------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



معرفی ۹ ابزار برای حرفه ای های facebook!

تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 زمان : 7:19

روزبه سیستم بازدید: 757 روزبه سیستم دسته بندی: مقالات , آموزشی , دانلود , ترفند ,

 

roozbeh-system.ir

 

امروز تصمیم داریم پر مخاطب ترین سایت جهان یعنی فیسبوک را مورد بررسی قرار داده و به شما کاربران علاقمند به facebook  نه ابزار کاربردی را معرفی کنیم که تعاملتان را با فیسبوک بهتر می کند. این ابزارها در واقع به طور اختصار برای ذخیره محتویات فیس بوک، خروج اتوماتیک از فیسبوک، حذف تمام مسیج های فیس بوک، پنهان کردن نام و عکس، لایک کردن با دکمه مجزا برای سایت ها و اعمال dislike و بزرگتر کردن عکس ها و حذف تبلیغات فیسبوکی و داشتن یک مترجم زنده در فیس بوک است. با ما در این معرفی و آموزش همراه باشید.

 

 

 

ذخیره کردن عکس ها و محتویات فیس بوک!

اگر تا کنون دقت کرده باشید بارها و بارها به محتوا و عکس ها و مطالبی از فیسبوک بر خورده اید که دوست دارید آن ها را در سیستم خود داشته باشید! اگر مورد علاقه شما متن باشد باید آن را انتخاب و در یک فایل متنی ذخیره کنید. اگر عکس باشد هم باید بر روی عکس کلیک کرده و بعد از باز شدن در نمای کلی آن را ذخیره کنید. اما افزونه ای به نام Save Your Facebook Content به راحتی قادر است با یک کلیک محتوا را برایتان ذخیره کند. بعد از اینکه این افزونه را بر روی مرورگر فایرفاکستان افزودید یک دکمه save مطابق عکس زیر در زیر پست های فیسبوکی شما قرار می گیرد که می توانید با فشردن آن محتوا را ذخیره کنید.


Save Your Facebook Content

 

برای افزودن Save Your Facebook Content به فایرفاکس کلیک کنید.

 


خروج اتوماتیک از فیس بوک!

گاهی اوقات در هنگام کار کردن با فیسبوک برق قطع می شود، یا اکانت اینترنتتان تمام می شود و یا اینکه به هر دلیلی مرورگرتان بسته می شود و در چنین موقعی بدون اینکه به طور قانونی از فیسبوک خارج شوید فیس بوک را می بندید. برای مبارزه با چنین مواقعی ما یک راه حل خوب داریم. افزونه ای به نام Facebook Auto-Logout به شما امکان می دهد که به راحتی بعد از مدت زمان خاصی که به طور پیشفرض یک دقیقه است در چنین شرایطی فیس بوک را log out کند و به همین ترتیب موجب می شود خیالتان از این بابت راحت باشد. بعد از افزودن این افرونه به فایرفاکس هر وقت که مرورگرتان بسته شد بعد از یک دقیقه برنامه قادر است تمام کوکی ها را پاک کند و بعد از فیسبوک خارج شود و در ادامه برای هشدار به شما یک نوتیفی برایتان ارسال می کند. به نظر می رسد که این افزونه از موارد مورد نیاز هر کاربر است.

برای افزودن Facebook Auto-Logout به فایرفاکس کلیک کنید.


 

تمام مسیج های فیس بوک را با یک کلیک حذف کنید

گاهی اوقات تعداد چت های فیسبوکی چنان زیاد می شوند که حتی تک تک پاک کردن آن ها مدت زمان زیادی از ما وقت می گیرد. در چنین مواقعی حتی اگر در شرایط اضطراری قرار بگیرید باید یک روش سریع و تند داشته باشید از آنجا که فیسبوک امکان انتخاب همه پیام ها و پاک کردن یکباره ای آنها را ندارد فایرفاکس فکری کرده و افزونه Delete All Messages را برای کاربران فیسبوک طراحی کرده است. بعد از اینکه Delete All Messages را به مرورگرتان افزودید می توانید در بخش پیام ها به راحتی و تنها با یک کلیک تمام مسیج ها را پاک کنید.


Delete All Messages

 

برای افزودن Delete All Messages به فایرفاکس کلیک کنید.

 

پنهان کردن نام و عکس آواتار فیس بوک

گاهی اوقات یک پروفایل در فیسبوک می سازید اما دوست ندارید که نام و عکستان را کسی بداند! هر چند این کاری غیر عادی است اما بالاخره برای برخی افراد پیش می آید. برای چنین مواقعی تنها کاری که می توانید کنید این است که با افزودن برنامه Hide Facebook name به مرورگرتان به راحتی قادر خواهید بود تا عکس و نام تان را از اطرافیان در فیسبوک پنهان کنید.


Hide Facebook name

 

برای افزودن Hide Facebook name به فایرفاکس کلیک کنید.

 

لایک کردن سایت هایی که دوست دارید!

اگر دقت داشته باشید در برخی سایت ها دکمه like فیس بوک وجود دارد و می توانید به راحتی با کلیک بر آن ها بر لایک فیسبوکی شان بیفزایید. اما گاهی این دکمه را مشاهده نمی کنیم و یا اینکه می خواهیم فوری سایت های مورد نظر را لایک کنید. افزونه Facebook Like به این منظور طراحی شده است که می توانید با آن دکمه ای را بر روی سایت ها مشاهده و آن سایت ها را در تایم لاین به راحتی لایک کنید

 

roozbeh-system.ir


برای افزودن Facebook Like به فایرفاکس کلیک کنید.

 

پست های فیسبوک را Dislike کنید!

یکی از دکمه هایی که بیشترین کاربرد را در فیس بوک دارد دکمه like می دانند. این دکمه برای ابراز علاقمندی به محتوا بکار می گیرند. در این رابطه باید بگوییم که برای ابراز عدم علاقمندی به محتوا نیاز به دکمه ای به نام Dislike داریم که در فیس بوک نیست اما فایرفاکس آن را برایتان مهیا کرده است. بعد از اینکه Dislike را به فایرفاکس افزودید قادر خواهید بود این دکمه را در زیر هر پست مشاهده نمایید! و با فشردن آن یک لایک از لایک های فیسبوک را کم کنید!


Dislike


برای افزودن Dislike به فایرفاکس کلیک کنید.

 


عکس های فیسبوک را بزرگتر کنید!

گاهی افراد در فیسبوک از عکس هایی کوچک استفاده می کنند که به هیچ عنوان نمی توان آن ها را با کیفیت در اندازه بزرگ مشاهده کرد. تنها راهی که وجود دارد این است که از افزونه Facebook Photo Zoom فیسبوک استفاده کنیم. در واقع با افزودن این برنامه به firefox قادر خواهید بود با قرار دادن ماوس بر روی این عکس ها آن را در نمایی بزرگتر و بدون افت کیفیت مشاهده نمایید.

 

roozbeh-system.ir


برای افزودن Facebook Photo Zoom به فایرفاکس کلیک کنید.

 

مترجم زبان در فیسبوک!

همانطور که میدانید بسیاری از افراد از سرتاسر این کره خاکی در فیس بوک عضو هستند. گاهی اوقات افرادی با زبان های متفاوت اقدام به ارتباط با شما می کنند و شما به دلیل محدودیت زبان این ارتباط را پاسخگو نخواهید بود. باید بدانید این محدودیت ها با افزونه مترجم زبان فیس بوک با نام Facebook Translate برداشته شده و شما قادر خواهید بود به راحتی هر متنی را در فیسبوک ترجمه کنید و دامنه روابطتان را با دیگران گسترش دهید.


Facebook Translate

 

برای افزودن Facebook Translate به فایرفاکس کلیک کنید.

 

حذف تبلیغات فیسبوکی !

حتما در ساید بار فیسبوک بارها و بارها تبلیغات مختلف را مشاهده کرده اید. این تبلیغات واقعا مخل اعصاب هستند. برای اینکه شما هم از دست این تبلیغات راحت شوید یک راه تازه داریم که فایرفاکس به ما نشان داده است. افزونه AdBye برای فیسبوک در واقع بعد از افزودن به فایرفاکس به ما کمک می کند بتوانیم به بهترین شیوه تبلیغات فیس بوک را حذف کنیم. بنابراین AdBye را به فایرفاکس بیفزایید و بعد شاهد حذف تبلیغات باشید.

 

roozbeh-system.ir


برای افزودن AdBye به فایرفاکس کلیک کنید.

 

باید بگوییم که تعداد زیادی ابزار وجود دارند که برای کار با فیسبوک بکار می روند و از این میان ما پر مخاطب ترینشان را برای شما انتخاب کردیم تا بتوانید بهترین تعاملات را با این شبکه عظیم اجتماعی داشته باشید. از طرفی طبق گزارشی گوگل کروم ۴۶ درصد کاربران کل دنیا را پوشش می دهد بنابراین سعی داریم به معرفی و آموزش ابزارهای گوگل کروم نیز بپردازیم. بنابراین اگر علاقمند به این دانستنی ها هستنید عضویت در خبرنامه را فراموش نکنید تا بدون زحمتی برای شما تمام آنچه که نیاز دارید را برایتان ارسال کنیم.

 

 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری