------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



چگونه مصرف اینترنت و داده را در گوشی اسمارتفون خود را کاهش دهیم؟

تاريخ : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 زمان : 20:59

روزبه سیستم بازدید: 654 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی , ترفند ,

چگونه مصرف اینترنت و داده را در گوشی اسمارتفون خود را کاهش دهیم؟

اگر از افرادی هستید که همیشه دوست دارید آنلاین باشید و بتوانید از طریق شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود دایما از طریق اینترنت در ارتباط باشید بدون شک مشکل ترافیک و میزان استفاده از داده توسط گوشی موبایل شما برایتان اهمیت دارد. با روزبه سیستم همراه باشید تا به شما آموزش دهد چگونه میزان حجم مصرفی دیتا و اینترنت خود را در اسمارت فونتان کاهش دهید. ادامه مطلب...

 

در حال حاضر که اغلب اپراتور‌ها خدمات نسل سوم را برای کاربران خود در ایران ارایه می‌دهند این مشکل نیز بیشتر به چشم می‌خورد و کاربران حجم بیشتری را استفاده می‌کنند. اما همیشه راه‌هایی وجود دارد که بتوانید میزان مصرف داده خود را در اسمارت فونتان کاهش دهید. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا در کنار شما روش‌های این امر را فرا بگیریم.

اپلیکیشن نقشه خود را مدیریت کنید

اگر شما نیز در شهر‌های بزرگ زندگی می‌کنید و مجبور هستید تا از طریق نقشه موجود در اسمارت فونتان موقعیت محل مورد نظر را پیدا کنید و از طریق نقشه به مسیر خود ادامه دهید بدون شک در این میان ترافیک زیادی را از دست خواهید داد. زیرا اگر بخواهید از روی نقشه به محل مورد نظر بروید و یا اطلاعات ترافیکی خیابان‌ها را به همراه نمای ماهواره‌ای محل داشته باشید میزانی از ترافیک داده شما مصرف خواهد شد. اگرچه این میزان استفاده چندان هم زیاد نیست اما هم سرویس نقشه گوگل و هم سرویس اپل یک حالت آفلاین دارند که از طریق آن می‌توانید بدون نیاز به اینترنت نقشه محل مورد نظر را داشته باشید (البته در ابتدا می‌بایست نقشه موقعیت مورد نظر را دانلود نمایید) به این نکته نیز توجه کنید که در این صورت دیگر شما نمی‌توانید از حالت موقعیت یابی استفاده کنید‌،‌ زیرا عملکرد آن‌ها به‌صورت آنلاین است و اطلاعات خود را از بستر اینترنت دریافت می‌کنند.

maps-on-hands

اما خوش بختانه برخی سرویس‌های موقعیت یابی هستند که به‌صورت دانلود شده نقشه گسترده‌ای از جهان را در اختیار شما قرار می‌دهند و حتی شما می‌توانید از طریق آن موقعیت یابی کنید و به مسیر مورد نظر برسید. این نوع اپلیکیشن‌ها هم نمونه‌ای ایرانی دارند و هم نمونه خارجی که در برخی موارد کاربران برای استفاده از آن‌ها می‌بایست مبلغی را به حساب توسعه دهنده واریز کنند.

ایمیل‌های خود را از طریق سرویس دراپ‌باکس مرور کنید

اغلب ایمیل‌ها دارای چندین فایل ضمیمه هستند که می‌توانند مصرف داده شما را به اندازه زیادی افزایش دهد اما کاربران جی‌میل و iCloud می‌توانند از طریق Dropbox’s Mailbox وارد عمل شوند که در آن تنها ایمیل‌ها به‌صورت متنی نمایش داده می‌شود. با وجود اینکه تماشا متن یک ایمیل بدون مشاهده تصاویر شاید کسل کننده باشد اما می‌تواند بخش زیادی از مصرف ترافیک اینترنت شما را کاهش دهد. برای دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید:

دانلود اپلیکیشن Dropbox’s Mailbox برای اندروید از طریق گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن Dropbox’s Mailbox برای iOS از طریق itunes

 

مروگر اپرا مینی و کروم انتخاب بهتری برای شما خواهند بود

اگر دوست دارید تا همچنان به‌ مرور صفحات وب بپردازید اما در کنار آن میزان داده کمتری را نیز مصرف کنید بهتر است دست به دامان مروگر اپرا مینی شوید. زیرا اغلب مرورگر‌های مورد استفاده در اسمارت فون‌ها، صفحات وب را به‌صورت عادی و کامل نمایش می‌دهند و این باعث افزایش میزان مصرف دیتا دستگاه می‌شود اما مرورگر اپرا مینی ابتدا صفحات را فشرده سازی می‌کند و سپس در اختیار دستگاه قرار می‌دهد که این خود باعث کاهش میزان مصرف داده در گوشی می‌شود. علاوه بر این کاربر می‌تواند قابلیت کاهش کیفیت تصاویر را نیز در این مرورگر فعال کند تا در حین نمایش تصاویر نیز ترافیک کمتری از داده اینترنت شما مصرف شود. علاوه بر این، مرورگر مذکور در زمینه ویدیو‌ها نیز اقداماتی را انجام می‌دهد تا دستگاه ترافیک کمتری را مصرف کند.

Opera-Mini

البته اپرا مینی قابلیت غیر فعال سازی کاهش مصرف دیتا را نیز دارد که در این صورت صفحات به شکل موجود و عادی نمایش داده می‌شوند و دیگر اقداماتی جهت کاهش مصرف دستگاه انجام نمی‌شود. برای این کار گزینه O در صفحه مرورگر را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید و بتوانید به گزینه مورد نظر دسترسی داشته باشید. برای دانلود این مرورگر از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید:

دانلود مروگر کروم برای سیستم عمل‌های: اندروید، ویندوز فون، iOS

Chrome-app

البته مروگر پیش فرض موجود در دستگاه‌های اندرویدی (کروم) نیز چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و افراد از طریق آن‌‌ها نیز می‌توانند میزان مصرف صفحات را کاهش دهند. برای این کار وارد قسمت Settings شوید و سپس گزینه Reduce data usage را فعال کنید. حال در مراجعات بعدی می‌توانید میزان ترافیکی که در مصرف آن صرفه جویی شده را مشاهده کنید. چون کروم این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که از طریق همان صفحه میزان دیتا صفحه عادی را با میزان دیتا حالت فشرده شده مقایسه کنند (میزان داده‌ای که می‌بایست مصرف می‌شد اما مرورگر آن را کاهش داده است). برای دانلود این مرورگر از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید:

دانلود مروگر کروم برای سیستم عامل‌های: اندروید و iOS

شما چه راه‌های دیگری را برای کاهش مصرف داده اسمارت فون‌ها پیشنهاد می‌دهید؟



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری