------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
هاتمیل به صورت رسمی تعطیل شدحذف ابزارهای جعلی و هک اینستاگرام به دلیل سرقت اطلاعات کاربران شارژر همراه Pocket Plug برای آیفون نکاتی برای افزایش بازدید سایت و محتوا بر اساس مطالب سایت!این ساعت مچی زمان باقیمانده از عمر شما را نمایش می‌دهد!آی پد اپل؛ محبوب ترین تبلت سال در بین امریکایی ها سونی و ارائه سریع ترین اینترنت خانگی دنیا در توکیو: سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیهچند راهکار ساده برای شارژ سریعتر تلفن همراهتان + آموزش ترفندآموزش استفاده از نقشه گوگل بدون اینترنت (Google maps without Internet)معرفی 8 باگ و مشکل اصلی سونی اکسپریا z3 و آموزش راه حل رفع آن‌هاآموزش ؛ چگونه از صفحه نمایش گوشی اندرویدی اسکرین شات بگیریم؟آموزش ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما10 پيشرفت بزرگ تكنولوژی تا به امروز! + تصاویرهر آنچه که باید پیش از خرید تلویزیون بدانید(راهنمای خرید)5 اسمارتفون که بهترین انتخاب برای پخش موزیک هستند! + تصویر و مشخصات
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



آموزش کامل کار با نرم افزار پیام رسان وایبر در اندروید ، IOS و دسکتاپ

تاريخ : چهارشنبه 18 تیر 1393 زمان : 20:10

روزبه سیستم بازدید: 1378 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی ,

 معرفی و آموزش کامل کار با نرم افزار پیام رسان وایبر در اندروید ، IOS و دسکتاپ

Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. معرفی و آموزش در ادامه مطلب...

 

قسمت اول

تماس و پیام رسانی رایگان! بله این همان کاری است که وایبر انجام می‌دهد. وایبر یکی از همان نرم‌افزارهای به درد بخوری است که از دانلودش پشیمان نخواهید شد. من از وایبر روی آیفون و کامپیوتر خود استفاده می‌کنم و باید اعتراف کنم که بسیار راضی هستم. از تماس تلفنی رایگان تا پیام‌ رسانی رایگان، وایبر همه این امکانات فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. در قسمت اول سری مقالات آموزش وایبر بررسی می‌کنیم که وایبر چیست و استفاده از آن چه حسی دارد.

viber main

عملکرد

قبل از هر چیز باید گفت که وایبر همه آن کارهایی که می‌گوید را به درستی انجام می‌دهد، اما یک نکته در این میان وجود دارد. متاسفانه برای اینکه با این نرم‌افزار با دیگران تماس بگیرید یا به آنها پیام بدهید، آنها هم باید وایبر داشته باشند. البته جای نگرانی نیست چون دانلود و نصب وایبر کار سختی نیست و خوشبختانه روی اکثر پلتفرم‌ها هم قابل نصب است. در مورد نحوه نصب و استفاده از وایبر در پلتفرم‌های مختلف در قسمت‌های بعد صحبت خواهیم کرد.

viber 01

شما همیشه می‌توانید آن دسته از دوستانی که از وایبر استفاده نمی‌کنند را به وایبر دعوت کنید. اگر آنها دعوت شما را بپذیرند و وایبر را روی دیوایس خود نصب کنند آن وقت می‌توانید با آنها هم در وایبر ارتباط برقرار کنید.

وقتی با وایبر به دوستان خود زنگ می‌زنید، متوجه خواهید شد که کیفیت صدای تماس بسیار عالی است. البته کیفیت تماس به اتصال محلی شما بستگی دارد. اگر وای فای ضعیفی داشته باشید احساس می‌کنید که انگار دوستان شما داخل یک قوطی کوچک صحبت می‌کنند، اما با یک کانکشن خوب کیفیت تماس به گونه‌ای است که انگار که دوست شما درست در کنار دست شما نشسته است.

viber 03

خبر خوب اینکه در حین تماس، وایبر جزئیات کیفیت تماس را به شما نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که وایبر از اتصال ۳G هم پشتیبانی می‌کند اما اگر از ۳G برای وایبر استفاده کنید نرخ داده‌های شما بلعیده می‌شود و هزینه‌اش زیاد می‌شود. برای همین توصیه می‌کنم برای اینکه هزینه‌ها به حداقل برسد و کیفیت تماس‌ها هم به حداکثر، همیشه برای وایبر از وای فای استفاده کنید. قطعا شما برای وای فای خانگی خود باید پول بپردازید ولی از این به بعد اگر بیرون از خانه عبارت وای فای رایگان را دیدید می‌دانید که می‌توانید از طریق آن به طور کاملا رایگان با دیگران تماس تلفنی برقرار کنید یا به آنها پیام بدهید.

viber 02

طراحی

این نرم‌افزار طراحی ساده ولی جذاب و گیرایی دارد و رنگ بنفش به عنوان هویت وایبر در همه بخش‌های وایبر دیده می‌شود. در واقع شاید بتوان گفت طراحی وایبر مثل یک سیستم عامل در داخل سیستم عامل دیوایس شماست. پس زمینه محیط چت را هم می‌توانید تغییر دهید که این ویژگی تا حدی از تکراری شدن محیط نرم‌افزار می‌کاهد. از همه مهم‌تر استیکرهای جذاب و متنوع این نرم‌افزار است که به محبوبیت وایبر افزوده است.

viber 04

کیفیت ویژگی‌ها

همانطور که قبلا اشاره شد، اغلب اوقات در هنگام مکالمه احساس می‌کنید که شخص مقابل شما درست در همان اتاقی که شما هستید نشسته و با شما صحبت می‌کند. اگر کانکشن خوبی داشته باشید می‌توان گفت کیفیت تماس‌ها با وایبر از کیفیت تماس از طریق اپراتور هم بهتر است.

viber 05

در مورد پیام‌ها هم این نرم‌افزار کارش درست است. هر پیامی که ارسال می‌کنید وایبر به شما نشان می‌دهد که این پیام در چه ساعتی ارسال شده است و هر وقت پیام شما ارسال شود و بعد توسط شخص مقابل خوانده شود وایبر به شما اطلاع می‌دهد.

viber 06

نتیجه

وایبر نرم‌افزار ارتباطی خوبی است که می‌توان گفت آینده روشنی دارد. شما هم حتما از برقراری تماس و پیام رسانی رایگان خوشتان می‌‌آید، اینطور نیست؟ هر چند وایبر فقط در زمانی به درد می‌خورد که هر دو طرف آن را نصب کرده باشند. اما با وجود این مسئله کوچک، باز هم وایبر نرم‌افزاری است که نمی‌توان به همین راحتی از آن گذشت.


قسمت دوم

در قسمت قبلی از این سری از مقالات با شما در مورد وایبر سخن گفتیم و بررسی کردیم که اصلا وایبر چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. در این قسمت به شما می‌آموزیم که چطور وایبر را روی اندروید نصب و استفاده کنید.

viber main 2

شروع کار

ما از اندروید برای آموزش شروع کردیم چون برای استفاده از وایبر روی دسکتاپ به یک اکانت وایبر روی موبایل خود احتیاج دارید. برای دانلود وایبر یا به صورت آنلاین یا از طریق گوشی اندرویدی خود به گوگل پلی استور بروید و نرم‌افزار رایگان وایبر را دریافت کنید.

viber 07

قبل از اینکه بتوانید از وایبر روی اندروید استفاده کنید لازم است به این نرم‌افزار اجازه دهید که به برخی از بخش‌های گوشی شما دسترسی داشته باشد.

viber 08

وقتی وایبر نصب شد، به شما اعلام می‌کند که نیاز دارد به دفترچه تلفن گوشی شما دسترسی پیدا کند تا بداند کدام یک از دوستان شما از وایبر استفاده می‌کنند.

viber 09

بعد از اینکه به وایبر اجازه دادید دفترچه تلفن گوشی شما را ببیند، باید کد کشور خود را انتخاب کرده و بعد شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.

وایبر کد تایید اکانت شما را به شماره‌تان ارسال می‌کند و شما بعد از وارد کردن کد تایید، می‌توانید اکانت خود را ویرایش کنید.

viber 10

در این مرحله است که می‌توانید ببینید کدام یک از دوستان شما از وایبر استفاده می‌کنند.

چطور از وایبر موبایل روی اندروید استفاده کنید

حالا که وایبر به طور کامل روی گوشی اندرویدی شما نصب شده دیگر کار سختی نباید انجام دهید چون خود وایبر به قدری ساده هست که خیلی راحت بتوانید از آن استفاده کنید.

روی آیکان کاربر در بخش بالایی نرم‌افزار کلیک کنید.

viber 11

در این صفحه تمامی افراد حاضر در دفترچه تلفن وایبر خود را می‌بینید که می‌توانید با آنها به سادگی ارتباط برقرار کنید، به آنها زنگ بزنید یا پیام بفرستید.

همچنین می‌توانید از آیکان ذره‌بین استفاده کنید تا به شکل راحت‌تری بین افراد حاضر در دفترچه تلفن وایبر به جست‌وجو بپردازید.

وایبر هم مثل بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای IM عمل می‌کند و شما می‌توانید هر زمان که خواستید به دیگران پیام بدهید.

viber 12

وقتی به فرد دیگری از طریق وایبر پیام می‌دهید، او یک اعلان دریافت می‌کند تا باخبر شود که در وایبر یک پیام جدید دارد و باید به آن پاسخ دهد. بعد از اینکه دوست شما وارد چت شد شما می‌توانید با یکدیگر به طور مستقیم چت کنید، درست مثل زمانی که به هم SMS می‌دهید. هر زمان که خواستید با کلیک روی آیکان تلفن در نوار بالایی نرم‌افزار می‌توانید به دیگران زنگ بزنید.

viber 13

اگر بخواهید به فرد دیگری از طریق وایبر زنگ بزنید باید در نظر داشته باشید که او هم باید وایبر داشته باشد. مهم نیست که آنها از کدام نسخه وایبر استفاده می‌کنند، فقط مهم این است که وایبر داشته باشند تا شما بتوانید به آنها زنگ بزنید.

هر وقت با وایبر به کسی زنگ می‌زنید یا شخص دیگری با وایبر به شما زنگ می‌زند، از طریق رابط کاربری ساده وایبر، بی هیچ مشکلی می‌توانید با فرد مقابل ارتباط برقرار کنید.

viber 14

از این صفحه شما می‌توانید تماس را به یک تماس عادی تبدیل کنید، به صفحه کلید شماره‌ها دسترسی پیدا کنید، تماس را بی‌صدا یا متوقف کنید و یا از اسپیکرها استفاده کنید.

اگر اکانت وایبر موبایل خود را به نسخه دسکتاپ متصل کرده باشید می‌توانید با استفاده از گزینه Transfer Call تماس را از وایبر به دسکتاپ منتقل کنید.

viber 15

 

 


قسمت سوم

در قسمت اول از این نوشته، با نرم‌افزار پیام‌رسان وایبر آشنا شدیم و در قسمت قبلی از این سری مقالات نیز، آموزش نحوه راه‌اندازی و استفاده از نرم‌افزار Viber در سیستم‌عامل اندروید را بررسی کرده‌ایم. اکنون، نوبت به کاربران سیستم‌عامل iOS می‌رسد.

viber

با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی در این چند سال داشته و گسترش خدمات اینترنت بطوریکه کمتر کاربری در این زمان وجود دارد که همیشه در حال استفاده از اینترنت نباشد، بسیاری از امکانات بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.
یکی از مثال‌های بسیار خوب، نرم‌افزار Viber برای iOS است؛ با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان که مکالمات و پیام‌های رایگانی را ایجاد و ارسال نمایید.

نحوه راه‌اندازی و استفاده از Viber در iOS:
ابتدا می‌بایست که نرم‌افزار Viber را از طریق App Store اپل –اینجا دریافت کنید. وقتی که نرم‌افزار با موفقیت روی دستگاه شما نصب شد، آن‌را اجرا کنید.
با اجرای Viber برای بار اول، با پیام «خوش‌آمد گویی» مواجه می‌شوید. گزینه Continue را انتخاب کنید تا وارد صفحه راه‌اندازی شوید.

v11

در این قسمت شما می‌بایست که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. دقت کنید که شماره وارد شده، شماره همراه خودتان باشد، چرا که به این شماره پیام‌کوتاهی ارسال خواهد شد تا مالکیت شماره همراه شما برای Viber تایید شود.
پس از وارد نمودن شماره، گزینه Continue را انتخاب نمایید. پیامی بر روی صفحه ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواد شماره خود را مجدداً بررسی نمایید و از صحت آن مطمئن شوید. اگر شماره شما درست بود، OK را انتخاب کنید.

v21

چند لحظه بعد، پیام کوتاهی از طرف Viber برای شما بصورت پیام‌کوتاه ارسال خواهد شد که حاوی کد فعالسازی می‌باشد. آن را باز کرده و کد دریافت شده را در بخشی که نرم‌افزار Viber برای شما تعیین کرده است وارد کنید. در صورت صحیح بودن کد، وارد قسمت بعدی خواهید شد. Viber طی پیامی از شما درخواست دسترسی به لیست مخاطبین گوشی شما می‌کند؛ OK را انتخاب کنید تا بتوانید با دیگر افراد لیست خود از طریق Viber ارتباط برقرار کنید.
پس از آن،‌ در این صفحه، می‌توانید عکس و نام خود را وارد کرده تا برای دیگر افراد لیستتان نمایش داده شود. جهت تکمیل مراحل، Continue را انتخاب کنید.

v31

حال Viber با موفقیت بر روی تلفن‌همراه شما در حال کار می‌باشد. منوها کاملاً شبیه به منوهای پیشفرض iOS می‌باشد لذا مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت. لیست مخاطبین در وحله اول برای شما نمایش داده می‌شود که کافیست نام یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا وارد اطلاعات آن‌ها شوید.

v41

نکات خوب و بد Viber:
نرم‌افزار وایبر، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با دیگران بصورت رایگان است. برای اینکه این نرم‌افزار را از هر جهت بررسی کرده باشیم، نقاط قوت و ضعف آن را در زیر برای شما لیست می‌کنیم:
• نکات مثبت:
o وایبر یک جایگزین عالی برای برقراری تماس و ارسال پیام‌های رایگان است.
o قابلیت ایجاد گروه‌ها در وایبر و تبادل پیام‌ها بین آن‌ها نیز یک نکته مثبت از این نرم‌افزار می‌باشد.
o برای استفاده از وایبر، نیازی به ثبت‌نام نیست؛‌ فقط شماره‌همراه نیاز است!
o وجود کاربران زیاد در شبکه Viber، باعث می‌شود که بیشترین تعداد از مخاطبین شما دارای این نرم‌افزار باشند.
• نکات بد:
o برای برقراری تماس‌های رایگان و یا ارسال پیام از طریق Viber، می‌بایست مخاطب خود نیز این نرم‌افزار را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد.
o ارتباط کند و غیرپایدار اینترنت باعث اختلال در کیفیت مکالمه می‌شود –و عدم وجود این ارتباط، به معنی عدم کارکرد نرم‌افزار!


قسمت سوم

احتمالا قسمت‌ اول، قسمت دوم و قسمت سوم از این مقاله را خوانده‌اید. این قسمت، قسمت چهارم و آخرین بخش از این سری مقالات است که در رابطه با نحوه راه‌اندازی و کارکردن با نرم‌افزار وایبر در نسخه Windows Desktop آن می‌باشد.

1-starter-image38

شروع برای نسخه دسکتاپ Viber:

برای اینکه بتوانید از نسخه دسکتاپ وایبر استفاده کنید، می‌بایست که این نرم‌افزار را پیش‌تر بر روی تلفن‌همراه خود فعال کرده باشید؛ در غیراینصورت شما قادر به استفاده از آن نخواهید بود. برای شروع می‌توانید ابتدا مقاله‌های قبلی ما در رابطه با آموزش وایبر برای Android و یا iOS را مطالعه نمایید.

حال که آماده راه‌اندازی وایبر بر روی دسکتاپ خود هستید، به وب‌سایت وایبر مراجعه کرده و نسخه Windows آن را دانلود نمایید.

2-get-for-windows

نصب آن بسیار راحت است؛ پس از اینکه وایبر را نصب نموده‌اید، وایبر بصورت خودکار برای شما اجرا خواهد شد:

3-after-install-mobile-phone

همانطور که قبلاً ذکر شد، اینجا دقیقاً جایی است که شما نیاز دارید که وایبر را پیش‌تر بر روی تلفن‌همراه خود راه‌اندازی کرده باشید. بر روی گزینه Yes کلیک کنید تا ادامه دهیم.

4-viber-mobile-required

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، سپس بر روی Continue کلیک کنید.

5-enter-mobile-phone

پس از آن، یک پیام از طریق وایبر (و نه بصورت پیام‌کوتاه) به تلفن‌همراه شما ارسال خواهد شد که حاوی کدفعالسازی می‌باشد.

6-activation-code

کد ارسال شده را در این بخش وارد کرده، سپس با قوانین موافقت نمایید و در نهایت بر روی Enter Viber کلیک کنید. اکنون، وایبر برای ویندوز شما آماده استفاده و کار می‌باشد.

چگونه از آن استفاده کنیم؟

نرم‌افزار وایبر برای دسکتاپ دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و راحت می‌باشد.

7-viber-main

بر روی آیکون چرخ‌دنده در قسمت پایین گوشه سمت چپ کلیک کنید.

8-settings-basic

این بخش برای شما قسمت تنظیمات نرم‌افزار وایبر را به نمایش می‌گذارد. قسمت اول که با نام Basic می‌باشد، به شما این اجازه را می‌دهد که اگر بخواهید وایبر با اجرای ویندوز نیز اجرا شود یا خیر.

بخش Audio & Video نیز دارای تنظیمات مربوط به صدا و تصویر است که در صورتی که برای صدا و یا تصویر خود دارای چندین سخت‌افزار باشید، می‌توانید آن‌ها را در این بخش انتخاب کنید.

9-settings-av

بخش تنظیمات Notifications نیز در رابطه با نحوه دریافت اطلاع‌رسانی پیام جدید و صداهای آن می‌باشد که قابل تنظیم می‌باشد.

10-settings-notifications

بخش تنظیمات Account نیز به شما این امکان را می‌دهد که در صورت تمایل، اکانت وایبر خود را بر روی دسکتاپ غیرفعال کنید.

11-settings-account

حال به پنجره اصلی وایبر بازگردید. گزینه‌های میان‌بری در نرم‌افزار هستند که معمولاً مخفی هستند؛ با فشردن کلید Alt بر روی صفحه‌کلید خود، خواهید دید که این بخش‌ها نیز نمایان می‌شوند.

حال، گزینه اول (آیکون Message) را بررسی می‌کنیم؛ روی آن کلیک کنید:

18-conversations

در این بخش، تمامی پیام‌های رد و بدل شده را نمایش می‌دهد؛ همچنین می‌توانید با کلیک بر روی آیکون مداد، یک پیام جدیدی را شروع کنید. بر روی آیکون People کلیک کنید:

19-contacts

این قسمت، لیست مخاطبینی که در تلفن‌همراه شما وجود دارد را به نمایش می‌گذارد که می‌توانید با آن‌ها مکالمه داشته باشید و یا برایشان پیامی ارسال کنید.
حال بر روی آیکون ساعت کلیک کنید:

20-recent-activity

این بخش به شما آخرین فعالیت‌هایی که در وایبر داشته‌اید را نمایش می‌دهد؛ مثلاً آخرین افرادی که با شما تماس داشته‌اند و یا افرادی که شما اخیراً با آن‌ها تماس داشته‌اید. حال بر روی آیکون گوشی‌تلفن کلیک کنید:

21-call

خواهید دید که یک شماره‌گیر برای شما باز خواهد شد؛ می‌توانید در این قسمت شماره تلفن فرد جدیدی که ممکن است در لیست مخاطبین شما قرار نداشته باشد را وارد کرده؛ با او تماس بگیرید و یا حتی یک محاوره جدیدی را با او آغاز کنید.

شما در نرم‌افزار وایبر می‌توانید تماس تلفنی از طریق وایبر نیز داشته باشید و در همان لحظه نیز برای مخاطب خود پیامی را ارسال کنید؛ همچنین تماس ویدئویی نیز قابل انجام است.

22-calling-someone

اگر بر روی آیکون Transfer Call نیز کلیک کنید، می‌توانید تماس‌های خود را بین تلفن‌همراه و کامپیتور خود تبادل کنید.

23-transfer-call

این یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که وایبر در اختیارتان قرار می‌دهد.

24-transferred

امیدواریم مطالعه این مقاله چهارقسمتی توانسته باشد به سؤالات شما درباره این نرم‌افزار پاسخ دهد.

منبع: گویا آی تی



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (1) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
اين نظر توسط شهرزاد در تاريخ 1393/08/01 و 19:40 دقيقه ارسال شده است

سلام
وقتتون بخير و شادي
معذرت... سوالي داشتم. من وايبرو نصبيدم،متوجه شدم ك كسي ك دوست ندارم بدونه من عضوم، عضوهستش و شماره من رو هم داره..آيا ميتونم خودمو از ديدش پنهان كنم؟؟ ي همچين امكاني داره وايبر؟؟؟؟؟؟؟ ي كاربر مخفي شم؟؟؟؟
پاسخ : اینجوری که شما میگی نیست
ولی میتونی بلاکش کنی که بلاک کردن هم تقریبا همین کار ها رو میکنه

فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری