------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
پرده برداری از ۱۳ ویژگی مهم و مخفی آیفون شما !دریافت فهرست و لیست گوشهایی که دارای اندروید 4.4 هستندآموزش انتشار اتوماتیک تمامی مطالب وبسایت شما در گوگل پلاسTom Player v1.3، موزیک پلیر و ویدیو پلیر برای اندرویدآیفون ۶ پلاس در مقابل گلکسی نوت ۴؛ Iphone 6 Plus VS Galaxy Note4۴ کاربرد در استفاده از دکمه‌ی جدید Save در فیس‌بوک + آموزش تصویریچگونه حساب کاربری خود را از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی حذف کنیم؟ + آموزشچگونه عملکرد سرعت سیستم عامل اندروید را بهبود بخشیم؟ + آموزش تصویریچگونه برنامه‌های اندرویدی خود را روی ویندوز اجرا کنیم؟معرفی 10 تا از بهترین تلویزیون‌های 40 و 42 اینچی دنیامعرفی و دانلود لاک اسکرین جدید Tetra مایکروسافت برای گوشی‌های ویندوزفونیچطور می توان صفحه کلید رایانه را قفل کرد؟ + آموزشفایل‌های اندروید را طبق سلیقه خود ویرایش کنید + دانلود نرم افزار APK EditDriver Genius v12 – پیدا کردن درایورهای کامپیوترراست و دروغ‌های نظرسنجی‌های آنلاین؛ بالابردن پیج رنک سایت یا کسب درآمد؟؟
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



دانلود برنامه ی AIMP

تاريخ : یکشنبه 19 خرداد 1392 زمان : 19:16

روزبه سیستم بازدید: 580 روزبه سیستم دسته بندی: دانلود ,

 

roozbeh-system.ir

 

 

اگر گشتی در بین اپلیکیشن های اندرویدی در گوگل پلی یا سایر مارکت های اندرویدی بزنید، تعدادی زیادی برنامه ی موزیک و ویدئو پلیر پیدا خواهید کرد که هر کدام قابلیت های مختلفی را به شما ارائه خواهند داد. اما اپلیکیشنی که امروز می خواهیم نگاه مختصری به آن داشته باشیم هنوز در هیچ مارکت اندرویدی عرضه نشده است. دانلود در ادامه مطلب . . .


 

 

 

نمی دانم تا به حال با برنامه ی AIMP در پی.سی خود کار کرده اید یا خیر. AIMP برنامه ای ساده و سبک است که می توانید بیشتر فایل های صوتی و ویدئویی را برای تان پخش کند. همچنین قابلیت پخش استریم را نیز دارد. اما اکنون توسعه دهندگان این برنامه در حال کار بر روی نسخه اندرویدی این برنامه نیز هستند و اولین نسخه بتای آن در فروم وبسایت رسمی این برنامه منتشر شده است. این برنامه در حالت بتا منتشر شده است و همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، هنوز در گوگل پلی یا سایر مارکت های اندرویدی منتشر نشده است.

نصب کردن این اپلیکیشن نیز بسیار راحت است. البته باز هم به آن اشاره ای خواهیم داشت.

۱- ابتدا فایلی که دانلود کرده اید و با فرمت zip می باشد را اکسترکت کرده و فایل apk موجود در آن را به دستگاه خود منتقل کنید.

۲- اکنون باید تنظیمات نصب اپلیکیشن ها را تغییر دهید تا اندروید بتواند برنامه هایی که از گوگل پلی دانلود نشده اند را نیز نصب کند. پس به قسمت تنظیمات رفته و در بخش Applications ( در نسخه ۲٫۳ اندروید )، گزینه Unknown sources را فعال کنید. البته ممکن است این کار را قبلا انجام داده باشید.

۳- اکنون به محلی که فایل apk را منتقل کرده اید بروید و روی آن تپ کنید.

۴- مراحل نصب هم که ساده است و می توانید به راحتی انجام دهید.

پس از نصب AIMP می توانید آن را در لیست برنامه های خود مشاهده کنید. پس از باز کردن این برنامه ظاهر زیاد چشمگیری و قابلیت های زیادی را در صفحه اصلی آن مشاهده نکنید. اما با توجه به بتا بودن این نسخه، این امر طبیعی است. در حال حاضر می توانید یک یا چند موزیک یا همه ی موزیک های موجود در یک فولدر را به پلی لیست خود اضافه کنید.

همچنین با کشیدن صفحه به سمت چپ منوها و با کشیدن آن به سمت راست، پلی لیست فعلی که در حال پخش است را مشاهده خواهید کرد. برای جابجا شدن بین موزیک ها نیز می توانید به راحتی روی آیتم دلخواه خود تپ کنید.


2


موزیک ها در پس زمینه بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه خواهند داد و شما می توانید به قسمت های دیگر اندروید بروید و با دیگر اپلیکیشن ها کار کنید. برای بازگشت به AIMP نیز می توانید به راحتی روی آیکون آن در بخش نوتیفیکیشن های اندروید تپ کنید.

یکی از قابلیت های جالبی که در این برنامه وجود دارد، بارگذاری تمام موزیک های موجود در کارت حافظه در قالب یک پلی لیست می باشد.

در طول مدت زمانی که با این اپلیکیشن کار کردیم نیز هیچ مشکل یا خطایی اتفاق نیفتاد که با توجه به بتا بودن این نسخه، واقعا فوق العاده است.

در حال حاضر شاید قابلیت های زیادی در AIMP وجود نداشته باشد، اما مسلما در نسخه نهایی قابلیت های بسیار بیشتری را شاهد خواهیم بود. به شخصه امیدوارم که قابلیت هایی نظیر اکولایزر، پشتیبانی از رادیوهای اینترنتی و یا گزینه ای برای ذخیره کردن پلی لیست ها اضافه شود تا در دفعات بعدی بتوانیم راحت تر پلی لیست ها را اجرا کنیم.

نظر شما در مورد این برنامه چیست؟

 


دریافت اپلیکیشن AIMP


 



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (1) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
اين نظر توسط مهدی در تاريخ 1392/03/20 و 12:22 دقيقه ارسال شده است

سایت زیبایی دارید
موفق باشید

پاسخ : مرسی لطف شما

فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری