------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



دسترسی به فایلهای هارد دیسک رایانه از طریق اینترنت + آموزش کامل

تاريخ : پنجشنبه 19 تیر 1393 زمان : 22:01

روزبه سیستم بازدید: 803 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی ,

 چگونه از طریق اینترنت به فایل‌های موجود در هارد رایانه‌ی خود دسترسی داشته باشیم؟

اسم دسترسی به فایل ها از طریق اینترنت که به چشم می خورد خیلی ها سریعا بحث را تغییر می دهند چون فکر می کنند این کار بسیار مشکل است و به راحتی آن را فرا نمی گیرند. مخصوصاً اگر اطلاعات عمومی آنها از اینترنت و رایانه در حد ضعیفی باشد… ادامه مطلب...

 

در این که دسترسی به فایل ها از اینترنت امری واجب است شکی نیست پس حتی اگر هنوز هم با سیستم ۳-۵-۲ فلش به پی سی، فایل به فلش، فلش به مقصد کار می کنید وقت آن رسیده که یک سری تغییرات در خودتان ایجاد کنید تا شاید یک آی‌تی‌من واقعی به نظر بیایید!

در این پست سعی کرده‌ایم از بهترین برنامه ها و ساده‌ترین روش ها برای دسترسی اینترنتی به فایل‌ها استفاده کنیم. پس با روزبه سیستم همراه باشید.

Team Viewer

teamviewer-remotely-access-files
فکر می کنم کمتر کسی باشد که نداند این برنامه چه کارایی و توانایی در انجام بسیاری از موارد داراست. تیم ویووئِر گزینه ای هست که به عنوان برنامه اول برای دسترسی به فایل ها از طریق بستر اینترنت به شما پیشنهاد میدهم که با استفاده از آن به راحتی میتوانید با داشتن نام کاربری و گذر واژه ای که خود این برنامه در رایانه مبدا به شما ارائه میدهد به رایانه یا دستگاه موردنظر مقصد وارد بشوید و هر آن اطلاعاتی را که نیاز دارید به دست بیاورید.

کار با این برنامه بسیار ساده است؛ با این نرم افزار علاوه بر این که می توانید به راحتی فایل های مشخصی را انتقال بدهید، می توانید به هر یک از رایانه ها هم وارد شوید و انگار پشت آن نشسته اید! با استفاده از آن شما این امکان را دارید تا برنامه نصب کنید، بازی کنید، طراحی کنید یا حتی فیلم ببینید. (البته به شرطی که سرعت اینترنت و پوشش دهنده به قدر کفایت باشد!).

البته نباید از یاد برد که برای بهره وری از این برنامه، حتما باید شخصی پشت سیستم ۱ (مبدا) که اطلاعات از آن منتقل می شود حضور داشته باشد تا اطلاعات ورودی بدون اختلال مورد انتقال قرار بگیرد.

تیم ویووئِر برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده و با اپ هایی که اخیرا برای اندروید و آی-او-اس بیرون داده است میتوانید از تلفن همراه هم هر چیزی که نیاز دارید بیرون بکشید یعنی کیک رشد. در ضمن این برنامه به دلیل بهره گیری از سیستم های امنیتی بالا دارای امنیت بالایی بوده پس هیچ جای نگرانی نیست.

 

Home Group Network
یکی دیگر از راه هایی که با استفاده از آن می توانید فایل های مورد نظرتان (مخصوصا فایل های حجیم و بزرگ) را منتقل کنید سیستم هوم گروپ نتورک یا گروه خانگی شبکه است که به شرطی که هر دو یا چند سیستم به یک مودم یا روتر متصل باشند امکان برقراری این شبکه وجود داشته و به دلیل این که معمولا از حداکثر توانایی مودم (جا به جایی ۱۰۰MBPS یا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه) استفاده میشود و این کار با سرعت نور انجام می پذیرد.

 

سرور های FTP و دیگر نرم افزار های سرور

filezilla-server-enable-secure-ftp
برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا با استفاده از یک نرم افزار اف تی پی ساز (مثلا فایل زیلا) یک سرور روی کامپیوتر راه بیندازید و اجازه دسترسی به آن را از سراسر اینترنت بدهید. (بهترین راه این هست که یک کانکشن وی پی ان مختص رایانه تون ایجاد کنید سپس اف تی پی رو طوری تنظیم کنید که از طریق وی پی ان قابل دسترسی باشد که بستر امنیت آن را فراهم نماید؛ اگر نه که نیازی نیست.)

FTP ِمعمولی دارای هیچ گونه امنیتی نبوده و افراد به راحتی می توانند به پسورد و فایل هایی که جا به جا می شوند دسترسی پیدا کنند. بنابراین باید علاوه بر این که پسوردی که انتخاب می کنید امنیت بالایی داشته باشد، اف تی پی ایمن شما هم فعال باشد.

همچنین دقت داشته باشید به اشتراک گزاری رایانه تان به عنوان یک سرور در شبکه جهانی اینترنت یک شمشیر دو لبه است که هم خوبی دارد  و هم بدی. پس به روز بودن و ایمن سازی همواره آن را پشت گوش نیندازید.

 

سرویس های اشتراک گزاری Cloud

windows-8.1-onedrive-cloud-storage
یک سری برنامه مثل دراپ باکس، گوگل درایو، وان درایو (اسکای درایو) وجود دارند که با استفاده از آن می شود از طریق چند رایانه یا حتی تلفن همراه به طور همزمان به آن وارد شد و هر گاه فایلی به مجموعه لایبرری برنامه ها کم یا زیاد شد، آن ها را دید یا حتی با ایجاد مجوز و اجازه دسترسی آن ها را به طور همزمان ویرایش کرد. این برنامه ها معمولا در یک درایو از هارد (عموما C) یک پوشه به نام Home یا نام خودشان ایجاد می کنند و هر گاه فایلی نیاز به، به اشتراک گزاری داشته باشد با درگ اند دراپ کردن (کشیدن و رها کردن) فایل ها داخل اون پوشه، (پس از آپلود شدن سراسری و ریفرش خودکار نرم افزار) آن فایل خاص توسط همه کاربران دیده خواهد شد.

البته گزینه ای هم که اینجا بسیار قابل توجه هست این هست که نیازی نیست که برای استفاده از این سرویس های حتما نرم افزارش را در دستگاه هایتان داشته باشند، و فقط با داشتن یک مرورگر ساده هم می شود تمامی نیاز ها را بر طرف ساخت.

 

سخن پایانی 

خب این هم از آموزش و معرفی که قولش را داده بودم. همونطور که گفتم استفاده از برنامه TeamViewer بدون شک بهترین گزینه برای جا به جایی اطلاعات تان هست و در این کنار اگر کار تان با یک یا دو کامپیوتر راه نمی افتد پیشنهاد می کنیم یکی از سرویس های اشتراک گزاری ابری یا کلاد رو نصب کرده، فایل های مهم و مواردی که فکر می کنید لازمتان می شود رو اونجا آپلود کنید و هر گاه به هر کدام از آن ها نیاز داشتید با وارد شدن به سیستم از هر رایانه ای، هر جا و هر وقت به ۀن اطلاعات خاص دسترسی داشته باشید.

windows-7-connect-to-vpn

تنها به عنوان نکته پایانی عرض کنم تا هنگامی که از FTP، VPN یا سرور SSH دانایی کامل ندارید استفاده نکنید. همان دو گزینه یا حتی هوم گروپ کفایت می کند.



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری