------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



بهترین دوربین‌های كامپكت با وضوح بالا + تصاویر

تاريخ : شنبه 23 شهریور 1392 زمان : 11:15

روزبه سیستم بازدید: 647

 

roozbeh-system.ir

 

این روزها دوربین‌های كامپكت در مقایسه با نمونه‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای که قیمت بسیار گرانی دارند، محبوبیت زیادی یافته‌اند. به همین دلیل در بازار شاهد رشد شدید تنوع در مورد دوربین‌هایی با وضوح تصویر بالا و قابلیت‌های فنی بسیار مطلوب هستیم.‌ با توجه به این موضوع در این بخش ما برخی از دوربین‌های كامپكت را که وضوح تصویر بالایی دارند را در ادامه مطلب به شما معرفی می‌کنیم. . .

 

 

CANON
CANON به عنوان رکورددار فروش دوربین‌های دیجیتال یا عرضه گسترده دوربین‌های كامپكت با وضوح تصویر بالا و قابلیت‌های فنی مطلوب و البته قیمت مناسب توانسته است سهم بزرگی از بازار فروش دوربین‌هاي خانگی را به خود اختصاص دهد.
این برند توانسته است با عرضه تعداد زیادی دوربین‌هاي كامپكت با وضوح تصویر 16 مگاپیکسل و قابلیت‌های فنی مطلوب توجه‌ها را به خود جلب کند. ‌مدل POWERSHOT A3400 یکی از دوربین‌هاي باقابلیت از این خانواده است که دقت حسگر آن 16 مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلبمبرداری HD را دارد. این دوربین خوش ترکیب و جمع و جور که در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است دارای ویژگی‌هایی چون: تجهیز به پورت‌های ارتباطی SUB 2.0 و خروجی ویدئو، تجهیز به صفحه نمایش 3 اینچی و پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC
و... است. قیمت اعلام شده برای این دوربین حدود 390 هزار تومان است.
مدل‌هایA3300،A2400،A4000 نیز از دیگر دوربین‌هاي خانگی این خانواده است که وضوح تصویر 16 مگاپیکسلی داشته و قابلیت‌های فنی مطلوبی دارد. قیمت این دوربین‌ها نیز در حدود 380 تا 440 هزار تومان اعلام شده است.
 
 

 
NIKON
 
اگرچه این برند نیز از معروف‌های بازار دوربین است، اما تمرکز کمتری در مورد دوربین‌هاي سری خانگی دارد.‌به همین دلیل، تنوع مدل دوربین‌هاي خانگی با قابلیت فنی مطلوب در این خانواده کمتر است تا CANON. 
با این حال از این خانواده مدل L26 از باقابلیت‌های كامپكت است که دقت حسگر آن 1/16 مگاپیکسل است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری HD را داشته و اتصالات آن شامل پورت USB 2.0 و خروجی ویدئو است. قیمت در نظر گرفته برای این دوربین خانگی در حدود 385 تا 390 هزار تومان است.مدل P310 هم از دوربین‌های کامپکت حرفه‌ای این خانواده است که البته قیمتی گران دارد. این دوربین دارای وضوح تصویر 1/16 مگاپیکسل است و قابلیت فیلمبرداری FULL HD را نیز دارد. از لحاظ پورت‌های ارتباطی هم علاوه بر آنچه مدل قبلی دارد به پورت HDMI نیز مجهز است.قیمت اعلام شده برای این دوربین خانگی هم در حدود 920 تا 940 هزار تومان است.
 

OLYMPUS

از خانواده OLYMPUS هم مدل VR360 یکی از نمونه‌های باقابلیت از سری دوربین‌هاي كامپكت است. ‌این دوربین دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD را دارد.دوربین مذکور به پورت‌های USB 2.0، خروجی ویدئو و پورت HDMI مجهز است و همچنین به یک صفحه نمایش 3 اینچی برای نمایش عکس و تصاویر گرفته شده مجهز است.
قیمت اعلام شده برای این دوربین در حدود 630 تا 640 هزار تومان است.
 

CASIO

کاسیو هم مانند سایر برندهای فعال در حوزه دوربین‌های كامپكت چند مدل گران‌قیمت و ارزان‌قیمت از دوربین‌هاي كامپكت باقابلیت را به بازار عرضه کرده است. مدل‌های ZR-20 و ZR-200 از دوربین‌های خانگی گران قیمت این خانواده هستند که بارزترین ویژگی آن تجهیز به حسگر با دقت 1/16 مگاپیکسل است.‌این دوربین‌ها از لحاظ امکانات ارتباطی به پورت‌های SUB، خروجی ویدئو و پورت محبوب HDMI مجهزند و در ضمن قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD را دارند. قیمت این دوربین‌ها در حدود یک میلیون و 100 تا یک میلیون و  150 هزار تومان اعلام شده است.
 
 

 
 
SONY
مدل W630  یکی از دوربین‌های با وضوح تصویر بالای این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون، دقت تصویر 16 مگاپیکسل، قابلیت فیلمبرداری HD و... است. قیمت این دوربین حدود 410 تا 420 هزار تومان است.
همچنین W690 از دوربین‌های با قابلیت این رده است که از لحاظ قابلیت‌های فنی در حد مدل قبلی است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دوربین هم در حدود 520 هزار تومان است. 
 
 
 

 
 
FUJI FILM

از این خانواده هم مدل‌ X-E1 با وضوح تصویر 16 مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری FULL HD از محبوب‌های بازار است. این دوربین با قیمتی در حدود 438 هزار تومان به بازار عرضه شده است. مدل JZ250 هم از دیگر دوربین‌هاي باقابلیت كامپكت این خانواده است که حسگری با دقت 16 مگاپیکسل داشته و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD را دارد. قیمت این دوربین هم در حدود 380 هزار تومان است.

SAMSUNG



مدل MV800 یکی از محبوب‌های بازار دوربین به دلیل طراحی خاصش است. این دوربین که به نمایشگر چرخنده 3 اینچی مجهز است توانایی عکاسی سه‌بعدی را نیز دارد.
دوربین مذکور حسگری با دقت 16 مگاپیکسل داشته و توانایی فیلمبرداری با کیفیت HD را نیز دارد. قیمت این دوربین در حدود 640 تا 650 هزار تومان اعلام شده است.


-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری