------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



هنرپیشه و بازیگران ایرانی شیفته اینستاگرام + آدرس پیج اینستاگرام بازیگران

تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 زمان : 13:37

روزبه سیستم بازدید: 614 روزبه سیستم دسته بندی: خدمات ما به شما , اخبار ,

هنرپیشه و بازیگران ایرانی شیفته اینستاگرام؛ از عکس سلفی تا عکاسی هنری

قابلیت‌ها و جذابیت‌های اینستاگرام حالا تعداد قابل توجهی از بازیگران و سینماگران ایرانی را به سمت خود جلب کرده است. فضای اینستاگرام به خصوص برای سلبریتی‌هایی که به عکاسی نگاه جدی‌تری دارند ایده‌ال است. ادامه مطلب...

 

حضور این گروه در این شبکه اجتماعی موبایلی محبوب باعث ارتباط نزدیک‌تر آنان با طرفدارانشان شده و در عین حال گزارشی نزدیک‌تر از حال و هوای زندگی آنان را هم به دست می‌دهد. در طی سال‌های اخیر سلبریتی‌های ایرانی نیز همواره در معرض تهدید انتشار عکسها و فیلم‌های ناخواسته‌ای قرار گرفته‌اند که گاه  زندگی کاری آنان را با مشکل روبه رو کرده است اما حضور رسمی برخی از آنان حالا هم کنج‌کاوی‌های معمول طرفدارانشان را اغنا می‌کند و هم مسیر کنترل‌ شده‌ای برای انتشار عکسهای خصوصی آنان یا اشاراتی به شایعاتی است که اطراف این گروه وجود دارد. در عین حال فضای اینستاگرام به خصوص برای سلبریتی‌هایی که به عکاسی نگاه جدی‌تری دارند ایده‌ال است محبوبیت سلبریتی‌های ایرانی ( از نظر شاخص  تعداد لایک و کامنت ) در این شبکه‌ها گاه همپای محبوب‌ترین عکاسان اینستاگرامی جهان است . در ادامه نگاهی داریم به حضور تعدادی از این سلبریتی‌ها و فعالیت‌های اینستاگرامی‌شان:

 
بهرام رادان - ۴۳۷ هزار لایک 
 
1
 
بهرام رادان از معدود بازیگرانی است که خیلی زود اینستاگرام و قابلیت‌های آن را کشف کرد. عکسهای اینستاگرام او ترکیبی از زندگی روزانه و موضوعاتی جذابی است که در اطرافش می‌یابد و یا تصاویری مربوط به کارهای سینمایی‌اش است. رادان همچنین به سلفی هم علاقه زیادی دارد و از این طریق هم بر این موضوع که اکانت توسط خودش اداره می‌شود صحه می‌گذارد. رادان اما به غیر از عکسهایی از فیلمهایش به موضوعات اجتماعی اطرافش هم توجه می‌کند. نمایش عکسهایی از درخت‌های قطع شده یا عکسهایی از حیوانات نشان‌دهنده علاقه‌مندی‌های او در این فضاست. او گاهی عکسهای سفر یا عکسهای خانوادگی‌اش یا عکسهایی با بازیگران دیگر را هم که اغلب با موبایل گرفته شده‌اند روی این اکانت منتشر می‌کند.
 
مهناز افشار 398 هزار لایک 
 
2
 
در این صفحه که ظاهرا صفحه رسمی مهناز افشار است و به دلیل Private بودن عکسهای آن قابل دیدن نیست نوشته شده:«  این اکانت Private من است. اگر شما از دوستان نزدیک من نیستید می‌توانید اکانت Public من را دنبال کنید.». در اکانت عمومی مهناز افشار اکانت @mahnaz_afshar با ۳۹۶ هزار لایک شاهد انبوهی از عکسهای سلفی یا عکسهای گل و شعر و خاطره هستیم . عکسهایی از حضور در جشنواره‌ها یا بازیگران دیگر هم در این اکانت دیده می‌شود. مهناز افشار برای اینکه ثابت کند این اکانت مربوط به اوست گاه ویدیویی از خودش را که دارد در مورد این اکانت صحبت میکند را هم منتشر می‌کند و مثل بسیاری از سلبریتی‌های دیگر مرتبا در حال تکذیب اکانت‌های غیر مرتبط اما به نام اوست. مهناز افشار گاهی هم از طریق فیلم‌های کوتاه اینستاگرامی به موضوعات اجتماعی مثل پارافین روی میوه‌ها و سرطان زا بودن آن اشاره می‌کند. 
 
امیر آقایی - ۱۰۹ هزار لایک 
 
3
 
امیر آقایی را شاید بتوان یکی از معدود بازیگران ایرانی دانست که به عکاسی بسیار علاقه‌مند است و عکسهای خود از طبیعت یا مکان‌های دیگر را روی این اکانت خود قرار می‌دهد و این عکسها گاه با ۶-۷ هزار لایک بسیار مورد توجه علاقه‌مندانش واقع می‌شوند. البته مشخص است تعداد قابل توجهی از این عکسها نه با موبایل که با دوربین عکاسی حرفه‌ای عکاسی شده‌اند اما مشخص است که عکاس آن نگاه جدی به این مقوله دارد. به جز این معدود عکسها یا فیلم‌های کوتاهی هم از خود یا دیگر بازیگران را هم در کنار عکسهای خود قرار می‌دهد که البته تجانسی با تیپ عکسهای طبیعت یا هنری‌اش ندارند. 
 
 
ترانه علیدوستی - ۲۴۴ هزار لایک 
 
roozbeh-system.ir
 
ترانه علیدوستی را قبلا هم با وبلاگش می‌شناختیم و میدانستیم به فضای مجازی علاقه‌مند است. او در این اکانت عکسهای زیادی نگذاشته اما در همین معدود عکسهای موجود عمدتا عکس‌های سلفی یا عکاسان سینمایی را از خودش قرار داده است. گه گاه عکسهایی از پدر یا علاقه‌مندی‌هایش ( مثلا کتاب داستان همشهری) هم در این اکانت دیده می‌شود. 
 
 
باران کوثری ( غیر رسمی ) ۲۲۲ هزار لایک 
 
roozbeh-system.ir
 
مشخص است که باران کوثری شخصا علاقه‌ای به حضور رسمی در اینستاگرام ندارد و به یک صفحه غیر رسمی در این زمینه بسنده شده که جز عکسهایی از فیلم‌های این بازیگر و معدود عکسهای دوران کودگی که احتمالا از جاهای دیگر جمع آوری شده چیز قابل توجه‌ای را نمی‌توان در این اکانت پیدا کرد. 
 
رضا عطاران  ۱۶۰ هزار لایک 
با ۳۹ عکس که عمدتا از فضاهای پشت صحنه یا عکسهای رسمی این بازیگر گرفته شده نمیتوان حتی صحت و سقم این اکانت را به خود رضا عطاران نسبت داد یا تصویری از علاقه‌مندی‌ها و زندگی این بازیگر را در این اکانت دید. 
 
 
صابر ابر - ۱۴۳ هزار لایک 
 
roozbeh-system.ir
 
این بازیگر در معرفی اکانتش نوشته که تمام عکسهای این اکانت را با آیفون گرفته و با نگاهی به عکسها هم می‌توان فهمید که این اکانت را نه فقط برای عکس‌های خود و دوستانش که برای مشاهده دنیای اطرافش از طریق موبایل ایجاد کرده است. در میان عکسهای او البته به خوردنی‌ها و غذاها و  پوسترهای کارهایش هم می‌توان برخورد. 
 
اصغرفرهادی - ۹۰ هزار لایک 
 
در معرفی این اکانت نوشته شده که این نخستین صفحه علاقه‌مندان به اصغرفرهادی است بنابراین مشخص است که با یک اکانت دست دوم روبه روهستیم که صرفا به عکسهای سینمایی و یا پشت صحنه این سینماگر متعلق است.
 
 
پیمان معادی - ۱۱۴ هزار لایک 
 
roozbeh-system.ir
 
هدف این اکانت که احتمالا اکانت رسمی این بازیگر/کارگردان است صرفا اطلاع رسانی از کارهایی است که پیمان معادی انجام داده یا در حال انجام دادن است و چیزی از نگاه عکاسانه با موبایل در آن خبری نیست. به یاد می‌آوریم دو سال قبل پیمان معادی عضو گروه هنرمندانی بود که در جشنواره فیلم وعکس همراه تهران یک فیلم نسبتا جذاب هم با موبایل ساخته بود اما ظاهرا این علاقه‌مندی به کار جدی با موبایل در همان حد باقی مانده است. 
 
 
مهدی پاکدل - ۲۷۶ هزار لایک
 
roozbeh-system.ir
 
در کنار مجموعه عکسهای کاری و شخصی و یا جملات کوتاه به تک و  توک عکسهای رنگی یا سیاه و سفید جذابی هم در این اکانت  برمی‌خوریم که نشان از اندک توجه تجربه‌گرایانه با موبایل پاکدل به محیط اطرافش دارد.
 
 
مهراوه شریفی نیا - ۲۸۸ هزار لایک
 
roozbeh-system.ir
 
در زیر نویس یکی از عکسایش می‌نویسید: میدونید چیه؟ اول اینکه باورم نمی‌شه اینجا در اینستاگرام این همه ادم باجنبه و مودب وجود داره که برای هر نوع کاسی ( دلی، مبتدی، تجربی، حرفه‌ای و ...) ارزش قایلند. داشتن چنین فرهنگی در فضای مجازی بسیار قابل احترامه ... اینستاگرام باعث شده من به اطرافم به زندگیم به خودم به همه چیز با دقت نگاه کنم. اینستاگرام باعث شه که از لذت‌ها و غمها به سادگی عبور نکنم.
مهراوه شریفی نیا آنچنان شیفته اینستاگرام است که همانگونه که خودش اشاره کرده همه نوع عکاسی را در این اکانت انجام می‌دهد و تصویر نسبتا کاملی از علاقه‌مندی‌هایش به جهان اطراف را با زبان تصویر ارایه می‌کند.


-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری