------------------------ تخفیف های محصولات روزبه سیستم ------------------------

تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    روزبه سیستم

ارزان بخرید
    خرید اینترنتی خرید پستی خرید مجموعه خرید پستی مامور پست پرداخت وجه
روزبـــه سیســــتم در ...


Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم

ست دونفره فقط 99 تومن بخر
رو عکس زیر کلیک کن
gifs website
آخرين ارسال هاي انجمن

------ تبلیغات محصولات ------

فوق العاده ترین و ارزان ترین ست جنس نخ و پنبه درجه یک خانوم و آقا در بازار

فروش ویژه ست جنس نخ و پنبه درجه یک مردانه و زنانه

ست هودی مردانه و زنانه نایک , مناسب زوج های شیک پوش و عاشق , دارای جنس نخ و پنبه درجه یک , فوق العاده نرم و لطیف

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ارزانتر از همه جا فقط و فقط ؟؟؟؟ تومن
روزبه سیستم



معرفی وبسایت WIX ، سایت ساز رایگان

تاريخ : سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 زمان : 10:42

روزبه سیستم بازدید: 1765 روزبه سیستم دسته بندی: آموزشی , معرفی وبسایت ,

معرفی وبسایت WIX ، سایت ساز رایگان

معرفی وبسایت WIX.COM، سایت ساز رایگان

وب سایت Wix، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای آنلاین را به طور مجانی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا بتوانند بدون کوچک‌ترین دانش برنامه‌‌نویسی، وب‌سایت خود را بسازند. این وب‌سایت همچنین به صورت Subdomain وب‌سایت‌های ساخته شده را میزبانی هم می‌کند.ادامه مطلب. . .

 

برای مشاهده وب سایت کلیک کنید.

 

 


شرایط توافقنامه استفاده WIX  

(ترجمه ماشینی از سایت Wix.com)

 

1. عمومی و پذیرش

با استفاده از AND / OR بازدید از وب سایت WWW.WIX.COM AND / OR ANY SUB-WEBSITE OF WWW.WIX.COM (به شرح زیر تعیین می شود، در مجموع، از جمله تمامی مطالب در دسترس از طریق Wix.com نام دامنه و / یا فرعی نام دامنه مانند www.mobile.wix.com، "WIX وب سایت" یا "وب سایت")، متعلق است، حفظ و اداره شده توسط Wixpress آموزشی ویبولیتین ("WIX") و با استفاده از هر یک از خدمات ارائه شده در وب سایت (به عنوان زیر تعریف می شود) شما موافقت را مشخص به هر دو این شرایط و مقررات ( "شرایط استفاده" یا "موافقتنامه") AND و شرایط WIX سیاست حفظ حریم خصوصی، که AT http://www.Wix.com منتشر شده ، و که در اینجا با اشاره گنجانیده شده است. اگر شما به هر یک از این شرایط موافق نیستم، پس لطفا از WIX وب سایت استفاده نکنید.

شرایط استفاده یک قرارداد قانونی الزام آور بین شما به عنوان کاربر ("شما") و شرکتهای فرعی آن و / یا وابسته به WIX ( "WIX همکاران فروش") تشکیل می دهند. WIX با WIX همکاران فروش همکاری، از زمان به زمان، به منظور تسهیل در ارائه خدمات به کاربران آن و به جمع آوری پرداخت.
برای رسیدن به هدف از این شرایط استفاده، یک "زیر وب سایت" از WIX باید به عنوان هر وب سایت است که بخشی از WIX ارائه خدمات و که اشاره به این شرایط استفاده به عنوان شرایط حاکم بر استفاده از وب سایت ها در نظر گرفته شده.
این شرایط توافقنامه استفاده از مجموعه چهارم از نظر قانونی الزام آور برای استفاده شما از خدمات WIX و آنها باید برای تمام کاربران از WIX وب سایت، از جمله کاربران ارائه محتوا و / یا مواد و یا خدمات دیگر در و یا از طریق وب سایت اعمال می شود. با استفاده از خدمات WIX، شما توافق می کنید به این موافقتنامه محدود می شود. شما فقط مجاز به استفاده از خدمات WIX (صرف نظر از اینکه دسترسی یا استفاده شما در نظر گرفته شده) اگر شما موافقت خود را با رعایت همه قوانین و به این موافقتنامه. لطفا این قرارداد را به دقت و آن را ذخیره کنید. اگر شما با آن موافق نیست، شما باید فورا ترک WEBSITE WIX AND USE قطع از خدمات WIX. در صورت تمایل به عضویت و استفاده از خدمات WIX، شما باید این توافق نامه را خوانده و نشان می دهد موافقت خود را در طول روند ثبت نام.
به منظور شرکت در برخی از سرویس ها WIX، شما ممکن است نیاز به موافقت با شرایط و ضوابط و شرایط. مگر در مواردی که در غیر این صورت با شرایط و ضوابط و شرایط قابل اعمال به خدمات Wix.com که در آن شما را انتخاب کنید به شرکت ارائه شده، کسانی که شرایط اضافی بدینوسیله به این توافقنامه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در این خصوص گنجانیده شده است.
Wix.com ممکن است این توافقنامه از زمان به زمان تغییر دهید و مانند اصلاح باید بر ارسال شده توسط Wix.com در وب سایت موثر باشد. شما توافق می کنید به هر گونه تغییر در این قرارداد محدود می شود زمانی که شما با استفاده از خدمات WIX پس از هر گونه اصلاح ارسال شده است. از این رو مهم است که این توافقنامه بررسی به طور منظم برای اطمینان از شما به عنوان به هر گونه تغییرات به روز شد.

 

 
2. شایستگی

استفاده از و عضویت در خدمات WIX از درجه اعتبار ساقط است که در آن ممنوع است. با استفاده از خدمات WIX، شما نماینده و حکم که (الف) تمام اطلاعات ثبت نام به شما ارائه صادقانه و دقیق است؛ (ب) شما درستی این اطلاعات را حفظ. (ج) شما 13 سال یا مسن تر هستند؛ و (د) استفاده شما از خدمات WIX هیچ قوانین و مقررات را نقض نمی کند. مشخصات شما ممکن است حذف شده و عضویت خود را ممکن است به فسخ بدون اخطار، اگر ما معتقدیم که شما کمتر از 13 سال سن دارند.

افراد زیر سن قانونی امکان پذیر نیست برای خرید حق بیمه / خدمات ارتقاء و یا هر نرم افزار (به عنوان تعریف شده در زیر). بر این اساس، با خرید این خدمات به کاربر اعلام کرد و نشان داد که او / او بیش از 18 سال است و این که او / او تا به ظرفیت کامل قانونی برای تکمیل این عمل قراردادی و بدون نیاز به هر گونه تاییدیه های اضافی و یا رضایت.

 

 
3. خدمات ارائه شده

موضوع به تطابق کامل با شرایط این قرارداد استفاده، WIX باید خدمات خاصی را ارائه داده، به طور کامل شرح داده شده در وب سایت ("خدمات"). خدمات ممکن است شامل، اما به، شکل، طراحی، ذخیره سازی، مدیریت، به اشتراک گذاری و ارتباط رسانه ها و / یا فایل های سند (از جمله، اما به متن، نظرات، پیام ها، اطلاعات، داده ها، گرافیک، عکس محدود نمی شود محدود شود ، عکس ها، تصاویر، انیمیشن، نرم افزار، صوتی و تصویری، همچنین در مجموع به عنوان "محتوا" شناخته می شود). لطفا توجه داشته باشید که بخشی از خدمات (و یا ویژگی های خاص) ممکن است تنها به کاربرانی که از جمله خدمات مشترک و WIX ممکن است هزینه برای این خدمات شارژ ارائه شده است. خدمات بوسیله WIX ارائه AS IS و WIX هیچ مسئولیتی در قبال هر شکست به عهده می گیرد در ارائه خدمات به Users.Wix ممکن است تغییر، تعلیق یا قطع هر یا همه خدمات یا هر نوع محتوا به هر دلیلی، در هر زمان، از جمله قابل دسترس بودن هر ویژگی یا بخشی از محتوا در صلاحدید خود. WIX نیز ممکن است محدودیت در تمام یا هر یک از خدمات و یا تحمیل محدود کردن دسترسی شما به بخش یا تمام خدمات بدون اطلاع قبلی و یا مسئولیت. WIX ممکن است هزینه برای استفاده از خدمات یا بخشی از آنها به اتهام و ممکن است شامل تبلیغات یا محتوای تجاری دیگر در هر محصول WIX و یا تصویر و یا صفحه وب از جمله که توسط کاربران ایجاد شده است، مگر اظهار داشت otherwise.The حق بیمه / ارتقاء خدمات ارائه شده توسط WIX (به عنوان تعریف شده در وب سایت) با توجه به مفاد این توافقنامه و مقررات تجاری خاص و سیاست (از جمله شرایط لغو خبری سیاست و غیره) و بر روی وب سایت جزئیات، و از جمله مقررات و سیاست به عنوان ممکن است اصلاح یا تغییر ارائه از زمان به زمان، در اینجا توسط مرجع وارد شده و باید به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در این خصوص در نظر گرفته.

 

 
4. تعهدات عمومی

شما به تنهایی مسئولیت تمام فعالیت های خود را در شرایط استفاده از وب سایت ها، از جمله رفتار خود را در سایت و هر و همه مطالب شما ممکن است ارسال، ارسال و یا به اشتراک گذاری از طریق وب سایت. شما از خدمات Wix.com برای هر منظوری غیر مجاز یا غیر قانونی استفاده کنید. شما برای اطمینان از اینکه هیچ یک از قوانین از صلاحیت خود را، از جمله نقض نمی کند، اما محدود به قوانین کپی رایت نخواهد بود. شما نمی خواهد ارسال یا انتقال ویروس ها، کرم ها و یا هر کد مخرب دیگر.

 

 
5.وب سایت WIX

WIX وب سایت ممکن است محتوای شخص ثالث و لینک به وب سایت های شخص ثالث که به متعلق و یا توسط WIX کنترل شده باشد. WIX هیچ گونه تسلط و هیچ مسئولیتی در قبال، محتوای، سیاست های حفظ حریم خصوصی، یا اعمال هر یک از مطالب شخص ثالث و یا وب سایت و یا هر یک از مطالب خود را به عهده می گیرد. علاوه بر این، WIX خواهد و نمی تواند سانسور و ویرایش محتوای هر سایت شخص ثالث. با استفاده از وب سایت، شما به صراحت از بین بردن WIX از هر و همه مسئولیت های ناشی از استفاده شما از هر وب سایت های شخص ثالث. بر این اساس، ما شما را تشویق می شود آگاه باشید وقتی شما را ترک WIX وب سایت و برای خواندن قوانین و مقررات، و سیاست حفظ حریم خصوصی هر یک از وب سایت های دیگر است که شما مراجعه کنید.

 

 
6. دسترسی به وب سایت

A. WIX بدین وسیله به شما اجازه استفاده از وب سایت به عنوان مندرج در این شرایط استفاده مجموعه کمک های مالی، به شرطی که: (من) شما نه تغییر دهد و یا تغییر هر بخش از وب سایت های دیگر به عنوان ممکن است منطقی لازم را برای استفاده از وب سایت برای آن هدف و / یا به شیوه ای مجاز WIX در نظر گرفته شده. و (ب) در غیر این صورت شما خواهد شد با شرایط و ضوابط از این شرایط استفاده مطابقت داشته باشد.
B. به منظور دسترسی به برخی از ویژگی های این وب سایت، شما باید برای حساب کاربری ایجاد کنید شما ممکن است هرگز به حساب شخص دیگری بدون اجازه استفاده کنید. هنگام ایجاد حساب خود، شما باید اطلاعات دقیق و کامل ارائه می کنند. شما تنها مسئول فعالیت های که در حساب شما رخ می دهد، و شما باید رمز عبور اکانت خود را امن نگه دارید. شما به تنهایی مسئولیت حفظ امنیت رمز عبور خود را بپذیرید. شما باید WIX، بلافاصله از هر گونه نقض امنیت و یا استفاده غیر مجاز از حساب خود مطلع می نماید. اگر چه WIX نمی خواهد در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه استفاده غیر مجاز از حساب کاربری خود، شما ممکن است در قبال ضرر و زیان از WIX و یا دیگران به دلیل چنین استفاده غیر مجاز.

 

 
7. سوم محتوای شخص

A. لینک محتوای شخص ثالث: WIX شما را قادر می سازد که لینک هایی به عکس، انیمیشن، فیلم، صدا ها، فونت ها، و مطالب دیگر میزبانی وب سایت های شخص ثالث ("محتویات لینک شده"). به عنوان یک کاربر ثبت نام شده، ایجاد خود را با WIX را نجات داد، اما این جدا از محتوا مرتبط است، و وجود خلقت خود را در WIX در هر شیوه ای تحت تاثیر قرار دهد توانایی برای مشاهده و استفاده از مطالب و محتوا مرتبط است. اگر مطلب مرتبط دیگر در دسترس نیست و یا دسترسی به یک کاربر، سپس آن بخش از خلقت خود را که مرجع مطلب لینک شده است کار نخواهد کرد.
WIX ممکن است کاربران آن ارائه توانایی تصاویر جاسازی، انیمیشن، فیلم، صدا ها، فونت ها، و دیگر مطالب تحت مالکیت یا اشخاص ثالث به WIX ارائه محتوای ایجاد شده است. در این مورد، استفاده از مطالب شخص ثالث منوط به رعایت مفاد این شرایط استفاده و علاوه بر این، شرایط استفاده / پایان توافقنامه مجوز کاربر از شخص ثالث داشتن یا ارائه محتوا استفاده شد. شرایط برای استفاده از هر برنامه ارائه شده توسط WIX باید با توجه به شرایط خاص مندرج در بخش 10 زیر مجموعه باشد.
محتوا B. حزب سوم: WIX ممکن است در وب سایت (از جمله در ویرایشگر و / یا در قالب های ارائه شده به کاربر) محتوای خاص مانند تصاویر، فونت ها، آیتم های گرافیکی که در معرض حقوق انحصاری از اشخاص ثالث ("شخص ثالث ارائه محتوا "). شما موافقت می کنید که WIX حق در هر زمان در داشته باشد،، به صلاحدید و منحصر به فرد است: (من) را از WIX وب سایت و / یا غیر فعال کردن دسترسی به این محتوا شخص ثالث؛ یا (ب) تقاضا است که شما بلافاصله حذف چنین محتوای شخص ثالث از هر وب سایت و یا سایر پلت فرم وب ایجاد شده و / یا منتشر شده توسط شما را در WIX وب سایت ("محتوا WIX شما"). اگر شما به چنین دستورالعمل اطاعت نمی کند، و شما از مطالب خود را WIX در هیچ بعد از 24 ساعت از زمان که در آن WIX شما ارائه اخطار مربوط به حذف محتوای شخص ثالث نیست، WIX باید حق برای غیر فعال کردن ACCESS TO CONTENT WIX و / یا حذف آن AT ITS یگانه و انحصاری قضاوت، با مسئولیت TO WIX، و شما نباید حق هر گونه پرداخت هر مقدار پرداخت شده توسط شما به WIX.

برای حذف هر گونه شک از آن است که بدین وسیله ساخته شده روشن است که مفاد این بخش فوق به هر یک از مطالب به کاربران در وب سایت و WIX نیاز به حذف آن به هر دلیلی فراهم اعمال می شود.
شما باید: (الف) هر گونه اقدام از مهندسی معکوس، decompiling و یا دمونتاژ از هر گونه محتوای شخص ثالث به گونه ای است که کاربران را قادر به دانلود از جمله محتوای شخص ثالث را ندارد. (ب) هر گونه اصلاح را ندارد، تکثیر، توزیع، نمایش، ارایه پروانه، ارسال مجدد، تکثیر، خلق آثار مشتق شده از، انتقال، فروش یا استفاده های دیگر از هر گونه محتوای شخص ثالث، به جز به عنوان به طور خاص ارائه و مجاز WIX. و (ج) استفاده از محتوای شخص ثالث به شیوه ای سازگار با محدودیت های مندرج در وب سایت مجموعه و به عنوان ممکن است از زمان به زمان به روز شد.

 

 
8. به اشتراک گذاری آنلاین از طریق خدمات شخص ثالث

WIX شما را قادر به اشتراک گذاری تولیدات خود و / یا محتوای کاربری (به شرح زیر تعریف شده است) از طریق وب سایت های شخص ثالث، وبلاگ ها و یا سیستم های ایمیل. هنگامی که به اشتراک گذاری تولیدات خود را از طریق خدمات شخص ثالث که باید به پیروی از تمام مفاد این توافقنامه ادامه خواهد داد. همچنین شما ملزم به پیروی از نظر هر یک از خدمات که از طریق آن شما به اشتراک گذاری خلقت خود را.

9. خدمات شخص ثالث

شما از این واقعیت است که WIX باید هر گونه مسئولیت و یا مسئولیت با توجه به هر گونه خدمات شخص ثالث که مورد استفاده شما بر روی یا از طریق ندارد به طور کامل آگاه هستند شما WIX تشکیل محتوای وب، مانند پرداخت و خدمات تجارت الکترونیک، و هر گونه استفاده از چنین سوم خدمات شخص باید در مسئولیت و مسئولیت خود شما خواهد بود. بعلاوه شما آگاه که مشیت از توانایی های فنی به لینک به این خدمات (مانند امکان یک دکمه 'پی پال')، تنها به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده، اما باید به عنوان نباشد برای ایجاد هر گونه مسئولیت و یا مسئولیت از طرف WIX.

10. درخواست

A. عمومی: WIX ممکن است کاربران خود را از طریق وب سایت (از جمله به عنوان بخشی از الگوهای ارائه شده توسط WIX و به عنوان بخشی از ارائه در WIX برنامه بازار واقع در ارائه: http://www.wix.com/about/app-market. "بازار نرم افزار") برنامه های مختلف و خدمات حرفه ای است که می تواند در ارتباط با یا به عنوان بخشی از محتوای وب ایجاد شده توسط کاربر ("نرم افزار") استفاده می شود. برنامه های کاربردی ممکن است توسط WIX و یا توسط اشخاص ثالث با WiX وابسته است ارائه شده و اداره می شود.ارائه دهنده هر برنامه است که به وضوح در وب سایت شناخته شده و یا، در صورت برنامه های جاسازی شده در قالب، می تواند به راحتی توسط کاربران شناخته شده است. شما توافق می کنید که WIX است مسئول هر برنامه است که توسط هر منبع دیگری از WIX داده نشده است.
علاوه بر این، برخی از برنامه های کاربردی ممکن است در دسترس برای کاربر را بدون پرداخت هزینه ساخته شده است در حالی که استفاده از دیگر برنامه های کاربردی یا ویژگی های خاص و یا توانایی های نرم افزار ممکن است نیاز به پرداخت.خرید و / یا استفاده از نرم افزار تنها به کاربران WIX ارائه شده است. بر این اساس، اگر شما به عنوان یک کاربر WIX ثبت نام نکرده اید و یا اگر حساب WIX شما متوقف شده است، شما قادر نخواهد بود برای خرید و یا استفاده از برنامه های کاربردی.
برنامه های کاربردی ممکن است به کاربران توسط WIX به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک قالب ارائه شده در WIX وب سایت ارائه شده است. در این رویداد، کاربر با استفاده از این الگو باید به گونه ای تعیین شده توسط WIX اطلاع که شامل یک نرم افزار شخص ثالث و استفاده از این قالب ممکن است خرید چنین برنامه و / یا رضایت به شرایط و ضوابط تعیین شده توسط نیاز ارائه دهنده نرم افزار.

B. در دسترس بودن نرم افزار: WIX حق در صلاحدید خود (از جمله، اما به صورت نقض هر گونه توافق حقوقی، قانون، مقررات یا سیاست نه محدود به) و بدون نیاز به ارائه اخطار، به طور دائم یا موقت داشته باشد، قطع دسترسی به هر برنامه (یا هر ویژگی یا اجزای آن). شما توافق می کنید که در چنین رویداد WIX باید حق داشته باشند، علاوه بر قطع از ارائه چنین برنامه از راه دور حذف چنین برنامه از محتوا WIX شما در صلاحدید خود. در این صورت، شما نباید هیچ ادعای نسبت به WIX به عنوان نتیجه از هر گونه از دست می دهد از داده ها و یا مطالب دیگر را داشته باشد.
C. شرایط خرید برنامه: شرایط برای خرید برنامه باید به عنوان ارائه دهنده چنین برنامه (WIX و یا شخص ثالث) تعیین می شود که بر روی وب سایت WIX از جمله در بازار نرم افزار ("شرایط برنامه" ارائه ). با خرید و / یا دانلود و کاربرد شما توافق می کنید به محدود می شود و به اطاعت از قوانین و مقررات برنامه از جمله برنامه. شما توافق می کنید که شما تنها مسئول تمام هزینه های مربوط به خرید از هر برنامه با توجه به شرایط نرم افزار مربوطه می باشد. شما توافق می کنید به استفاده از نرم افزار فقط برای مقاصد هستند که توسط () شرایط برنامه و (ب) هر گونه قوانین و مقررات مجاز است.
D. مسئولیت و مسئولیت: شما اذعان کرد که دیگر از نرم افزار های ارائه شده و ارائه شده توسط WIX، همه برنامه های کاربردی در ارائه AS-IS اساس و WIX باید هیچ مسئولیتی در رابطه با عملکرد مناسب و / یا در دسترس بودن از هر گونه برنامه داشته باشد.نهاد و یا فرد ارائه یک برنامه باید مسئولیت تنها و منحصر به فرد برای در دسترس بودن، تعمیر و نگهداری، اشکال ثابت، پشتیبانی (از جمله از طریق ایجاد ارتباط از برنامه) و عملکرد مناسب از برنامه مربوطه داشته باشد. شما توافق می کنید که شما تنها مسئول و WIX هیچ مسئولیتی نسبت به شما و یا اشخاص ثالث برای استفاده شما از بازار نرم افزار و / یا برنامه، هرگونه نقض تعهدات خود تحت قوانین و مقررات برنامه هستند، و عواقب (از جمله از دست دادن یا آسیب از هر نوع که WIX ممکن است رنج می برند) از هر گونه نقض. لازم به ذکر است که مگر به روشنی غیر این صورت در وب سایت، بهینه سازی محتوا WIX خود را با خرید خدمات متهم (به عنوان تعریف شده در زیر) باید خرید از هر گونه خدمات دیگر و یا ارتقاء از هر برنامه را شامل نمی شود ارائه شده است.
E. مالکیت حقوق: WIX و یا اشخاص ثالث ارائه برنامه های کاربردی باید تمام حق، عنوان و علاقه و به بازار نرم افزار و برنامه های ارائه شده به کاربر، از جمله بدون محدودیت همه قابل اجرا حقوق مالکیت معنوی در برنامه های کاربردی خود.

11. هزینه ها و پرداخت

برخی از خدمات ارائه شده در وب سایت نیاز به پرداخت هزینه ها ("خدمات به اتهام"). اگر انتخاب به ثبت نام برای خدمات شارژ، شما باید تمام هزینه های قابل اجرا پرداخت، به عنوان بر روی وب سایت در رابطه با چنین خدمات متهم انتخاب شده توسط شما را توصیف کرد. WIX از حق تغییر قیمت آن در هر زمان. شما WIX اجازه به طور مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث، به هر گونه سوالات را لازم می داند به اعتبار حساب کاربری خود شوید و اطلاعات مالی است که شما در حالی که ثبت نام برای جمله خدمات ارائه شده است.
لطفا توجه داشته باشید که با توجه به موافقت نامه های داخلی، Wix.com شرکت (تماما متعلق به شرکت تابعه WIX است) مجاز است برای جمع آوری هزینه از کاربران به نمایندگی از خدمات شارژ، برای پردازش هر گونه پرداخت و / یا بازپرداخت و / یا هر اقدامی را صورت حساب به عنوان مورد نیاز در ارتباط با مجموعه ای از هزینه ها از طرف بپردازید.
تمام هزینه های منحصر به فرد از مالیات، عوارض و یا عوارض اعمال شده توسط مقامات مالیات هستند، و شما مسئول پرداخت تمام این مالیات، مالیات، و یا وظایف است. شما توافق می کنید به پرداخت هر گونه مالیات که ممکن است قابل اجرا به استفاده شما از خدمات و پرداخت به WIX ساخته شده توسط شما.
تمام هزینه های مربوط به استفاده از خدمات شارژ به طور خودکار با استفاده از روش پرداخت همانطور که در وب سایت مشخص عنوان شده است. اگر WIX یک درخواست توسط کاربر دریافت نمی کنید، از طریق بخش حق بیمه مدیریت تحت WIX وب سایت، برای خدمات شارژ ختم اذعان و درک کنند که WIX ادامه خواهد داد به شما هزینه برای خدمات متهم تا زمانی که حساب خود را فعال بدون در نظر گرفتن اگر باردار باقی مانده است خدمات استفاده می شود یا نه.
اگر، در هر زمان، به بانک خود و یا شرکت کارت های اعتباری و کاهش تماس با شما و یا در غیر این صورت به اتهام هیچ هزینه قابل پرداخت رد، این عمل در نظر گرفته خواهد نقض تعهد خود را ذیل و استفاده شما از خدمات شارژ خواهد شد به صورت خودکار خاتمه یافته است. استفاده شما از خدمات متهم نمی خواهد از سر تا زمانی که شما دوباره ایمیل مشترک مانند بپردازید.
کاربران خرید خدمات به اتهام باید هر و همه قیمت ها و هزینه ها به دلیل برای این خدمات پرداخت. تمام قیمت ها و هزینه ها غیر قابل استرداد مگر اینکه در غیر این صورت به صراحت گفته شد، حتی اگر این خدمات به اتهام هستند به حالت تعلیق، فسخ، یا قبل از پایان مدت خدمات منتقل شده است. WIX به صراحت حق تغییر و یا اصلاح قیمت ها و هزینه های خود را در هر زمان، و این تغییرات و یا اصلاحات باید به صورت آنلاین در وب سایت و موثر بدون نیاز به اطلاع ثانوی به هر کاربر نوشته شده بلافاصله. هر گونه تغییر و یا تغییرات در قیمت ها و هزینه ها باید موثر باشد که خدمات در سوال آمده است تا برای تجدید به عنوان بیشتر در زیر توضیح داده.
به منظور حصول اطمینان که شما تجربه نمی اختلال یا از دست دادن خدمات، MOST ارائه خدمات OPTION AUTOMATIC تمدید. گزینه AUTOMATIC تمدید به صورت خودکار با تعویض SERVICE قابل اجرا برای مدت تمدید برابر در TIME TO دوره SERVICE ORIGINAL. برای مثال، اگر دوره SERVICE اصلی خود را به مدت یک سال، دوره تمدید خود را به مدت یک سال باشد. در حالی که جزئیات از گزینه AUTOMATIC تمدید FROM SERVICE متفاوت TO SERVICE، THE خدمات که ارائه AUTOMATIC تمدید OPTION آن را به عنوان تنظیمات پیش فرض. بنابراین، مگر اینکه شما لغو WIX اشتراک خود را به طور خودکار تمدید SERVICE قابل اجرا وقتی می آید IT UP برای تجدید، و پرداخت از روش پرداخت شما موجود در WIX AT WIX اند را پس از آن نرخ فعلی، که شما موافقت می کنید ممکن است بالاتر یا پایین تر از نرخ دوره SERVICE ORIGINAL. شما ممکن است اشتراک خود را از خدمات مانند قبل از AUTOMATIC تمدید در هر زمان لغو. در رویداد چنین خدمات باید بر انقضای دوره مربوطه شما برای پرداخت می شود و شما نباید هر گونه ادعا نسبت به WIX در ارتباط با DISCONTIUATION از خدمات قطع شود.

12. مالکیت از محتوا

WIX می کند توانایی تعیین مالک واقعی از محتوای ایجاد شده و / یا ارسال به وب سایت ندارد. بر این اساس:
(من) در توجه به محتوا (مانند وب سایت ها، صفحات وب و ویدجت ها) توسط یک کاربر آزاد (و WIX شده است را پرداخت نکرده است) ایجاد شده و / یا ارسال به وب سایت، صاحب محتوا از جمله باید به عنوان WIX در نظر گرفته کاربر ذکر شده به عنوان صاحب حساب WIX که در آن محتوای ایجاد شده است

یا ارسال به وب سایت.

(ب) در رابطه به وب سایت های ایجاد شده در وب سایت WIX و که یک URL خارجی (به عنوان مثال نام دامنه وارد شده یا خریداری شده به عنوان بخشی از "حق بیمه

به روز رسانی ")، WIX باید صاحب وب سایت مانند یک شخص و نهاد ثبت نام به عنوان صاحب دامنه با توجه به پایگاه داده WHOIS به عنوان در وب سایت www.whois.net ارائه شده در نظر بگیرند. برای حذف هر گونه شک، هویت فرد یا نهادی است که WIX برای خدمات به اتهام پرداخت نخواهد بود

توسط WIX ایجاد هر گونه مالکیت یا حقوق های دیگر یا در رابطه به این وب سایت در نظر گرفته شده.

WIX باید هر گونه اطلاعات و / یا جزئیات در مورد هر یک از مطالب ایجاد یا ارسال به وب سایت به غیر از صاحبان محتوا از جمله همانطور که در بالا مشخص ارائه نمی دهد.

13. لغو و پول برگشت

خدمات WIX متهم بر اساس جلو دادن ارائه شده است. کاربران WIX ممکن است تصمیم به قطع استفاده از آنها از هر گونه خدمات متهم در هر زمان. چنین لغو شده توسط کاربران خود را در WIX وب سایت با توجه به دستورالعمل ارسال شده در آن انجام می شود و. تاریخ و زمان از هر گونه لغو استفاده از خدمات متهم باید تاریخ و ساعت که در آن کاربر تا به مراحل لغو در WIX وب سایت تکمیل شود.
WIX تنها شما را با توجه به ضوابط گارانتی برگشت پول خود را بازپرداخت. WIX ارائه می دهد 14 روز ضمانت برگشت پول ("دوره گارانتی"). در صورتی که شما با هر یک از خدمات به اتهام شما را به دست آورد و به شما اطلاع لغو فراهم کرده اند راضی نمی کند، شما می توانید درخواست بازپرداخت مطابق با سیاست گارانتی برگشت پول ما را، به عنوان ممکن است از زمان به زمان اصلاح، در گارانتی دوره به منظور دریافت هزینه کامل. WIX هیچ مقدار پس از سپری شدن دوره گارانتی پرداخت بازپرداخت نیست.

شما تائید می کنید که برخی از سرویس خرید ON OR از طریق وب سایت (از جمله خرید از برنامه های کاربردی) ممکن است غیر قابل استرداد. شرایط هر یک از خدمات خریداری شده و یا درخواست در وب سایت و / یا به عنوان بخشی از OR در طول فرآیند خرید خدمات مانند OR APPLICATION نشان داد. IT تعهد خود را به منظور بررسی توانایی خود را برای لغو یک SERVICE قبل از خرید هر سرویس شارژ می شود. WIX و هیچ نوع مقدار پرداخت برای خدمات غیر قابل استرداد شارژ بازپرداخت.

 
14. حقوق مالکیت معنوی

محتوا در WIX وب سایت (به عنوان تعریف شده در بالا)، به جز برای همه محتوای کاربری (به شرح زیر تعریف شده است)، منوط به حقوق کپی رایت و سایر مالکیت معنوی بر اساس قوانین محلی و بین المللی کنوانسیون است. به بهترین دانش آن، WIX استفاده می کند تنها محتوا است که اجازه و مجاز برای استفاده توسط مالک / از کپی رایت و حقوق مالکیت معنوی آن. محتوا در وب سایت به شما ارائه AS تنها است و ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، کپی، تکثیر، توزیع، انتقال، پخش، نمایش داده می شود، به فروش می رسد، دارای مجوز، و یا در غیر این صورت بهره برداری برای اهدافی غیر از آنچه بدون رضایت کتبی مربوطه صاحبان (در صورت رضایت از جمله مورد نیاز است) (در خارج از یک سند WIX). WIX تمام حقوق به صراحت در و به وب سایت داده نشده و از مطالب و محتوا محفوظ است. شما موافقت می کنید در استفاده، کپی، و یا توزیع هر یک از مطالب دیگر از درگیر نیست به صراحت در اینجا مجاز است، از جمله هر گونه استفاده، کپی، و یا توزیع محتوای کاربر، از اشخاص ثالث به دست آمده از طریق وب سایت برای اهداف تجاری. شما توافق می کنید برای دور زدن نیست، غیر فعال کردن و یا در غیر این صورت تداخل با ویژگی های امنیتی از WIX وب سایت و یا ویژگی که جلوگیری و یا استفاده یا کپی از هر مطلب را محدود و یا اعمال محدودیت در استفاده از WIX وب سایت و یا هر یک از محتویات آن.
15. محتوای کاربری

A. WIX وب سایت اجازه ارسال و آپلود از مطلب ارائه شده توسط شما و سایر کاربران ("محتوای کاربر") و میزبانی وب، اشتراک گذاری، و / یا انتشار چنین محتوای کاربری. شما را در درک که آیا یا نه مانند محتوای کاربری منتشر شده است، WIX هیچ حفاظت با توجه به این مطلب این کاربر را تضمین نمی کند.

B. شما متوجه هستید که ALL محتوای کاربر تحت مسئولیت آپلود USER محتوا مانند. شما، و نه WIX، هستند به طور کامل مسئول ALL محتوایی که شما آپلود، پست، انتقال و یا در غیر این صورت در دسترس از طریق SERVICE. WIX کنترل نمی کند مطالب درج شده VIA خدمات و، به این ترتیب، تضمین نمی کند صحت، صداقت یا کیفیت محتوا و یا آپلود آن به تجاوز حقوق شخص ثالث.

C. WHILE WIX نمی شود مسئول و بررسی نیست محتوای کاربر، WIX حق دارد به حذف هر گونه محتوای کاربر به طوری که WIX بداند، IN ITS صلاحدید، نژادپرستانه، صدمه زدن، سوء استفاده، غیر قانونی، یا غیر قابل قبول به هر دلیل و با NO نیاز به ارائه توضیحات.

D. WIX هیچ حقوق مالکیت معنوی بیش از محتوای کاربر در ادعا نیست و هر مطلب باید در نظر گرفته شود به عنوان حقوق زیر انتخاب کاربر برای کپی رایت در انتخاب مناسب در وب سایت WIX داده شود. با توجه به محتوا به شما ارائه و یا در دسترس برای گنجاندن در مناطق عمومی در دسترس از WIX وب سایت، محتوا باید تلقی و به عنوان مجوز استفاده، توزیع، تولید، تغییر، وفق دهند، عموم اجرا و نمایش عمومی از جمله محتوای کاربری در چنین در نظر گرفته مناطق عمومی در دسترس از WIX وب سایت و خدمات، و همچنین ممکن است از وب سایت های دیگر قابل دسترسی باشد. با توجه به محتوا به شما ارائه و یا در دسترس برای ویرایش را با کاربران دیگر از WIX وب سایت، آپلود از این مطلب باید تلقی و به عنوان مجوز استفاده، توزیع، تولید، تغییر، وفق دهند، عموم اجرا و نمایش عمومی از جمله مطالب و محتوا در نظر گرفته شده است از جمله مناطق عمومی در دسترس از وب سایت WIX و خدمات و همچنین ممکن است از وب سایت های دیگر قابل دسترسی باشد. این مجوز باید تنها پس از حذف از جمله محتوای کاربری (یا توسط کاربر یا توسط WIX) خاتمه یافته است.

E. در ارتباط با محتوای کاربر، شما بیشتر موافقت می کنید که NOT: (I) کردن مواد است که به کپی رایت و یا در غیر این صورت موضوع به شخص ثالث مالکیت حقوق، از جمله خصوصی و عمومی حقوق، مگر اینکه شما مالک چنین OR کسب اجازه از آنها صاحب حق آنرا گرفته و به اعطای WIX AND / OR ANY OF کاربران آن ALL OF THE حقوق مجوز اعطا شده در اینجا. (II) چاپ دروغ OR نادرست که می تواند آسیب WIX OR هر شخص ثالث. (III) کردن MATERIAL که غیر قانونی، مستهجن، افترا آمیز، افترا آمیز، تهدید آمیز، پورنوگرافی کودکان، اذیت و آزار، نفرت، نژادی و قومی توهین آمیز است، OR را تشویق می کند رفتار که به عنوان یک جرم جنایی، موجب مسئولیت مدنی، نقض هر قانون، را تشویق می کند استفاده از مواد مخدر یا الکل، و یا در غیر این صورت نامناسب. (IV) جعل هویت شخص دیگری.

abuse@wix.com: اگر شما از سوء استفاده از خدمات WIX شده توسط هر فرد آگاه می شوند، لطفا (با توجه به اطلاعات تماس در بخش 24 در زیر) و یا از طریق ایمیل برای تماس با WIX.

WIX هیچ محتوای کاربر بوده یا هر گونه نظر، پیشنهاد و یا توصیه های بیان شده در آن را تایید نمی کند، و WIX به صراحت در ارتباط با محتوای کاربر، سلب هر و همه مسئولیت.

F. COPYRIGHT. WIX اجازه نمی فعالیت های متخلف کپی رایت و نقض حقوق مالکیت معنوی در وب سایت خود، و WIX خواهد ALL محتوای متخلف حذف اگر به درستی مطلع است که این محتوا را نقض ON دیگری مالکیت معنوی حقوق.

WIX احترام به حقوق مالکیت معنوی از دیگران، و آن خط مشی ما پاسخ به ادعای اتهام نقض قوانین حق است که با قانون کپی رایت هزاره دیجیتال ( "DMCA") مطابق است. اگر فکر می کنید که کار خود را در راه است که نقض کپی رایت شما کپی شده، لطفا به ما abuse@wix.com ایمیل و ارائه تمام جزئیات مربوطه، از جمله محل دقیق این مواد ادعا می شود را نقض حقوق خود، شواهد مناسب از جمله حقوق گفته است، و هر گونه اطلاعات دیگر به عنوان ممکن است لازم باشد.

از جزئیات این WIX نقض قوانین حق تکثیر عامل با توجه به مفاد DMCA نامزد شده، را می توان در وب سایت اداره حق تکثیر ایالات متحده یافت شد - در http://www.copyright.gov/onlinesp/list/a_agents.html.
تکرار نقض کننده حقوق: WIX حق حذف محتوا و محتوا کاربر بدون اطلاع قبلی محفوظ می دارد. WIX نیز دسترسی کاربر را به وب سایت خود را متوقف کند، در صورتی که مشخص می شود نقض تکرار کنید.نقض تکرار یک کاربر است که از فعالیت های متخلف ابلاغ شده است بیش از دو برابر و / یا تا به حال به محتوای کاربر از وب سایت بیش از دو برابر برداشته است. WIX همچنین حق تصمیم بگیرد که آیا محتوا و یا کاربر محتوای مناسب است و مطابق با این شرایط و ضوابط سرویس برای نقض غیر از نقض قوانین کپی رایت و نقض حقوق مالکیت معنوی محفوظ است. WIX ممکن است چنین به محتوای کاربر حذف و / یا فسخ دسترسی یک کاربر برای آپلود این قبیل مواد در نقض این شرایط و ضوابط استفاده در هر زمان و بدون اطلاع قبلی و در صلاحدید خود.
G. شما را درک کنند که در هنگام استفاده از WIX وب سایت، شما را به مطلب کاربر از انواع منابع در معرض، و WIX مسئول دقت، کارایی، ایمنی، و یا حقوق مالکیت معنوی از یا مربوط به مانند محتوای کاربر. شما بیشتر درک و اذعان کرد که ممکن است شما به محتوای کاربری در معرض که نادرست، توهین آمیز، زشت، و یا اعتراض هستند، و شما توافق می کنید به چشم پوشیدن، و به این وسیله را چشم پوشیدن، هر گونه حقوق قانونی و یا عادلانه یا راه حل شما و یا ممکن است در برابر WIX با اند احترام به آنها نمیدهد (در صورت وجود)، و موافقت به جبران و نگه دارید WIX، صاحبان آن / اپراتورها، شرکت های وابسته، بی ضرر به حد کمال مجاز توسط قانون در مورد همه امور مربوط به استفاده شما از سایت. 


16. استفاده اضافی ممنوع

علاوه بر تمام ممنوعیت های فوق، شما توافق می کنید که شما نمی آگاهانه خواهد شد استفاده از خدمات، در میان چیزهای دیگر، به: (الف) افراد زیر سن قانونی آسیب در هر راه، (ب) رابجای دیگری جا زدن هر شخص یا نهاد، و یا دولت به دروغ و یا در غیر این صورت غلط وابستگی خود را با یک شخص یا یک نهاد، (پ) آپلود، پست، ایمیل، انتقال و یا در غیر این صورت در دسترس هر محتوایی که شما حق را در دسترس تحت هیچ قانون و یا در روابط قراردادی و یا امانتی (مانند اطلاعات در داخل ندارد ، اطلاعات اختصاصی و محرمانه آموخته یا ​​افشا به عنوان بخشی از روابط اشتغال و یا تحت موافقتنامه عدم اطلاع)، (د) آپلود، پست، ایمیل، انتقال و یا در غیر این صورت در دسترس هر تبلیغاتی ناخواسته و یا غیر مجاز، مواد تبلیغاتی، "ایمیل های ناخواسته"، "اسپم "،" نامه های زنجیره ای "،" طرح های هرمی، "و یا هر شکل دیگری از درخواست، (ه)" اسپم "به ترویج وب سایت و یا مطالب خود را، و یا درگیر شدن در بازاریابی غیر اخلاقی، تبلیغات، هر عمل دیگر متصل شده به هیچ وجه به" اسپم "از جمله، ارسال مطالب و یا ایمیل های که با قانون CAN-SPAM در سال 2003 تبعیت نکرده است؛ (F) آپلود، پست، ایمیل، انتقال و یا در غیر این صورت در دسترس هر ماده ای که حاوی ویروس ها نرم افزار و یا هر کد کامپیوتر دیگر، فایل های، و یا برنامه های طراحی شده برای قطع، تخریب و یا محدود کردن عملکرد نرم افزارهای کامپیوتری یا سخت افزار یا تجهیزات مخابراتی. و یا (گرم) خواسته یا ناخواسته را نقض، تلاش برای نقض، و یا جلوگیری از هر گونه مقررات ICANN قابل اجرا و یا خط مشی، شما توافق می کنید به جبران و نگه دارید WIX بی ضرر از هر گونه ادعا ناشی از استفاده از خدمات که خسارت شما یا هر شخص دیگر. WIX حق شما بررسی، کسب و کار شما، و / ​​یا صاحبان خود را، افسران، مدیران، مدیران، و دیگر مدیران، سایت های خود را، و مواد متشکل از سایت های در هر زمان. این تحقیقات خواهد تنها به نفع WIX انجام شود، و به نفع خود یا هر شخص ثالث نیست. اگر این تحقیقات نشان می دهد هر گونه اطلاعات، عمل، یا عدم انجام عملی که در تنها نظر WIX را نقض هر محلی، ایالتی، فدرال، و یا قانون خارجی و یا تنظیم، و یا این شرایط استفاده، WIX ممکن است فورا توقیف سایت و اطلاع شما از عمل است. شما توافق می کنید به چشم پوشیدن از هر علت اقدام و یا ادعا می کنند شما ممکن است در برابر WIX برای چنین عمل داشته باشند.

 

 
17. امنیت

شما مسئول حفظ امنیت حساب و مطالب خود را، و شما به طور کامل مسئول تمام فعالیت های که در زیر حساب رخ می دهد و هر اقدام دیگر صورت گرفته در ارتباط با وب سایت می باشد. شما توافق می کنید که فورا WIX اطلاع در نوشتن از هر گونه استفاده غیر مجاز از حساب خود و یا هر گونه نقض امنیت. WIX نمی تواند و نمی خواهد در قبال از دست رفتن یا آسیب از عدم پیروی شما با این امنیت obligation.You موافقت می کنید که تحت هیچ شرایطی خواهد WIX است مسئولیت، در هر صورت، برای هر عمل و یا حذفیات توسط هر کاربر WIX و یا دیگر شخص ثالث، از جمله هر گونه خسارت از هر نوع وارده به عنوان یک نتیجه از چنین اعمال و یا حذفیات.

 
 
18. سلب مسئولیت گارانتی و محدودیت مسئولیت

A. شما توافق می کنید که استفاده شما از وب سایت WIX باید در خطر تنها خود را. تا بیشترین حد مجاز قانونی، WIX، افسران آن، مدیران، کارکنان، و عوامل هیچگونه ضمانتی، صریح یا ضمنی، در ارتباط با وب سایت و استفاده شما از آن. WIX می کند بدون ضمانت یا تضمینی در خصوص صحت و یا تکمیل محتوا در وب سایت WIX OR محتوای هر سایت های لینک شده به WIX WEBSITE.B. نباید در هیچ WIX، افسران آن، مدیران، کارکنان، و یا عوامل، تعهدی در قبال شما برای هر گونه خسارت مستقیم، غیر مستقیم، تصادفی،، جزایی، OR خسارات وارده در اثر آنچه ناشی از هر نوع (I) اشتباهات، اشتباهات، و عدم صحت محتوا ، (II) جراحت شخصی، PROPERTY خسارت، از هر نوع وجه، ناشی از دسترسی شما به و استفاده از وب سایت ما، (III) هر گونه دسترسی یا استفاده غیر مجاز از سرور امن ما AND / OR ANY AND ALL اطلاعات شخصی و / OR اطلاعات دیگر ذخیره شده در آن، (IV) هر گونه اختلال یا توقف انتقال به و یا از وب سایت ما، (IV) هر گونه باگ ها، ویروس ها، اسب های تروجان، و یا مانند که ممکن است به OR طریق وب سایت ما انتقال یافته هر شخص ثالث، AND / OR (V) هر گونه خطا و یا حذفیات IN محتوای OR FOR هر گونه تلف یا خسارت از هر نوع وارده به عنوان یک نتیجه از استفاده از هر مطلب ارسال شده، ایمیل فرستاده شده، منتقل، یا به هر صورت در دسترس WEBSITE VIA WIX.محدودیت موارد فوق مسئولیت باید به بیشترین حدی که مجاز توسط قانون در JURISDICTION.C اجرا اعمال می شوند. شما به طور خاص تائید می کنید که WIX NOT مسئول FOR محتوای کاربر بوده یا افترا آمیز، توهین آمیز، و یا رفتار غیر قانونی هر شخص ثالث و این که خطر آسیب یا آسیب از موارد فوق استوار است به طور کامل با YOU.D. WIX تضمین نمی کند، حمایت می کند، ضمانت، OR مسئولیت برای هر محصول و یا خدمات تبلیغ OR ارائه شده توسط شخص ثالث از طریق وب سایت WIX یا هر وب سایت لینکهایی OR برجسته در هر بنر یا تبلیغات دیگر، و WIX نخواهد طرف OR IN ANY WAY مسئول نظارت بر هر معامله ای بین شما و ارائه کنندگان شخص ثالث از محصولات یا خدمات. AS با خرید یک محصول یا خدمات از طریق هر رسانه ای OR در هر محیط، شما باید BEST قضاوت و ورزش خود احتیاط WHERE APPROPRIATE.E استفاده کنید. WIX را توصیه نمیکند استفاده از سایت را برای میزبانی از محتوای شخصی و نباید BEAR هر گونه خطرات امنیتی در رابطه با نقض و یا صدمه به هر CONTENT.F USER. WIX هیچ ادعایی در که وب سایت WIX مناسب و یا برای استفاده در همه جا است. کسانی که دسترسی و استفاده از WEBSITE WIX از حوزه های قضایی منع استفاده از چنین، این کار را در اراده خود و مسئول انطباق با قانون محلی است.

 

 
19. تاوان

شما توافق می کنید برای دفاع، جبران و نگه دارید بی ضرر WIX، شرکت پدر و مادر خود، افسران، مدیران، کارکنان و عوامل، و در برابر هر ادعا، خسارت، تعهدات، زیان، بدهی، هزینه ها یا بدهی و مخارج (شامل و نه محدود به هزینه های وکیل) ناشی از: (من) استفاده شما از و دسترسی به وب سایت WIX. (ب) تخلف از هر مدت از این شرایط استفاده. (ج) تخلف از حق شخص ثالث، از جمله بدون محدودیت کپی رایت، اموال، و یا حریم خصوصی سمت راست. و یا (iv) هر ادعا می کنند که محتوای کاربری شما باعث صدمه به شخص ثالث. این تعهد دفاع و پرداخت غرامت به این شرایط استفاده و استفاده شما از WIX وب سایت زنده بمانند.

 

 
20. رویدادهای خارج از کنترل

تحت هیچ شرایطی نباید WIX در قبال هر گونه تاخیر یا شکست در این وب سایت و / یا هر یک از خدمات و / یا اطلاعاتی در مورد وب سایت به طور مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از، ناشی از، مربوط به، یا در ارتباط با حوادث فراتر از معقول برگزار می شود کنترل WIX، از جمله، بدون محدودیت، شکست های اینترنت، خرابی تجهیزات، شکست قدرت الکتریکی، اعتصاب، اختلافات کارگری، آشوب، شورش، اغتشاشات داخلی، کمبود نیروی کار و مواد، آتش سوزی، سیل، طوفان، زلزله، انفجار، اعمال خدا ، جنگ، تروریسم، مبارزه بین کهکشانی، اقدامات دولتی، دستور دادگاه، سازمان و یا دادگاه و یا عدم عملکرد اشخاص ثالث. مفاد این بند علاوه بر می باشد، و در نظر گرفته شده برای محدود کردن یا تغییر، محدودیت محدود بخش مسئولیت همانطور که در بالا قید شده.

 

 
21. واگذاری

این شرایط استفاده و هر گونه حقوق و صدور مجوز ذیل، نه ممکن است منتقل شده و یا تعیین شده توسط شما، اما ممکن است با WIX بدون محدودیت یا محدودیت قرار گرفتند.

 

 
22. عمومی

شما توافق می کنید که: (من) WIX وب سایت باید صرفا در اسرائیل بر اساس تلقی می شوند؛ و (ب) WIX وب سایت باید تلقی وب سایت های غیر فعال می کند که منجر به صلاحیت شخصی بیش از WIX نمی دهد، یا خاص و یا به طور کلی، در حوزه های قضایی دیگر از اسرائیل است. این شرایط سرویس باید توسط قوانین اساسی داخلی دولت اسرائیل اداره می شود، بدون توجه به تعارض قوانین اصول. هر گونه ادعا و یا اختلاف بین شما و WIX که در تمام یا بخشی از WIX وب سایت مطرح می شود باید به طور انحصاری توسط یک دادگاه صالح واقع در تل آویو، اسرائیل تصمیم گرفت. استفاده از کنوانسیون سازمان ملل متحد، قرارداد فروش بین المللی از محصولات است که به صراحت از مطالعه حذف شدند. این شرایط استفاده، همراه با سیاست حفظ حریم خصوصی و هر گونه یادداشتهای قانونی دیگر منتشر شده توسط WIX در وب سایت، باید در کل توافقنامه بین شما و WIX مربوط به WIX وب سایت را تشکیل می دهند. اگر هر یک از این شرایط استفاده شده توسط یک دادگاه صالح نامعتبر تلقی می شود، بی اعتباری آن مفاد اعتبار مفاد باقی مانده از این شرایط استفاده، که باید در نیروی کامل و اثر باقی می ماند تاثیر نمی گذارد. بدون چشم پوشی از هر مدت از این شرایط استفاده باید تلقی چشم پوشی بیشتر و یا ادامه چنین مدت و یا هر عبارت دیگر، و شکست WIX را به دفاع از حق و یا ارائه در این شرایط استفاده باید چشم پوشی از آن حقوق یا مفاد نمی باشد . شما و WIX موافقت می کنید که هر علت اقدام ناشی از یا مرتبط به وب سایت WIX باید در یک (1) سال شروع بعد از عمل باعث می شود. در غیر این صورت، علت چنین اقدام بطور دائم محروم شده است.

با ثبت نام به WIX وب سایت و ارائه آدرس ایمیل خود، شما به صراحت این عقیده برای دریافت محتوای تبلیغاتی از WIX، از طریق پست و یا ایمیل، از زمان به زمان. اگر شما WIX با ارائه شماره تلفن خود را (در هر مرحله از استفاده از خدمات)، WIX مجاز به تماس یا شما اخطارهایی SMS تبلیغاتی ارسال از زمان به زمان. اگر شما مایل به دریافت چنین تبلیغاتی محتوا / اعلامیه نیست، شما ممکن است WIX در هر زمان می سازیم.

 

 
23. BETA تست هشدار

لطفا توجه داشته باشید که وب سایت در حال حاضر در نسخه بتا و تحت آزمایش BETA. شما تأیید و موافقت می کند که خدمات هنوز دارای اشکالات نرم افزاری، رنج می برند اختلالات و عمل را به عنوان در نظر گرفته شده و یا تعیین شده است. استفاده شما از خدمات در این مرحله به معنای درک خود را از و توافق برای شرکت در آزمون BETA خدمات.

 

 
24. خدمات مشتریان تماس با

برای دریافت در تماس با خدمات مشتریان ما - لطفا یکی از گزینه های ذکر شده در زیر:
1 ارسال ایمیل به: support@wix.com
2 با تلفن: 1-800-6000-WIX (1-800-600-0949) در ساعات کسب و کار عادی (دوشنبه - جمعه بین، 08:00-05:00 PST)
. Wix.com شرکت صندوق پستی 40190 سان فرانسیسکو، CA 94140 USA: 3 ما نامه به ارسال.



-----------------------------------------------------انتهای مطلب----------------------------------------------------- پیشنهاد روزبه سیستم
ست دونفره فقط 99 تومن بخر

رو عکس زیر کلیک کن gifs website


اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات (0) ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

کد امنیتی رفرش
فروشگاه روزبه سیستم - ارزان بخرید


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری