي: ويرايش بصريويرايش فايل هاي پي دي اف تنها مربوط به متن و ترتيب صفحات نيست. چه مي شود اگر بخواهيد ويژگي هاي بصري فايل خود را ويرايش کنيد؟ شايد يک فايل اسکن شده ي قديمي مانند يک فايل کتاب درسي مدرسه داشته باشيد و بخواهيد آن را روشن تر کرده و يا کنتراست آن را تغيير دهيد.
اگر با چنين نيازهايي مواجه هستيد بهتر است نگاهي به ابزار YACReader بياندازيد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف
اين اپليکيشن هر دو قابليت پي دي اف خوان و کميک خوان را ارائه مي دهد و به طور کلي براي کار مؤثر با متن و تصوير طراحي شده؛ در رابطه با همين موضوع ابزار مذکور داراي تنظيمات کنترل روشنايي، کنتراست و گاما است. اپليکيشن YACReader آن قدرها هم محبوب نيست و تنها يک نوار ابزار دارد.
همچنين پيدا کردن ابزار ويرايش آن نيز اصلاً کار ساده اي نيست. با اين حال YACReader رايگان بوده و برخي از ابزارهاي منحصر به فرد را در خود جاي داده است.


4. Gaaiho Reader 4

ويژگي کليدي: ويرايشگر متني که به طرز شگفت انگيزي سبک وزن استGaaiho طيف وسيعي از ابزار مربوط به PDF را ارائه مي دهد اما متأسفانه همه ي آن ها به جز Reader 4 نياز به خريد اشتراک دارند. بار ديگر مي گوييم که خوشبختانه Gaaiho Reader 4 کاملاً رايگان بوده و با وجود آن که اين ابزار Reader خوانده مي شود اما کمي قوي تر از يک پي دي اف خوان معمولي است.
بديهي است که با استفاده از Gaaiho Reader 4 مي توانيد برخي اصول اوليه مثل ايجاد فرم و جستجوي ساده را انجام دهيد. اين در حالي است که نگاه بيشتر به نرم افزار و مشاهده ي تمام ابزار حاشيه نويسي آن شما را تحت تأثير قرار مي دهد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف
Gaaiho Reader 4 يک ابزار برجسته ساز براي علامت گذاري نوشته ها و ابزار ديگري براي ويرايش متون دارد که هر دو مي توانند براي وارد کردن و جايگزين کردن کلمات در متن استفاده شوند. علاوه بر اين قادر هستيد تکست باکس ها، يادداشت ها، نوشته هاي راهنما و نشان هاي دلخواه خود را با شخصي سازي فونت، سبک و اندازه به فايل پي دي اف اضافه نماييد.
در نهايت بايد بگوييم که حجم اين برنامه فوق العاده سبک است. همانطور که قبلاً نيز گفته شد حجم اپليکيشن عاملي مهم در انتخاب يک پي دي اف خوان به شمار مي رود. مطمئناً دلتان نمي خواهد به هنگام باز کردن يک فايل پي دي اف مدت زمان زيادي را منتظر بمانيد، به خصوص اگر چنين فايل هايي بخش مهمي از کار شما را تشکيل دهند.


5. Windows 10 Print to PDF

ويژگي کليدي: ترکيب چند عکس با يک فايل پي دي اف واحدشايد بپرسيد که چرا ابزار چاپ بومي ويندوز 10 را در اين ليست آورده ايم. در اين خصوص بايد بگوييم که اين برنامه يکي از بهترين موارد براي ترکيب چند تصوير با يک فايل پي دي اف واحد به شمار مي رود. ابتدا نياز داريد تا تصاوير موجود در فايل اکسپلورر را به ترتيبي که مي خواهيد در فايل پي دي اف نمايش داده شود، سازماندهي کنيد.
در همين راستا ممکن است براي رسيدن به يک نتيجه ي مطلوب نياز داشته باشيد که نام آن ها را تغيير دهيد. تمام تصاويري که مي خواهيد در فايل پي دي اف حضور داشته باشند را انتخاب (Ctrl + Left-Click) و سپس با راست کليک کردن روي آن ها گزينه ي Print را انتخاب نماييد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف


پس از انجام مرحله ي بالا قادر به مشاهده ي پنجره ي Print Pictures هستيد. در گوشه ي سمت چپ و بالا از ليست کشويي Printer گزينه ي Microsoft Print to PDF را انتخاب کنيد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف


در ستون سمت راست مي توانيد انتخاب نماييد که چه تعداد تصوير در هر صفحه چاپ شود. سپس مطمئن شويد که تيک گزينه ي Fit Picture to Frame را زده باشيد. اين گزينه چاپگر را از بريدن لبه هاي تصاوير شما باز مي دارد. هر موقع آماده بوديد روي  Print ضربه بزنيد.
ويندوز سريعاً از شما مي خواهد تا براي فايل پي دي اف جديد نامي انتخاب کنيد. پس از آن برنامه شروع به پردازش تصاوير مي کند. بسته به تعداد تصاوير انتخابي اين فرآيند ممکن است مدتي به طول انجامد. در آخر قادر هستيد فايل خود را در پوشه ي مقصد پيدا نماييد.


معرفي 5 ابزار رايگان براي ويرايش فايل هاي pdf پی دی اف


توجه: اگر از ويندوز 7 يا 8 استفاده مي کنيد براي رسيدن به نتايج مشابه بايد از اپليکيشن هاي شخص ثالث استفاده کنيد. براي اين کار اپليکيشن doDPF را توصيه مي کنيم.
از کدام ابزار استفاده مي کنيد؟اين مهم نيست که با پي دي اف خود مي خواهيد به چه چيزي برسيد. شما قادر هستيد اپليکيشني پيدا کنيد که مناسب نيازهايتان باشد. اگر چه اين 5 ابزار معرفي شده يک نقطه ي شروع به شمار مي روند و به شما کمک مي کنند تا با استفاده از آن ها رايج ترين کارها را انجام دهيد، اما اگر به چيزي بيشتر از اين نياز داريد دست به کار شويد و دنبال موارد جديدتر باشيد.
علاوه بر اين مي توانيد سوالات خود را در بخش نظرات بنويسيد؛ شايد کاربري وجود داشته باشد که بتواند شما را براي رسيدن به ابزار ايده آل راهنمايي کند. در آخر دوست داريم بدانيم که از چه ابزاري براي ويرايش فايل هاي پي دي اف استفاده مي کنيد. تجربيات خود را در اين خصوص با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذاريد.



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری