------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



دانلود بازی Angry Birds 2 و ثبت رکورد 30 میلیون دانلود در دو هفته!

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 زمان : 21:04

روزبه سیستم بازدید: 629 روزبه سیستم دسته بندی: دانلود , نرم افزار موبایل و تبلت , بازی ,

دانلود بازی Angry Birds 2 و ثبت رکورد 30 میلیون دانلود در دو هفته!

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازی سازی فنلادی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است. تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده و هم اکنون در July 2015 در اقدامی نو آورانه نسل دوم این بازی را با نام Angry Birds 2 منتشر کرد تا بار دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. ادامه مطلب...

اگر اولین اسمارت فون مدرن و روز شما آیفون بوده باشد، پس حتما شما شانس این را داشته‌اید که با بازی Angry Birds پیش از همه آشنا شوید. این بازی جذاب یکی از اولین بازی‌هایی حرکتی و لمسی در اسمارت فون‌های تاچ اسکرین محسوب می‌شد که توانست ظرف مدت کوتاهی، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل تبدیل شود.

 

در نسخه دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده HD هستیم, در نسخه دوم همانند نسخه های پیشین شما می بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع اقدام به خراب کردن ان ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

پرندگان خشمگین ۲ بهتر از نسخه اصلی خود است، و تعدادی سطوح چالش بر انگیز را به ارمغان می آورد به همراه گرافیک قویع تر و بهبود یافته تر از نسخه اصلی. سطوح چند مرحله ای و حتی کار فرمایان خوک ها در این بازی مانند شما حرکت می کنند و یک جنگ تمام عیار در پیش روی شماست.

برخی از ویژگی و قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگین دو Angry Birds 2 اندروید :

▣ حضور شخصیت های معروف نسخه های قبلی  نظیر Terence,Bomb,Matilda,The Blues,Chuck,Red + شخصیت های جدید
▣ دارای بخش آنلاین و توانایی شرکت در تورنومنت ها و لیگ های مختلف با کاربران سراسر جهان با چالش های متعدد
▣ گیم پلی روان و سرگرم کننده در سبک معروف Slingshot سری بازی های Angry Birds
▣ بازی در انواع مکان های مختلف بازی و محیط های متنوع و جزیره های مختلف
▣ توانایی استفاده از پرندگان مختلف در مراحل مختلف این بار به صورت دلخواه
▣ شامل صدها مرحله مختلف برای آزاد کردن پرندگان دوست داشتنی بازی
▣ انواع طلسم ها و قدرت های مختلف برای استفاده توسط بازیکنان
▣ گرافیک خیره کننده اچ دی ؛ بهبود بسیار زیاد نسبت به نسل اول
▣ قابلیت ارتقاء شخصیت ها و حفظ کردن سبک سنتی بازی
و امکانات و قابلیت هایی بیش…

 

بازی Angry Birds 2 دقیقاً مشابه سبک اصلی بازی های پرندگان خشمگین می باشد. در این نسخه نیز شما با کمک یک Slingshot یا همان تیر و کمان های Y شکل بازی را پیش می برید. Rovio برای هر چه بهتر شدن این بازی امکانات فوق العاده ای به آن اضافه کرده است. در Angry Birds 2 با گرافیک بسیار بهتر و بهینه شده، افزایش جزئیات گرافیکی و طراحی های جذاب تر، گیم پلی چندین برابر حرفه ای شده و چندین ویژگی دیگر رو به رو خواهید شد.

همچنین ماجراهای این بازی نیز در همان مکانی رخ می دهد که در اولین نسخه رسمی Angry Birds دیده بودیم. این مکان همان Piggy Island یا جزیره خوک ها می باشد. اما این بار جزئیات مکان ها و نقشه های بازی بسیار کامل تر و جذاب تر شده اند. طراحی محیط بازی به خوبی بهبود یافته است و طبیعت زیبای این منطقه به خوبی منعکس شده است. همچنین برخی مراحل در شب و برخی دیگر در روز روشن انجام می شوند.

حتی داستان این بازی نیز درست مثل نسخه اول Angry Birds راجع به دشمنی خوک ها با پرندگان بر سر تخم های پرندگان می باشد! در این قسمت نیز خوک ها تخم های پرندگان را می دزدند و شما باید در نقش این پرندگان خشمگین به جنگ با آن ها بروید و مانع نابود شدن تخم ها شوید. در Angry Birds 2 سه رئیس اصلی از خوک ها وجود دارند. آن ها Foreman Pig , Chef Pig و King Pig می باشند. شما باید این ۳ رئیس به همراه ارتش خوک ها را نابود کنید. یک مکانیزم ساده و در عین حال جذاب که در طی سال‌ های گذشته طرفداران بسیار زیادی را به سمت سری Angry Birds کشانده است.  انگری برد ۲  دارای ۲۴۰ مرحله است و احتمالا به زودی شاهد مراحل بیشتری خواهیم بود. هر مرحله نیز شامل دو یا چند قسمت مختلف می‌شود. با گذشت تنها یک روز از انتشار بازی نه ما و نه هیچ‌کس دیگر به مراحل پایانی بازی نرسیده است.

در Angry Birds 2 همان شخصیت های محبوب و همیشگی یعنی شخصیت های Terence , Bomb , Matilda , The Blues , Chuck , Red دیده می شوند. اگر چه در ۱۲ نسخه پیشین شاهد معرفی چندین شخصیت جدید بودیم، اما به نظر می رسد بازی Angry Birds 2 قصد دارد تا کاملاً به ایده های گذشته بازگردد و سنت شکنی نکند. در این بازی هیچ کدام از شخصیت های اصلی حذف نشده اند. اما این بار یک شخصیت جدید و انقلابی به این بازی اضافه شده است. یک شاهین پر سرعت و خاکستری رنگ با نامSilver

نکته: دقت داشته باشید که برای اجرای بازی اینترنت نیاز است.

 

angry-birds-2-30m-640x360

حال پس از سال‌ها از عرضه اولین نسخه رسمی پرندگان خشمگین، توسعه دهندگان شرکت Rovio چند هفته پیش نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds 2 را عرضه کردند. با اینکه هم اکنون شرایط اسمارت فون‌ها و بازی‌های آن‌ها نسبت به قبل بسیار متفاوت شده و انواع و اقسام این سرگرمی‌های جذاب به‌راحتی قابل دسترسی است، اما شرایط نشان داد که مردم هنوز هم به این بازی ساده و جذاب علاقه‌مند هستند. چند هفته پیش، در گزارشی که به آمار دانلود رسمی این بازی اختصاص داشت، مشخص شد که هواداران Angry Birds تنها طی دو هفته، حدود 20 میلیون بار اقدام به دانلود این بازی کرده‌اند. حال پس از گذشت چند روز از این اتفاق، این رقم نزدیک به 30 میلیون بار شده است.

همچنین طبق گزارش کمپانی Rovio، به نظر می‌رسد که حدود یک سوم افرادی که اقدام به دانلود این بازی کرده‌اند، ساکن کشور چین هستند! در واقع با این آمار چینی‌‌ها نشان دادند که می‌توانند در هر شرایطی با یک اشاره کوچک، تمامی آمار و ارقام را تغییر داده و به‌راحتی به ثبت رکورد شرکت‌ها کمک کنند.


دانلود نسخه اندوريد از گوگل پلی

دانلود



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری