------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
دانلود و آپدیت بازی Subway Sufers نسخه پاریس + نسخه جدید Parisنسخه Office ۳۶۵ مایکروسافت، رایگان برای دانشجویانآموزش؛ چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق طراحی کنیم؟هر آنچه که باید پیش از خرید تلویزیون بدانید(راهنمای خرید)سرویس جدید همراه اول؛ دریافت خلاصه تماس‌های سيم کارت تلفن همراه عرضه نسخه رایگان فتوشاپ برای ویندوز ۸ آشنایی با مدل جدیدی از PS3 + معرفی و بررسی به همراه تصاویردانلود فرم ثبت نام یارانه 93 و مدارک لازم برای طرح هدفمندی یارانه ها برترین ابزارهای الکترونیکی سال 2013 کدامند؟آموزش ترفند بالا بردن سرعت کامپیوتر آموزش و بررسی 6 مورد از اشتباهاتی که منجر به هک شدن شما می شود!حق بن خواروبار به فهرست حق بیمه کارگران تامین اجتماعی اضافه شد دانلود بازی انفجار سنگ مرمر Marble Blast 3 v1.2.2 برای اندروید رعایت دو نکته ساده که گوشی موبایل شما باتری سالم‌تری خواهد داشت نحوه راه‌اندازی 3G ایرانسل و همراه اول در تلفن همراه + هزینه تعرفه استفاده
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



فیس بوک! شبکه اجتماعی یا ابزار جاسوسی؟

تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 زمان : 15:20

روزبه سیستم بازدید: 557 روزبه سیستم دسته بندی: آموزشی ,

 

facebook spy safe

 

در سال‌های اخیر بسیاری از کاربران ایرانی در این وب سایت ثبت نام نموده‌اند و به گمان خود که اطلاعات شخصی سازی می‌شود و قابلیت مخفی شدن از دید عموم را دارند، اقدام به انتشار اطلاعات و تصاویر شخصی خود نمایند. اما با افشاگری‌های جدید و تکان دهنده ادوارد استون و کاترین لوسه و همچنین تایید مارک زاکربرگ مبنی بر در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات فیس بوکی (شامل آدرس و پسورد) افراد به سازمان‌های جاسوس مانند NSA، این سوال پیش می‌آید که آیا فعالیت در این سایت امن است یا نا امن؟ ادامه مطلب . . . 

 

اکثر شما کم و بیش با  فیس بوک آشنایی  دارید. سایتی به  بنیان گذاری  مارک زاکربرگ  که در سال 2004 تاسیس شد و هدف آن به اشتراک گذاشتن تصاویر، فیلم و اطلاعات بین دوستان بود. این شبکه در حال حاضر بیش از یک میلیارد عضو دارد که بیش از 70 درصد آن در خارج از ایالات متحده هستند. موسس این شرکت در سال 2010 استعفا داد تا جوان‌ترین بازنشسته میلیاردر دنیا در سن 26 سالگی شود.

 

facebookprivacy1

آمار جدید در ابتدای سال 2013 نشان می‌دهد که تعداد کاربران ایرانی فیس بوک حدود 13 تا 18 میلیون نفر بوده که از این تعداد 2 میلیون نفر به طور حرفه‌ای و فعال در این سایت عضو هستند. این اعداد عمق فاجعه را نشان می‌دهد. حدود 18 میلیون ایرانی که تمامی اطلاعات شخصی آن‌ها در اختیار سازمان‌های جاسوسی دنیاست! شاید از خودتان این سوال را بپرسید که اطلاعات من به چه کار سازمان جاسوسی می‌آید؟ من که فرد مهمی نیستم! من فقط یک کارمند ساده هستم!  طبق آمار20 درصد افرادی که در فیس بوک عضویت دارند، از پسورد مشابهی برای حساب‌های خود استفاده می‌کنند. این حساب‌ها ممکن است ایمیل یا اکانت توئیتر شما باشد، در نقطه بحرانی‌تر ممکن است رمز VPN یا سرور شرکت شما باشد. یعنی یک سازمان جاسوسی به راحتی به سیستم شرکت شما نفوذ می‌کند بدون آنکه متوجه شوید. کاترین لوسه که  در ابتدای ورود به این شرکت، کارمند بخش مشتریان بوده است، می‌گوید: من از آن زمان که در قسمت خدماتی کار می‌کردم به یک ابر پسورد (Master Password) دسترسی داشتم که با آن به تمامی اطلاعات کاربران دسترسی پیدا می‌کردم. سوال اینجاست که این ابر پسورد وقتی می‌تواند به یک کارمند بخش خدماتی داده شود، چرا به سازمان‌های جاسوسی فروخته نشود؟

 

facebook-privacy-10-settings-every-user-needs-to-know-f54ddfe57a

 

به نظر می‌رسد با افشاگری‌های اخیر،  فیس بوک با چالش بزرگی جهت جلب اطمینان کاربران خود مواجه شود. به نظر شما فیس بوک در ایران تا چه حد امن است و فعالیت در این شبکه تا چه حد عاقلانه است؟ آیا شما هم مثل بسیاری از افراد این موضوع را به تمسخر می‌گیرید و خیلی ساده از کنار آن می‌گذرید؟ قضاوت با شماست، اما احساس خطر در قبال حریم خصوصی خود یک موضوع جدی است، حتما در این مورد تامل بیشتری کنید.

 

لطفا کمی تامل کنید . . .


 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری